Beta proximusTV website
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 88 keer
- Bedankt: 45 keer
Zijn er nog mensen die deelnemen aan de beta website voor proximusTV?
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 483 keer
- Bedankt: 98 keer
- Contacteer:
Seriously? Oh god..Zorba schreef:Ik wilde hem daarnet testen maar nu blijkt dat ze nog altijd Silverlight gebruiken... Urgh!
-
- Premium Member
Ja inderdaad, ik schrok er nogal van. Wat betekent dat van browser ondersteuning na 31-12-2016?! Enkel internet explorer en edge?
Wat mensen op Linux, osx en chromecasters?
Toen ik gevraagd werd om de silverlightplugin haakte ik ook af nl.
Wat mensen op Linux, osx en chromecasters?
Toen ik gevraagd werd om de silverlightplugin haakte ik ook af nl.
-
- Premium Member
Aangezien ze net met een beta afkomen denk ik van wel. Bovendien kan je moeilijk iedereen verplichten om over te gaan op een ondersteunde systeem toch?
De helft van het surfen gebeurt nog met een computer, waarvan 12% mac en 1% Linux. Ga je kijken naar browsers dan gebruikt 40% Chrome en 10% safari; dat zijn geen marginale cijfers en verantwoordt wel de verdere ontwikkeling (buiten silverlight om die een steeds minder ondersteunde techniek is).
De helft van het surfen gebeurt nog met een computer, waarvan 12% mac en 1% Linux. Ga je kijken naar browsers dan gebruikt 40% Chrome en 10% safari; dat zijn geen marginale cijfers en verantwoordt wel de verdere ontwikkeling (buiten silverlight om die een steeds minder ondersteunde techniek is).
- cloink
- Elite Poster
- Twitter: cloink
- Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
- Bedankt: 137 keer
- Contacteer:
WTF? Microsoft zelf heeft Silverlight als "end of life" aangemeld in 2012, officiële support eindigt definitief in 2021 en dan kiest men voor een nieuw platform dit als technologie?Zorba schreef:Ik wilde hem daarnet testen maar nu blijkt dat ze nog altijd Silverlight gebruiken... Urgh!
On the bright side: wel leuk om te zien hoe het duopolie eensgezind is in flateren qua technologie...
ooh. shiny.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 101 keer
- Bedankt: 277 keer
Als ik op http://beta.proximus.tv de zelfde login en wachtwoord (voor username en password) gebruik zoals ik op http://proximus.tv moet gebruiken, dan lukt dit niet? (ook niet met FF 49.0.2)