Micro SIM naar NANO sim bij proximus

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Plaats reactie
beireke
Starter
Starter
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer

Ik heb sinds 12 september 2016 gewacht op mijn nieuwe gsm, daar komt die dan eindelijk laatste 7/10. Heel blij vertrek ik naar het dichtsbijzijnde proximus center tot plots....

Ik kom dus de winkel binnen "ik had graag mijn micro sim naar nano laten zetten"
Ik toverde mijn identiteitskaart boven maar helaas dit was niet voldoende. "Wij hebben de kaart nodig van de abbonementshouder en daar kunnen wij niet rond."
Ik: "maar kijk, ik heb MIJN gsm mee met MIJN sim die nu werkt en normaal gebruikt wordt zoals je zelf kan vaststellen, hoe in godsnaam kan het dat ik wel een grote sim zou kunnen laten knippen naar micro maar in de kou blijf om naar nano te gaan"
Even feitje, ik heb dezelfde domicilie als de abonnementshouder (mijn moeder), dit is op haar naam gezet op aanraden van hetzelfde proximuscenter nota bene.
De medewerker zei toen ludiek:"dit is vanwege de anti terreurwetgeving."
ik:"Dus even voor de duidelijkheid, ik kan dus niet gewoon naar nano gaan op mijn eigen nummer op mijn eigen gsm vanwege anti-terreur... en jullie kunnen niet even een SMS sturen dat dit in voege gaat?"
Medewerker:"Het hangt al sinds december omhoog meneer"

Ja ik kom kom echt met veel plezier langs in een proximuscenter ik moet er ook zo vaak zijn komende van het platteland.
Ik argumenteerde dat dit een belachelijk regeling is voor een abonnementshouder dat anti terreur enkel steek zou houden bij herlaadkaarten maar helaas...
Je zou denken, oh kopie van haar paspoort. Dat ging nu wel even net niet daar ze op weekend was en onhandig is met moderne telefoons, ze is er in geslaagd een mms te sturen maar deze wou niet verzenden.
Ik ging terug de winkel binnen en wou liever niet vertrekken voor het in orde kwam, een andere medewerker stond me te woord. Het verhaal even opnieuw en kwam op hetzelfde neer.
Dus proximus jullie:
A) noemen mij een dief
Ahja want ik kan beweren wat ik wil ik kan die persoon mss niet zijn, je kan alleen mijn profielfoto overal nagaan op mijn smartphone, je kan communicatie vaststellen. Maar dat telt allemaal niet blijkbaar!
B) Jullie maakten een argument dat ik deze kaart naar nano kan laten omzetten omdat ik ruzie kan hebben met een partner.
Ja, geweldig.... de relatie met mijn moeder is niet incestueus, asjeblief zeg en daarbij mijn ma kan mij kloten als abbonementshouder, ik haar niet.

Jullie baggerargumenten drijven me recht naar de concurrentie. De simkaart is de dag erop in orde geraakt toen de MMS doorkwam, maar beste proximus, ik kon toch ook met slaande ruzie een foto genomen hebben van haar identiteitskaart?

Ik mag hier niet vloeken, maar geloof me vrij dat het hele arsenaal vloekwoorden op dit moment niet volstaat om jullie de huid vol te schelden. Van platteland 2 keer rijden naar stad + parking betalen.;
Het erge is dat jullie argumentatie zodanig slecht is, dat er geen verweer tegen is. "Jama ge kunt ook ne controleur zijn die wil testen of wij buigen". Jullie opleidingprogramma moet een stevige brainwash zijn bravo!

Hier valt niets meer te redden, ik ben weg bij proximus maar dit moest eruit want jullie hebben het bloed vanonder mijn nagels gehaald. Ik kan gewoon naar de concurrentie met minder moeite dan ik bij jullie had.
Salut!
selder
Moderator
Moderator
Uitgedeelde bedankjes: 99 keer
Bedankt: 727 keer

