ik heb al de ontelbare combinaties username/passwoord opgegeven maar nooit de juiste (het is nochtans een heel simpele want een tijd geleden logde ik vaak in en net daarom om het mij gemakkelijk te maken had ik een gemakkelijke combinatie gekozen. Nu soit doet nu niets ter zake feit is dat ik er niet meer in kan . Geraak dus enkel in de hoofdpagina.
bestaan er tools die je username/passw kunnen achterhalen want het gaat om een simpele combinatie
ik probeer een toolje routerpassview maar die lijkt een CFG file nodig te hebben, helaas schijn ik die niet te hebben.
hoe geraak ik terug in mijn asus
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 164 keer
- Bedankt: 618 keer
Gaat het om een laptop?
-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 27 keer
- Bedankt: 24 keer
Met routerpassview kan je het wachtwoord uit een router backup halenbartman schreef:ik probeer een toolje routerpassview maar die lijkt een CFG file nodig te hebben, helaas schijn ik die niet te hebben.
Als je natuurlijk eerst een backup gemaakt heb van de instellingen van die router
Als je dat niet hebt, is de enige oplossing een reset van de router
dan moet je wel alles opnieuw instellen
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
- Bedankt: 24 keer
joepie terug gevonden topic mag gesloten wordencrackjack schreef:Met routerpassview kan je het wachtwoord uit een router backup halenbartman schreef:ik probeer een toolje routerpassview maar die lijkt een CFG file nodig te hebben, helaas schijn ik die niet te hebben.
Als je natuurlijk eerst een backup gemaakt heb van de instellingen van die router
Als je dat niet hebt, is de enige oplossing een reset van de router
dan moet je wel alles opnieuw instellen
- Dafke
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 181 keer
- Bedankt: 142 keer
- Contacteer:
Het moet mij toch van het hart dat ik die titel bijna altijd anders lees omdat er geen hoofdletter staat waar die zou moeten.. (2x eigenlijk)
Hoe geraak ik terug in mijn anus...
![Angel :angel:](./images/smilies/icon_angel.gif)
Hoe geraak ik terug in mijn anus...