Nieuwe Yelo Website
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 31 keer
- Bedankt: 101 keer
En je kunt nog minder doen tegenwoordig.
Elke zender waarnaar ik live wil kijken (om eens te proberen):
Elke zender waarnaar ik live wil kijken (om eens te proberen):
GEBRUIK DE YELO PLAY APP
Je kan dit programma niet bekijken via je browser. Gebruik hiervoor de Yelo Play-app.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 351 keer
- Bedankt: 153 keer
Ik krijg een andere fout als ik Live TV wil zien:
(terwijl er zeker niemand kijkt)
STREAMINGSPROBLEEM
Het max. aantal gezinsleden dat deze zender kan bekijken via de Yelo Play-app of site is momenteel bereikt.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 31 keer
- Bedankt: 101 keer
Ik kan zelfs geen programma's uit de TV Theek opvragen, zelfde fout.
Goed bezig Telenet... :')
Goed bezig Telenet... :')
- selder
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 99 keer
- Bedankt: 727 keer
Mooie opvolgingstool hebben ze bij Telenet, ik kreeg een mention op Twitter over de vernieuwde Yelo website naar aanleiding van een tweet van me op 21/12/2015 dat Silverlight echt niet meer kon
Hier werkt alles zoals het hoort op Safari op macOS.
Hier werkt alles zoals het hoort op Safari op macOS.
Ghost S1 • 8086K @5.2Ghz • Asus ROG Ryuo 240mm • Asus ROG STRIX Z390-I • Corsair Vengeance LPX 2x16GB 3200Mhz • Asus RTX2080Ti Turbo • Samsung 970 EVO 2TB • Asus ROG Swift PG258Q 240Hz • Logitech G Pro keyboard/mouse/headset
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
- Bedankt: 1985 keer
Het aanmelden lukt bij mij niet... geef m'n user/paswoord en kom terug op het overzichtsscherm (waar nog steeds Aanmelden staat linksonder).
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 25 keer
- Bedankt: 15 keer
op firefox werkt het hier wel, zal eens aan men chrome(extensions) instellingen moeten kijkenremus schreef:werkt hier ook niet, ik krijg altijd de pop up om opniew in te loggen (chrome)
- Converted
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
- Bedankt: 13 keer
Hier op verschillende windows 10 machines werkt het wel onder chrome maar niet alle zenders. Discovery, fox, national geographic enzo geven streamingprobleem fout.
"ONEup -> 1000/40"
- williamh
- Member
- Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
- Bedankt: 2 keer
Zelfde situatie hier met Firefox. Met vorige versie Yelo Play geen problemen, had wel Silverlight nodig.r2504 schreef:Het aanmelden lukt bij mij niet... geef m'n user/paswoord en kom terug op het overzichtsscherm (waar nog steeds Aanmelden staat linksonder).
Met Chrome kan ik nu terug Yelo Play gebruiken.
-
- Starter
- Contacteer:
Ik heb constant streaming problemen met de nieuwe Yelo. Onderbrekingen om de minuut of zo, geluid zonder beeld, enz...
Oude versie (in IE, op Win8) had dit niet.
Oude versie (in IE, op Win8) had dit niet.
-
- Deel van't meubilair
Met Firefox kan ik wel inloggen... via Edge dus niet.
Bizar is dat Firefox melding maakt dat Silverlight nodig is... ik dacht dat deze website HTML5 based was ?
TV kijken lukt dan ook niet in Firefox (nadat ik Silverlight heb geblocked) want dat is nog steeds nodig ???
Bizar is dat Firefox melding maakt dat Silverlight nodig is... ik dacht dat deze website HTML5 based was ?
TV kijken lukt dan ook niet in Firefox (nadat ik Silverlight heb geblocked) want dat is nog steeds nodig ???
- raf1
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 235 keer
- Bedankt: 1542 keer
Je moet HTML5 DRM misschien manueel aanzetten in Firefox via Edit ==> Preferences, tabblad Content.r2504 schreef:Bizar is dat Firefox melding maakt dat Silverlight nodig is... ik dacht dat deze website HTML5 based was ?
Ofwel blokkeert Telenet de Firefox Useragent en moet je die op Chrome instellen met https://addons.mozilla.org/nl/firefox/a ... -switcher/
-
- Deel van't meubilair
Ik speel "domme" gebruiker... of verwacht Telenet van iedereen dat hij dat maar weet (zonder enige instructies) ?
