Tiscali Lanceert een abbo met 30Gb voor 39.95 Euro/maand!

Nieuws omtrent telecom
Plex

Als nieuwe potentiele klant ( ex-telenet ) vind ik het ook wel een beetje lang... en waarschijnlijk tellen die eerste 3 gratis maanden nog niet mee dus is het voor nieuwe abonnees 21 maanden bij dezelfde provider... is wel heel lang!
mm2
Pro Member
Pro Member
Berichten: 319
Lid geworden op: 04 jan 2004, 12:38

Krekkie schreef:Precies dezelfde gedachtegang hier als bij mm2.... En nu er eindelijk wat begint te bewegen op de adsl-markt zou het spijtig zijn als je voor anderhalf jaar vastzit. Ik wacht voorlopig af...


Ik kijk ook nog een paar maanden de kat uit de boom: op korte termijn is hun aanbod aanlokkelijk, maar binnen een paar maand kan de ADSL markt er helemaal anders uitzien aangezien deze volop in beweging is. Bij 6 maanden of 1 jaar had ik toegehapt, anderhalf jaar is mij echt te lang.
Gebruikersavatar
Krekkie
Premium Member
Premium Member
Berichten: 645
Lid geworden op: 03 apr 2004, 14:27

Nog een nadeel voor Tiscali abonnee's die willen overstappen:
Overigens zal de klant, op het ogenblik van de overschakeling, geen aanspraak kunnen maken op de dan geldende promotievoorwaarden voor het nieuwe product.

Je bent dus verplicht om een nieuw contract van 18 maanden aan te gaan, maar de voordelen die normaal gezien met zo'n abonnement samengaan (voor nieuwe klanten), krijg je er niet bij :?
Gebruikersavatar
pointbreak
Member
Member
Berichten: 79
Lid geworden op: 20 feb 2005, 16:54
Twitter: debeuckelaer
Locatie: Schoten
Bedankt: 1 keer

Als adsl klant van Tiscali zou ik kortelings kunnen overstappen naar Scarlet.
Dit met speciale tarieven en voorwaarden, heeft er al iemand hierover iets ontvangen of reeds de overstap gemaakt.
Ondertussen is Scarlet reeds begonnen met het overzetten van Tiscali klanten naar hun netwerk.
Zie systeem status www.tiscali.be
Plaats reactie

Terug naar “Telecom nieuws”