Hoh hoh wateen litanie. Laat vooral weten hoe je volgende simwissel bij je nieuwe provider verliep hé. De overheid heeft alle providers die nieuwe idiote regel opgelegd, net zoals de providers naar de overheid moeten luisteren, zullen wij naar de regels van de provider moeten luisteren.
Ghost S1 • 8086K @5.2Ghz • Asus ROG Ryuo 240mm • Asus ROG STRIX Z390-I • Corsair Vengeance LPX 2x16GB 3200Mhz • Asus RTX2080Ti Turbo • Samsung 970 EVO 2TB • Asus ROG Swift PG258Q 240Hz • Logitech G Pro keyboard/mouse/headset
Fallschirmjaeger
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 25 keer
Bedankt: 90 keer

Gsm op naam van uw moeder = gij hebt daar niets meer over te zeggen, want zij is de eigenaar. Winkel kan uw familiale situatie niet zien of rieken, noch uw afspraken met uw moeder. Ge zou de eerste en zeker niet de laatste zijn, die vanalles gaat wijzigen zonder toestemming van de eigenaar of zelfs die eigenaar wil kloten door haar gsm nr te kapen (ook al is het uw moeder, dat wil niets zeggen tegenwoordig), waarna de eigenaar met de gebakken peren zit en het over en weer geschuif tussen wie de schuldige is kan beginnen (en in sommige gevallen pas in de rechtbank eindigt, meestal in het nadeel van de provider.

Eigenlijk is het simpel: wilt ge iets wijzigen aan uw abonnement, dan laat ge ofwel uw moeder dat doen of zorgt ge dat ge een volmacht en kopie id kaart van uw moeder meekrijgt.

Trouwens, bij andere providers ga je hetzelfde meemaken zolang het niet op uw naam staat. Of denk je dat ze daar zomaar wijzigingen gaan uitvoeren voor jan en alleman zonder toelating van de eigenaar?
beireke
Starter
Starter

selder schreef:Hoh hoh wateen litanie. Laat vooral weten hoe je volgende simwissel bij je nieuwe provider verliep hé. De overheid heeft alle providers die nieuwe idiote regel opgelegd, net zoals de providers naar de overheid moeten luisteren, zullen wij naar de regels van de provider moeten luisteren.

als er tot op het niveau van een simkaart type te verwisselen gemiereneukt wordt door de overheid, hoe laten we hen dan weten dat het hoog tijd is om te stoppen met hun onzin. Ik ben klaar met langs alle kanten te moeten vaststellen dat het altijd een simpele mens is die moet boeten voor de dwazen.
Trop is gewoon trop
Als ik een alternatief heb verwijder ik deze lithanie nog wel.
sirWard
Erelid
Erelid
Twitter: sirWard
Uitgedeelde bedankjes: 75 keer
Bedankt: 87 keer

Die SIM is helemaal niet van jou... De abonnementhouder... is jouw moeder. Kan dat abonnement niet op jouw naam worden gezet? Dat werkt nog zo vlot natuurlijk.

Als er voor de providers een nieuwe regeling van kracht is naar aanleiding van de terreurwetgeving dan uit je je beirecollère op de verkeerde jom.
selder
Moderator
Moderator
Bedankt: 727 keer

beireke schreef:[...]
Misschien heb je niet zoveel ervaringen met een forum als dit (en dat is niet als verwijt bedoeld) maar dat is niet de bedoeling hé, dingen verwijderen als er een oplossing gevonden is.

Anyway nog eens: jij maakt dit nu mee bij Proximus, maar bij alle anderen - jouw "alternatieven" dus - gelden dezelfde regels, bij je volgende provider zal je exact hetzelfde meemaken. Je geeft zelf al aan dat je als reden kreeg "misschien ben je wel aangesteld om te testen of het kantoor waar je langs bent geweest te testen of ze de regels naleven!

En nu dat ik er nog wat verder over nadenk, wat je nu hebt meegemaakt is geen gevolg van die (nieuwe) regels, maar wel van die constructie waar je zelf mee akkoord gegaan bent, door het oproepnummer wat jij nu gebruikt onder te brengen in een abonnement waarvan iemand anders de titularis van is. Maakt niet uit wie je dat wel of niet aangeraden heeft, niemand heeft je verplicht om daarmee akkoord te gaan, je zal mogelijk wel profiteren van goedkopere tarieven of extra voordelen door die constructie zeker?
Ghost S1 • 8086K @5.2Ghz • Asus ROG Ryuo 240mm • Asus ROG STRIX Z390-I • Corsair Vengeance LPX 2x16GB 3200Mhz • Asus RTX2080Ti Turbo • Samsung 970 EVO 2TB • Asus ROG Swift PG258Q 240Hz • Logitech G Pro keyboard/mouse/headset
beireke
Starter
Starter

selder schreef:
beireke schreef:[...]
Misschien heb je niet zoveel ervaringen met een forum als dit (en dat is niet als verwijt bedoeld) maar dat is niet de bedoeling hé, dingen verwijderen als er een oplossing gevonden is.

