Links staan er nog op maar werken niet meer...
Foto zegt meer dan woorden
Momenteel zit ik met gsm+internet+tv op ± €65.
familus zonder korting is ook €67 maar dan heb ik nog geen gsm abbo en een vaste lijn die ik niet nodig heb.
Oude Comfort/maxi volume bijbestellen onmogelijk
-
- Elite Poster
- Berichten: 2377
- Lid geworden op: 07 nov 2007, 21:52
- Locatie: 2800 Mechelen
- Uitgedeelde bedankjes: 170 keer
- Bedankt: 62 keer
- Contacteer:
Met de maxi hier kan ik nu gewoon van 150 Gb bijnemen ipv ervoor 20 . Wel verder op exact zelfde manier als vroeger
The eternal and true pessimist
-
- Pro Member
- Berichten: 383
- Lid geworden op: 05 okt 2012, 20:43
- Uitgedeelde bedankjes: 21 keer
- Bedankt: 25 keer
Ik heb hier ook nog het oude comfort internet pack met vaste telefoon en digitale tv en nieuwe links werken niet. Wat er wel nog is de oude link waarbij ik nog onbeperkt volume blokken bij kan bestellen van 20GB.
Ik gebruik deze oude link: https://admit.belgacom.be/eservices/wps ... NA_NUMBER=***
Je moet wel het NA_number invullen dus ** vervangen daar bvb FD123456 (is uw belgacom login zoals het ingevuld staat in de bbox )
Groeten
Ik gebruik deze oude link: https://admit.belgacom.be/eservices/wps ... NA_NUMBER=***
Je moet wel het NA_number invullen dus ** vervangen daar bvb FD123456 (is uw belgacom login zoals het ingevuld staat in de bbox )
Groeten
-
- Elite Poster
- Berichten: 4309
- Lid geworden op: 05 jun 2011, 21:00
- Uitgedeelde bedankjes: 101 keer
- Bedankt: 277 keer
Bij mij dan ook maar eens geprobeerd en het lukt inderdaad nog altijd.
Bij het gebruik van de hierboven geposte link:
https://admit.belgacom.be/eservices/wps ... NA_NUMBER=***
lukt het echter niet.
Bij het gebruik van de hierboven geposte link:
https://admit.belgacom.be/eservices/wps ... NA_NUMBER=***
lukt het echter niet.
- JoskeVermeulen
- Premium Member
- Berichten: 565
- Lid geworden op: 22 aug 2012, 02:04
- Locatie: Liedekerke
- Uitgedeelde bedankjes: 53 keer
- Bedankt: 71 keer
selectedOption=hbs_volume_pack_20_free
https://admit.belgacom.be/eservices/wps ... NA_NUMBER=***
*** vervangen met uw userid dus
https://admit.belgacom.be/eservices/wps ... NA_NUMBER=***
*** vervangen met uw userid dus
TV:
ISP:
Tel.: + +
-
- Elite Poster
- Berichten: 4309
- Lid geworden op: 05 jun 2011, 21:00
- Uitgedeelde bedankjes: 101 keer
- Bedankt: 277 keer
Dan krijg ik iedere keer de melding:
"Geachte gebruiker, wegens een technisch probleem is het momenteel niet mogelijk om deze toepassing te raadplegen. Gelieve ons hiervoor te verontschuldigen."
Als ik echter de gewone weg volg langs MyProximus->
Mijn Producten/Internet comfort: Mijn Opties VPU / Diensten: Beschikbaar/ Extra volume 20 GB, dan werkt het wel.
"Geachte gebruiker, wegens een technisch probleem is het momenteel niet mogelijk om deze toepassing te raadplegen. Gelieve ons hiervoor te verontschuldigen."
Als ik echter de gewone weg volg langs MyProximus->
Mijn Producten/Internet comfort: Mijn Opties VPU / Diensten: Beschikbaar/ Extra volume 20 GB, dan werkt het wel.
