@wied: door nickdd Do Okt 13, 2016 19:58)
"Kan Orange Internet + TV ook besteld worden zonder afname van GSM abonnement (dit wil ik namelijk niet)"
Blijkbaar ben ik niet de enige. We zoeken redenen waarom het niet van de grond komt, en dit is toch plausibel of niet?
wied:
Bovendien verkies ik internet (PX of TN) en vaste lijn (OVH) voor 28,70 €/maand samen. Iemand die beter doet, denk je?
http://www.proximus.be/nl/id_cr_int/par ... enten.html
zoals gewoonlijk vergelijk je appels met peren.
Maximum speed Start.: 56,2 Mbps download - 3,79 Mbps upload
Orange: 100/10
Prox.: 100 GB downloadlimiet versus 750 GB Orange (daluren aan 50% of niet nog niet meegerekend!)
https://www.orange.be/nl/hulp/internet- ... use-policy
Volume Pack Proximus: 20 GB, 5 € => misschien eens uitrekenen wat het kost om aan 750 GB overdag te zitten (Orange) en daluren 50% (of niet meegerekend)
Internet Start + TV kan je niet nemen
Internet Maxi: 48,20 € (vergelijkbaar met Orange), weliswaar 500 GB ipv 750 GB
snelheden van Orange zal je in 80% v/d gevallen niet halen. Vroeger kostte een speedpack makkelijk 5 a 10 € erbij. (tel nog uw volume packs er ook bij hé wied + een tv abbo, niet 2 DVB-T zenders, stievie, en sattv )
Dus moraal van het verhaal. Jij kan misschien blij zijn met Start, maar da's alsof je een Dacia Lodgy vergelijkt met een VW Touran Full option. Ok, je rijdt van A naar B met beide voertuigen, maar je vergeet er 'gemakkelijkheidshalve' bij te zeggen dat de Dacia een EOL motorblok gebruikt, je Dacia Lodgy 3* krijgt op EURONCAP crashtest i.p.v. 5 voor de A-merken, er veel rolgeluiden van buiten naar binnen komen bij 120 km/u., de zetels povere ondersteuning bieden, rijplezier... Waarmee ik eigenaars met een Dacia niet wil bruskeren hé. Ik heb ook een Ford (heel tevreden). Ik zeg altijd: "You get what you pay for"
Dus probeer eens het volledige plaatje te vergelijken in de toekomst. Ik probeer dat ook nl., zodat een abbo zonder -verplicht- gsmabbo erbij, een correctere vergelijking maakt.