Anyway nog eens: jij maakt dit nu mee bij Proximus, maar bij alle anderen - jouw "alternatieven" dus - gelden dezelfde regels, bij je volgende provider zal je exact hetzelfde meemaken. Je geeft zelf al aan dat je als reden kreeg "misschien ben je wel aangesteld om te testen of het kantoor waar je langs bent geweest te testen of ze de regels naleven!

En nu dat ik er nog wat verder over nadenk, wat je nu hebt meegemaakt is geen gevolg van die (nieuwe) regels, maar wel van die constructie waar je zelf mee akkoord gegaan bent, door het oproepnummer wat jij nu gebruikt onder te brengen in een abonnement waarvan iemand anders de titularis van is. Maakt niet uit wie je dat wel of niet aangeraden heeft, niemand heeft je verplicht om daarmee akkoord te gaan, je zal mogelijk wel profiteren van goedkopere tarieven of extra voordelen door die constructie zeker?
Ik heb inderdaad extra voordelen, die mij op dit punt echter niet meer boeien. Ik heb ondertussen ook geleerd dat je zelf de sim kaart naar nano kan knippen met een sjabloon. Ik snap dus echt de hele heisa niet. een sim kaart vervangen was nog nooit zo belachelijk, eigenlijk moest het dus zelfs niet vervangen worden!
Volgende keer knip ik ze zelf wel. Wat betreft alle argumentatie, het blijft gewoon ... oerdom .... dit heeft in mijn ogen niets te maken met veiligheid. Een simkaart van formaat wijzigen zo stom maken...
Dat is al even debiel als beleidsmakers die beslissen dat er bloembakken op straat moeten komen die vlak voor een voorrang van rechts staan (en ja dat hebben we hier)

Bedankt voor je antwoord, het ontwijkt echter de kern van de zaak net zo hard als het proximus center. Maar goed de problemen liggen bij een andere bron dus ik ben evenzeer naast de kwestie.
meon
Administrator
Administrator
Twitter: meon
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

Een nieuwe simkaart is een administratieve wijziging aan het abonnement. En een wijziging aan het abonnement is voorbehouden aan de abonnementshouder.
Met verknippen verandert er niets aan het abonnement, dus is geen probleem. Knippen naar nano is echter niet zo eenvoudig als knippen naar micro, zeker niet afhankelijk de leeftijd van de te knippen simkaart. Een proximusverdeelpunt gaat zelf nooit voor die optie kiezen aangezien ze simpel een swap sim kunnen doen... Als dat administratief in orde is.
Fallschirmjaeger
Premium Member
Premium Member

Een simkaart vervangen (ook al is het maar het formaat), zorgt ervoor dat de oude simkaart onbruikbaar wordt en dat jij vanaf dan alles factureert op die simkaart ( of het belkrediet opgebruiken in geval van een p&g kaart). En tegen dat de oorspronkelijke eigenaar dat soms door heeft, kan je al voor €100 of €1000 duizenden euro schade berokkend hebben door naar een betaallijn of het buitenland te bellen. En daarvoor bestaan er dus strenge controles.
beireke
Starter
Starter

meon schreef:Een nieuwe simkaart is een administratieve wijziging aan het abonnement. En een wijziging aan het abonnement is voorbehouden aan de abonnementshouder.
Met verknippen verandert er niets aan het abonnement, dus is geen probleem. Knippen naar nano is echter niet zo eenvoudig als knippen naar micro, zeker niet afhankelijk de leeftijd van de te knippen simkaart. Een proximusverdeelpunt gaat zelf nooit voor die optie kiezen aangezien ze simpel een swap sim kunnen doen... Als dat administratief in orde is.
Zinnig antwoord, het is best wel erg dat ze geen alternatief aanbieden ook niet als je ernaar vraagt. Dus liever 100% nieuwe kaartjes betalen dan 5% mislukking kans op knipwerk?
Het is ook de argumentatie want dit gaat dan om administratief beleid, tegen mij was men aan het zeveren over een anti-terreur wet die op prepaid slaat.
giolovin
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 18 keer

