Heeft Apple soms ook een gratis web mail dienst ?
Ik zou eigenlijk wat testen moeten doen om te kijken hoe mails toekomen op Apple apparaten... zonder een iPhone, iPad te hebben.
Apple equivalent van Gmail ?
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
- Bedankt: 1985 keer
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 18 keer
- Bedankt: 386 keer
https://support.apple.com/kb/ph2618
Maar ik denk dat je wel minstens een iCloud account moet activeren op een Apple toestel alvorens je toegang tot iCloud Mail gaat krijgen op die account, ben niet zeker.
Maar ik denk dat je wel minstens een iCloud account moet activeren op een Apple toestel alvorens je toegang tot iCloud Mail gaat krijgen op die account, ben niet zeker.
-
- Deel van't meubilair
Ik kan inderdaad een iCloud account aanmaken... maar ik heb natuurlijk geen @icloud.com adres om eraan te koppelen.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 18 keer
- Bedankt: 386 keer
Gewoon inloggen op https://www.icloud.com en dan heb je een icoon "Mail" dat toegang geeft tot de webmail. Enfin, bij mij toch.
"Als u Mail niet op iCloud.com ziet, hebt u met uw account alleen toegang tot iCloud-functies op het internet. Om iCloud Mail en andere iCloud-functies te bekijken en gebruiken, stelt u iCloud in op uw iOS-apparaat of Mac."
"Als u Mail niet op iCloud.com ziet, hebt u met uw account alleen toegang tot iCloud-functies op het internet. Om iCloud Mail en andere iCloud-functies te bekijken en gebruiken, stelt u iCloud in op uw iOS-apparaat of Mac."
-
- Deel van't meubilair
Tja, dan moet je dus een toestel hebben wat ik niet heb... anders had ik het trouwens meteen op het toestel kunnen testen.CCatalyst schreef:Om iCloud Mail en andere iCloud-functies te bekijken en gebruiken, stelt u iCloud in op uw iOS-apparaat of Mac."
Enfin, ondertussen is iemand anders voor me de dingen aan het testen.