Wat ik al een tijd van plan was, is de overschakeling van Scarlet naar EDPnet (VDSL XL + telefonie). De bestelling heb ik deze voormiddag gedaan, en deze namiddag kreeg ik al een e-mail van EDPnet dat mijn account actief was. Inderdaad, een ping naar de thuisverbinding leverde een faal op.
Thuisgekomen heb ik snel de internetverbinding ingesteld en het configuratiebestand aangepast om PPPoE als bridge toe te staan (omdat ik zelf nog een router gebruik achter de 7360), allemaal goed en wel.
Het enige dat niet lijkt te lukken is de telefonie. Ik krijg telkens de volgende boodschap in de event log:
Ik heb tijdens het instellen van Scarlet VOIP in de Fritz!Box ook lang zitten prutsen voor het wou werken, dus ik zit hier weer lichtjes boos omdat het weer niet werkt en ik niet direct begrijp waarom.Registration of Internet telephone number <nummer> failed. Remote site reports reason for error 603
Kan iemand vertellen wat de exacte instellingen zijn op een Fritz!Box voor EDPnet VOIP? Liefst voor Fritz!OS versie 6.52.
Bedankt!