Ik vind deze hele discussie dit forum eigenlijk niet waardig... Er zijn regels, houd je er dan ook aan... Een sim swap houdt een administratieve wijziging in waarvoor je toelating nodig hebt van de abonnee. Klaar en duidelijk, zelf nog in een telecomwinkel gewerkt en geloof me vrij mensen vitten veel, te veel voor goed. Volg de procedure en je bekomt hetgene wat je wil.

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk
axs
Moderator
Moderator
Uitgedeelde bedankjes: 445 keer
Bedankt: 215 keer

Wel interessante discussie ....
Ben namelijk wel benieuwd hoe dit nu loopt voor simkaarten die ih beheer zijn van een bedrijf?

Bij ons dienen de simkaarten namelijk geactiveerd te worden intern.
We konden een proximussshop binnenstappen, kregen een 'nieuwe' ongeactiveerde simkaart mee en de fleetbeheerder kon dan deze activeren.

Hoe gaat dit dan nu in zijn werk?
kamiel
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 156 keer
Bedankt: 40 keer

Ik ben vorige week een Orange shop binnen gegaan en kreeg zeer gemakkelijk een simkaart mee. Terwijl m'n abonnement op naam van m'n vader staat op een ander adres. Moest wel m'n identiteitskaart tonen.
Internet: EDPnet VDSL XS met Fritzbox 7360 als modem en router
VOIP: EDPnet (inkomend), Freevoipdeal (uitgaand) via C510IP
GSM: EDPnet (met Xiaomi Redmi)
xayana
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 60 keer
Bedankt: 79 keer

En waarom is een SIM swap een "administratieve wijziging"?
Je zou toch verwachten dat alles van de ene naar de andere wordt overgezet, dus ook limieten en dergelijke.
Dus wat kan je gebruiker van die SIM dan meer? Niks toch...
Als hij voordien toegang had tot de micro SIM verandert er voor hem niks als hij een nano SIM heeft, behalve dat hij die dan in de telefoon kan gebruiken die HIJ wil en niet in een ander ouder toestel.
Ik zie niet in wat de betaler van het abonnement daar iets moet van af weten. En als dat al zo zou zijn, dan kan een simpele automatische mail/SMS naar die betaler ook al een belletje doen rinkelen.

Hun argumenten zijn voor de consument dus gewoon larie.
Anders is het als je extra abonnementen of abonnementswijzigingen wil doorvoeren.
Dan moet die daar inderdaad wel bij zijn. Dan is zelfs een paspoort niet genoeg (want die kan ook gestolen zijn) in mijn ogen.
Maw, deze hele discussie met hun tegenargumenten is belachelijk en ik kan de TS geen ongelijk geven.
fvhbrugge
Elite Poster
Elite Poster
Bedankt: 120 keer

Simkaart zelf verknippen naar nano niet doen. Nano kaarten zijn dunner dan de oude microsim en gecombineerd met een lichte verbuiging kan toestel defect gemaakt worden.

Dat simkaart swap zo moeilijk gaat : wel een beetje raar dat men zich wegsteekt achter de nieuwe wetgeving.
Als je factuur bijhebt, en de oude simkaart kan ontgrendelen dan weten ze toch wel dat de simswap terecht is?
Ik zou eens opnieuw proberen...
decat
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
Bedankt: 104 keer

Mijn wissel eind augustus heeft geen 5 min geduurd.
De shop binnengewandeld, SIM kaart afgegeven en uitgelegd waarom.
Ze hebben de het gsm nummer + naam en adres houder gevraagd. Alles werd zonder nadenken overgemaakt.
2 minuten later had ik een nieuwe SIM, zonder ID te moeten afgeven.
Jack Daniels
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 356 keer
Bedankt: 717 keer

Even in pikken: ben bij mobile vikings en moest ook een nano simkaart hebben voor mijn nieuwe gsm. Ik dacht dat mv je daar vijf euro voor in rekening brengt.
MacMini M1 - Vu+ Zero - Fritz!Box 6890LTE + OVH VoIP
12x Sunpower 318W zonnepanelen
14x Sunpower 425W zonnepanelen
Huawei Luna2000 batterij 10kW
ITnetadmin
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 164 keer
Bedankt: 618 keer

Ik zou denken dat als je de microsim kan voorleggen, een overzetting naar een nanosim geen probleem zou mogen zijn, of je nu de eigenaar bent of niet. Je hebt de simkaart toch al in bezit, dus er verandert in feite niks aan zowel het abbonement als de gebruiker.