- JoskeVermeulen
- Premium Member
- Berichten: 565
- Lid geworden op: 22 aug 2012, 02:04
- Locatie: Liedekerke
- Uitgedeelde bedankjes: 53 keer
- Bedankt: 71 keer
Ze waren denk ik net bezig met werken want ik had die error ook maar kort daarna werkte het weer, heb die link toch al een hele tijd in gebruik.
edit: nu ook, probleem ligt bij hun
edit: nu ook, probleem ligt bij hun
TV:
ISP:
Tel.: + +
-
- Elite Poster
- Berichten: 2385
- Lid geworden op: 23 dec 2007, 15:56
- Locatie: nevele
- Uitgedeelde bedankjes: 71 keer
- Bedankt: 101 keer
Ondertussen 2Tb aan volume bij voldoende voor deze maand dus maar het komt niet meer als extra dus elke maand het scriptje laten lopen.
Als je via "mijn verbruik" gaat krijg je de error.
Via mijn overzicht => internet => volume bijbestellen lukt het wel.
Als je via "mijn verbruik" gaat krijg je de error.
Via mijn overzicht => internet => volume bijbestellen lukt het wel.
-
- Plus Member
- Berichten: 203
- Lid geworden op: 23 mei 2012, 20:18
- Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
- Bedankt: 11 keer
Inderdaad wel wat veranderd op hun website. Nu kan je niet meer kiezen welk internet je wilt. Bv iemand die internet + TV wilt zit altijd op een abo van 55€. Voor mensen die het oude maxi en comfort nemen is dit goedkoper maar voor de Internet Start klanten is dit niet echt interessant meer.
Of iemand een manier gevonden om toch nog internet start en TV aan te vragen?? Dan hoor ik het graag
Of iemand een manier gevonden om toch nog internet start en TV aan te vragen?? Dan hoor ik het graag
- Patje
- Elite Poster
- Berichten: 3412
- Lid geworden op: 03 sep 2003, 19:18
- Locatie: (Ledegem)West vlaanderen
- Uitgedeelde bedankjes: 179 keer
- Bedankt: 79 keer
Heb je al eens deze link geprobeerd ?novie schreef:Hier ook Internet Comfort Internet + TV in een pack en kan bevestigen dat de links niet meer werken.
Extra gratis volume bijbestellen is onmogelijk.
http://www.proximus.be/nl/id_cr_volp/pa ... olume.html
Ofwel hebben ze hun product verward met het nieuwe internet + TV van 55 € waarvan een vaste limiet van 300 GB is... zonder te kunnen bij bestellen.
Intel® i3-10100 Quad-Core @3,60 GHZ. Ram: 16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung A13 @Proximus FlexPack
*B-Box3V+ Speedtest https://www.speedtest.net/nl/result/12841719727
*B-Box3V+ Speedtest https://www.speedtest.net/nl/result/12841719727
-
- Elite Poster
- Berichten: 2385
- Lid geworden op: 23 dec 2007, 15:56
- Locatie: nevele
- Uitgedeelde bedankjes: 71 keer
- Bedankt: 101 keer
Op het proximusforum het probleem tegengekomen en het is dus een maatregel om de verlieslatende oude abbo's te dwingen naar een nieuwe formule.
Heeft iemand zwart op wit gekregen na 4maand van klagen.
Heeft iemand zwart op wit gekregen na 4maand van klagen.
Klacht indienen bij het bipt?En plots kwam de oplossing............................na 4 maanden
mail van Proximus ;
Beste klant,
Jammer, maar dit product is al enkele jaren oud: het werkt nog wel, maar aanpassingen doen in MyProximus is niet meer mogelijk.
Er is ongetwijfeld een andere oplossing voor u. Neem eerst een kijkje in onze huidige producten om het ideale product te kiezen of bel ons op 0800 22 800.
Wat is het een schande oude klanten afstraffen op die manier
Uw trouw word beloond zeggen ze dan...........amai verwijder die slogan maar vlug hoor
ja , natuurlijk is er een andere oplossing nieuw abonnement nemen en 25 euro meer betalen iedere maand
echt een schande , zeeeeeeeeeer ontevreden klant
Merci Proximus
- heist_175
- Elite Poster
- Berichten: 13045
- Lid geworden op: 07 okt 2010, 09:35
- Locatie: Kempen
- Uitgedeelde bedankjes: 433 keer
- Bedankt: 856 keer
Daar geloof ik niets vanq-tec schreef:de verlieslatende oude abbo's
De nieuwe zullen nog meer opbrengen, maar de oude waren ook al lucratief.
Vergelijk anders eens met EDP of Scarlet, dan zie je meteen hoe "verlieslatend" zelfs de oude formules zijn