Hallo,
Een paar jaar geleden hadden we een extra decoder (2dehands) gekocht, zo'n oude v3b voor boven. Onze decoder beneden huren we van belgacom. Nu hebben ze een paar maand geleden de oude niet ondersteunde v3 vervangen door zo'n V5 mini, ook al huurden we deze niet.Wilt dat zeggen dat de nieuwe V5 nu 'van ons' is? Met andere woorden, moeten we hem teruggeven bij het stopzetten van ons Proximus abonnement?
We zouden immers overstappen naar Scarlet, maar hebben geen zin om terug een extra decoder te kopen, zeker niet als het zo'n grote v4 met harde schijf is!
De V5 mini hangt immers achter de tv gestrapt in de slaapkamer en heeft als grootste voordeel dat er geen harde schijf inzit die dan op de meest willekeurige momenten begint te zoemen. Bovendien is de RF afstandsbediening toch een groot gemak.
Kan ik ergens bij Proximus informeren? Hebben ze een database van welke decoders er bij ons thuis staan en welke daarvan bij hen gehuurd zijn?
Alvast bedankt!
V3b decoder gekocht ->V5
-
- Starter
- Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
-
- Administrator
- Uitgedeelde bedankjes: 176 keer
- Bedankt: 231 keer
Een v5mini kan je bij mijn weten niet gebruiken op een Scarlet abo. Enkel v3 v3b en v4 worden ondersteund.
Zie ook hier => https://www.scarlet.be/help/faq/663/59/ ... or-Scarlet
Zie ook hier => https://www.scarlet.be/help/faq/663/59/ ... or-Scarlet
- Fallschirmjaeger
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 38 keer
- Bedankt: 131 keer
Kijk op uw factuur. Gekochte decoders staan er niet op vermeld, gehuurde wel. De gekochte V3 decoders zijn een paar maanden geleden wel omgewisseld voor een V5 mini in huur, waarbij de huur ongeveer 1 jaar gratis was.
-
- Starter
- Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Mijn factuur:
Die vermeldt dus slechts éénmaal 'decoder', maar dat kan dan door dat jaar gratis zijn. 'k Heb daar toen wel niks van gehoord of van gelezen in de documentatie.
Ik heb hier op het forum gelezen dat mensen de V5 (niet de mini) wel werkend krijgen met Scarlet, door hem eerst eens aan een BGC verbinding te hangen (voor evt firmwareupdates), maar geen lijnnnummer in te geven. De mini versie geeft om de een of andere reden precies meer problemen. Kak.
Code: Selecteer alles
Internet + TV + Tel Oktober 63,95
Free Calls International
Free Calls National
Phone Line
Proximus TV
TV Replay
Internet Comfort
Proximus TV applicatie
Decoder
Ik heb hier op het forum gelezen dat mensen de V5 (niet de mini) wel werkend krijgen met Scarlet, door hem eerst eens aan een BGC verbinding te hangen (voor evt firmwareupdates), maar geen lijnnnummer in te geven. De mini versie geeft om de een of andere reden precies meer problemen. Kak.