Zelf heb ik zo ns een verloren prepaid simkaart (die daarvoor een abbonement was) van een kameraad kunnen reactiveren op een nieuwe zonder dat ie erbij was; heb enkel mijn ID moeten tonen (begrijpelijk).
Misbruik zal er altijd zijn, maar we gaan toch weer niet bij een punt komen waarbij we alle oudjes en zieken mee moeten sleuren zoals destijds bij het aanmaken van hun nieuwe ID?
Gewoon bijhouden wie de verandering aanvroeg en geen annulaties of dingen doen die de eigenaar geld kosten, en het misbruik zal wel beperkt blijven neem ik aan.
decat
Elite Poster
Elite Poster

Inderdaad, bij MV is het 5 eur. Bij Prox heb ik niets moeten betalen.
cloink
Elite Poster
Elite Poster
Twitter: cloink
Bedankt: 137 keer
Contacteer:

axs schreef:Ben namelijk wel benieuwd hoe dit nu loopt voor simkaarten die ih beheer zijn van een bedrijf?
Zelfde "probleem". Ik moest enige tijd terug een simkaart omruilen (ook verkeerd formaat) voor een collega die tijdelijk in België was (en geen Nederlands spreekt). Ik dus naar het Proximus center, alwaar ik dezelfde melding kreeg: sim kaart stond op naam van de zaakvoerder, dus enkel hij kon dat in orde laten brengen. Gelukkig was het de omgekeerde richting (nano naar micro) en dus heb ik dan maar een adaptor gekocht. :angel:
ooh. shiny.
seagull
Elite Poster
Elite Poster
Twitter: WimVerlinden
Uitgedeelde bedankjes: 51 keer
Bedankt: 91 keer
Contacteer:

Blijkbaar hangt het ervan af met welke medewerker je te maken krijgt.
Hier een medewerker die zijn (16 jaar oude!) simkaart zonder probleem kon omruilen terwijl het abbo op de zaak staat.
Geen vragen gesteld ivm abbo houder.
Daarvoor had ik zijn pay&go omgezet in een abbo op de zaak.
Ook zonder vragen.
Business Fibernet 300 plus met Speedboost 1G Business- Proximus Internet Maxi fixed IP (failover)
Business Mobile Flex + (smartphone) & Business Mobile Flex (Mifi router) - 3CX/Teams Direct Routing - Proximus TV
beireke
Starter
Starter

seagull schreef:Blijkbaar hangt het ervan af met welke medewerker je te maken krijgt.
Hier een medewerker die zijn (16 jaar oude!) simkaart zonder probleem kon omruilen terwijl het abbo op de zaak staat.
Geen vragen gesteld ivm abbo houder.
Daarvoor had ik zijn pay&go omgezet in een abbo op de zaak.
Ook zonder vragen.
Klant worden bij een andere provider was op nog geen 10 min. op punt. Woensdag mijn kaartje!
Het zal een beetje streekgebonden zijn en afhankelijk van de vervuiling van het water misschien?! Ik ben alvast blij dat ik er vanaf ben.
Ik kreeg dus geen beschuldigingen en moest geen bewijzen op tafel leggen.
Geen ID, enkel het IMEI nummer en klaar. :-D
fvhbrugge
Elite Poster
Elite Poster
Bedankt: 120 keer

IMEI waarom zou je dat verdorie nodig hebben bij aanvraag overdracht??
ITnetadmin
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 164 keer
Bedankt: 618 keer