-
- Plus Member
- Bedankt: 8 keer
"er is een streamingsprobleem"
en daar moet je het mee doen...
op ipad geen problemen, wou gewoon eens op laptop testen. is ook voor laatste keer...
grtz
b.
en daar moet je het mee doen...
op ipad geen problemen, wou gewoon eens op laptop testen. is ook voor laatste keer...
grtz
b.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 351 keer
- Bedankt: 153 keer
Nog eens getest, geen probleem meer op een W8.1 met Chrome, IE en Firefox. (VTM Nieuws getest)ddd schreef:Ik krijg een andere fout als ik Live TV wil zien:
STREAMINGSPROBLEEM
Het max. aantal gezinsleden dat deze zender kan bekijken via de Yelo Play-app of site is momenteel bereikt.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
- Bedankt: 48 keer
Blijkbaar is het op useragent Safari nog altijd met Silverlight (zie ook: https://frank.be/de-nieuwe-yelo-silverlight-free/)jollito schreef:Op twee Macbooks geprobeerd, op beiden komt die klagen dat Silverlight moet geïnstalleerd worden.
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 21 keer
- Bedankt: 35 keer
Zeker dat Silverlight geactiveerd staat? Sinds een recente update van Safari staan alle extensies namelijk uit.jollito schreef:Op twee Macbooks geprobeerd, op beiden komt die klagen dat Silverlight moet geïnstalleerd worden.
Je kan het vinden onder voorkeuren, en daar zie je websites die bepaalde extensies (zoals silverlight en flash) probeerden te gebruiken.
Sta toe dat deze website(s) het mogen gebruiken en kies dan onderaan dat alle websites dit vanaf nu ook mogen doen.
Hopelijk was dat het…
Blond doesn't mean stupid
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 35 keer
- Bedankt: 7 keer
Met Silverlight geactiveerd lukt het wel, maar ik las hierboven dat ze geen Silverlight meer zouden gebruiken?IYZY schreef:Zeker dat Silverlight geactiveerd staat? Sinds een recente update van Safari staan alle extensies namelijk uit.jollito schreef:Op twee Macbooks geprobeerd, op beiden komt die klagen dat Silverlight moet geïnstalleerd worden.
Je kan het vinden onder voorkeuren, en daar zie je websites die bepaalde extensies (zoals silverlight en flash) probeerden te gebruiken.
Sta toe dat deze website(s) het mogen gebruiken en kies dan onderaan dat alle websites dit vanaf nu ook mogen doen.
Hopelijk was dat het…
Komt ook nog een boodschap ivm Adobe Flash, maar daar kan je gewoon "ok" klikken en begint die te spelen.
-
- Premium Member
- Bedankt: 55 keer
Silverlight is voorlopig nog nodig voor IE, Safari en Firefox.
Chrome en Edge werken al zonder silverlight.
Als alles vlot gaat, krijgen de andere browsers ook streaming zonder silverlight.
Chrome en Edge werken al zonder silverlight.
Als alles vlot gaat, krijgen de andere browsers ook streaming zonder silverlight.
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
- Bedankt: 39 keer
De website casten en live kijken vanop een chromebook naar een 1gen Chromecast werkt probleemloos. De android yelo-app trouwens ook.2Flip schreef:Iemand ervaring met Yelo via Chromecast?
...
-
- Deel van't meubilair
Op m'n desktop werkt het dus inderdaad in Edge... die heeft wel de Anniversary Update.PS. Is laptop van het werk zonder AU... zal straks eens proberen op m'n desktop.
Laatst gewijzigd door ubremoved_539 19 nov 2016, 15:30, in totaal 1 gewijzigd.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 110 keer
- Bedankt: 102 keer
Na 10 seconden beeld, foutmelding met "streamingsprobleem"..
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 25 keer
- Bedankt: 15 keer
"Block third party cookies and data" uitzettenr2504 schreef:Het aanmelden lukt bij mij niet... geef m'n user/paswoord en kom terug op het overzichtsscherm (waar nog steeds Aanmelden staat linksonder).
-
- Deel van't meubilair
Had blijkbaar te maken dat er op die laptop nog geen Anniversary update stond ?
Staat trouwens op "Don't block cookies".
Staat trouwens op "Don't block cookies".