anonieme calls op weepee

Plaats reactie
cybersurfr
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 19 keer
Provider

ik merk sedert enige dagen een aantal anonieme calls op (deze worden onmiddellijk naar vm gestuurd);

in fritzbox zie ik anonieme oproepen op weepee nr
09.11.16 19:05 Unknown Answering machine 3
08.11.16 19:37 Unknown Answering machine 3
07.11.16 19:45 Unknown Answering machine 3
07.11.16 16:39 Unknown Answering machine 3
04.11.16 15:05 Unknown Answering machine 3
31.10.16 12:16 Unknown Answering machine 3

in weepee tool zie ik deze calls echter niet?

tracht men hier rechtstreeks te bellen op sip uri (kan dit anoniem)?
WalterB1
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
Bedankt: 133 keer
Provider

Lijkt logisch dat men direct naar de telefoon aan het bellen is als het niet in de logs van weepee te zien is. Maar hoe dat in praktijk mogelijk is dat onbekenden die gegevens gaan hebben maakt dat dan weer onwaarschijnlijk.

Ik heb ook wel wat anonieme oproepen via weepee, wel meer vroeger dan tegenwoordig. Ik heb geen Fritzbox. Gewoon weepee en Siemens gigaset IP. Wat lastig is dat zover ik weet er geen beheer van oproepen mogelijk is via weepee. Ik kan anonieme oproepen of bepaalde telefoonnummers niet blokkeren. Niet op niveau van weepee noch op niveau van de telefoon.

Nochtans kan het wel op een ander. Via een account dat ik heb bij Callcentric kan dat wel. WeePee is heel goed maar dat is toch wel een gemis.
lanadekat
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 44 keer
Bedankt: 83 keer
Provider

WalterB1 schreef:Lijkt logisch dat men direct naar de telefoon aan het bellen is als het niet in de logs van weepee te zien is. Maar hoe dat in praktijk mogelijk is dat onbekenden die gegevens gaan hebben maakt dat dan weer onwaarschijnlijk.

Ik heb ook wel wat anonieme oproepen via weepee, wel meer vroeger dan tegenwoordig. Ik heb geen Fritzbox. Gewoon weepee en Siemens gigaset IP. Wat lastig is dat zover ik weet er geen beheer van oproepen mogelijk is via weepee. Ik kan anonieme oproepen of bepaalde telefoonnummers niet blokkeren. Niet op niveau van weepee noch op niveau van de telefoon.

Nochtans kan het wel op een ander. Via een account dat ik heb bij Callcentric kan dat wel. WeePee is heel goed maar dat is toch wel een gemis.
Al eens een mailtje gestuurd om te vragen of ze het kunnen implementeren? Zou me niet verbazen mochten ze dat willen doen kan misschien ook een oplossing zijn voor OP.
WalterB1
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
Bedankt: 133 keer
Provider

lanadekat schreef: Al eens een mailtje gestuurd om te vragen of ze het kunnen implementeren? Zou me niet verbazen mochten ze dat willen doen kan misschien ook een oplossing zijn voor OP.
Wel, ik verwacht er niets van maar ik zie ook geen nadeel. Ik stuur een suggestie door naar WeePee voor meer beheersopties te hebben voor behandeling van de oproepen volgens bepaalde eigenschappen.
Plaats reactie

Terug naar “VoIP”