Hij bedoelt mss het IMSI nummer?
beireke
Starter
Starter

fvhbrugge schreef:IMEI waarom zou je dat verdorie nodig hebben bij aanvraag overdracht??
Ik dacht dat dat zo genoemd werd. Maakt niet uit, het is het nummer op de simkaart zelf dat ik dus bedoel.
decat
Elite Poster
Elite Poster

beireke schreef:
Klant worden bij een andere provider was op nog geen 10 min. op punt. Woensdag mijn kaartje!
Het zal een beetje streekgebonden zijn en afhankelijk van de vervuiling van het water misschien?! Ik ben alvast blij dat ik er vanaf ben.
Om nieuwe klanten te werven vegen ze hun voeten aan de regels. :lol:
jackho
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 101 keer
Bedankt: 277 keer

Aan het IMSI nummer (unieke simkaartnummer) is alles gekoppeld:
provider, telefoonnummer (eventueel een tweede nummer), abonnement, bel- en data tegoed enz....
en is eigenlijk een sleutel die je toegang geeft tot het mobiel netwerk.
Fallschirmjaeger
Premium Member
Premium Member

decat schreef:
beireke schreef:
Om nieuwe klanten te werven vegen ze hun voeten aan de regels. :lol:
Bij nieuwe klanten was dit vroeger ook allemaal verplicht, maar door de telecom wet van 2012 is dat allemaal niet meer nodig. Gsm en klantnr of simkaartnr zijn de enige wettige vereisten nog om te veranderen van provider. De oude provider mag enkel nog controleren om te zien of die klopt en moet dan het nr vrijgeven. Meer mag de oude provider niet meer vragen.

Tegenwoordig kunt ge dus veel gemakkelijker een paar nr's kapen door die te veranderen van provider dan een simruil bij de eigen provider. Als ge dus ooit uw (ex)werkgever wilt kloten, zorg dat ge efkes inzage hebt in de facturatie en het klantennr noteert en dan kunt ge nadien zijn nr probleemloos gaan overzetten. Hij is dit nr dan kwijt en mag een lange lijdensweg ondergaan om het terug te kunnen krijgen, met de reeds geleden schade er bovenop eer het zover is.
beireke
Starter
Starter

Fallschirmjaeger schreef: Tegenwoordig kunt ge dus veel gemakkelijker een paar nr's kapen door die te veranderen van provider dan een simruil bij de eigen provider. Als ge dus ooit uw (ex)werkgever wilt kloten, zorg dat ge efkes inzage hebt in de facturatie en het klantennr noteert en dan kunt ge nadien zijn nr probleemloos gaan overzetten. Hij is dit nr dan kwijt en mag een lange lijdensweg ondergaan om het terug te kunnen krijgen, met de reeds geleden schade er bovenop eer het zover is.
Update:
De abonnementshouder heeft tijdig een brief ontvangen waarop vermeld staat dat dit nummer zal overgedragen worden, deze wordt dus ingelicht! Dus helemaal vanzelf zal een nummer kapen ook niet gaan.

Dus er zijn 4 oplossingen in totaal:
-Zelf of laten knippen met risico
-Niet naar het proximus center gaan in Vilvoorde (aan te vullen met eventuele andere punten)
-Gewoon helemaal niet naar een proximuis center gaan maar gewoon nummer laten overzetten naar bv MV (waar ik dus een multi sim opgestuurd krijg, geen 5€ extra kost a.t.m.)
-Met een kopie van de identiteitskaart gaan (papier, mail, MMS ... )

Dat laatste deed ik de dag erop en het was in orde, desondanks zo een nare ervaring met hun argumentatie.... ik kon wel zonder identiteitskaart OP het abbonement, de abbonee werd zelfs niet gevraagd of die wel akkoord was...

Adieu proximus :-)
seagull
Elite Poster
Elite Poster
Twitter: WimVerlinden
Uitgedeelde bedankjes: 51 keer
Bedankt: 91 keer
Contacteer:

Vandaag in een Proximus center een nieuwe nano sim gehaald.
Ik moest mijn gsm nummer zeggen en de firmanaam, meer niet.
Na een paar minuten buiten met nieuwe simkaart. :-D
Business Fibernet 300 plus met Speedboost 1G Business- Proximus Internet Maxi fixed IP (failover)
Business Mobile Flex + (smartphone) & Business Mobile Flex (Mifi router) - 3CX/Teams Direct Routing - Proximus TV
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”