Sinds vorige zaterdag m'n auto terug, en begeef ik me dus terug tussen het verkeer ...
Maar hoe dat ne mens zich kan ergeren aan andere mensen in het verkeer, hoh hoh!
Zone 50, goed overzicht, geen bebouwing links of rechts, aparte fietspaden, ik kom aan een rood licht dat al lang op groen staat, dus rij wat trager, zit nog ongeveer aan 30 km/u ... steekt er opeens uit de tegenovergestelde richting een fietser dwars over de rijbaan over. Ik moet niet reageren, want omdat ik maar 30 rij is er nog plaats genoeg, en moet dus niet afremmen. Doet die fietser met een boze blik teken dat ik trager moet rijden. wtf. Als ik gewoon 50 had gereden dan had ik wel in de remmen gemoeten.
Centrum Leuven, rij op m'n dooie gemak 30 km/u in de Naamsestraat richting ring. Schiet er ineens een wat oudere man uit een straat rechts en steekt vlak voor m'n neus de straat op z'n fiets over, echt vlak voor m'n neus, en ik moet wel in de remmen... Ik hoor hem roepen "voorrang van rechts!" terwijl er duidelijk haaientanden op de straat waar hij uitkomt staan! wtf!
Daar erger ik mij dus aan, dat je geen antwoord kan geven... Die mensen hebben niet eens door dat ze verkeerd bezig zijn.
Ik steek het op het feit dat ze niet verwachten van een BMW dat die zich aan de verkeersregels houdt haha
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)