Welke externe harde schijf voor Wii-U?

Wil je iets weten over de hardware van een computer? Draait je CPU fan niet meer? Je printer wil niet meer mee?
Dan moet je hier zijn.
Plaats reactie
Tuneboy2005
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 5 keer

Hallo,

tijdje geleden een Nintendo Wii U systeem gekocht en ging redelijk goed. Echter met het downloaden van wat games staat mijn intern geheugen van 32Gb bijna vol. Nu wou ik dit uitbreiden met een USB stick maar heb dit gelezen dat deze niet echt geschikt zijn voor de Wii U en dat je beter een externe harde schijf neemt. Iemand ervaring met wat harde schijven?
Een 500Gb schijf zou al volstaan voor mij.

Alvast bedankt
mailracer
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 217 keer
Bedankt: 315 keer

Het vermogen van de Wii U is niet voldoende. je kan hiervoor beter een schijf nemen met externe voeding.
Tuneboy2005
Pro Member
Pro Member

mailracer schreef:Het vermogen van de Wii U is niet voldoende. je kan hiervoor beter een schijf nemen met externe voeding.
Ja heb dit ook al gelezen of je moet met zo een Y cable werken maar dan nog kunnen er problemen zijn.

Welke harde schijf met externe voeding raden jullie mij aan. Moet niet de duurste zijn aangezien er niet zo een belangrijke data op moet komen. (enkel games)
Wil nu ook geen 100€ geven voor zo een harde schijf.
blaatpraat
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 34 keer
Bedankt: 111 keer

Een externe 3.5" harde schijf.
Veel verschil tussen de verschillende soorten zul je niet merken, zolang het een 3.5" (een grote) is met een aparte voeding.
Voor 70-80 euro koop je al 1TB in de lokale winkels (als het al niet minder is tegenwoordig).
mailracer
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 217 keer
Bedankt: 315 keer

Er zijn in de 3.5 grootte weinig schijven te vinden onder de 2 TB. Mocht je ergens nog een schijfje liggen hebben kan je een externe behuizing proberen.
Tuneboy2005
Pro Member
Pro Member

Ok bedankt voor de reacties. Ga es kijken voor zo een behuizing. Heb nog een sata schijfje van 200 Gb liggen die ik mischien kan gebruiken.
Plaats reactie

Terug naar “Hardware”