Tempo SIM kaarten zijn op

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
Plaats reactie
Vaganzza
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
Bedankt: 190 keer
Provider

Als je een tempo giga bestelde is het idd nog even geduld,,we zijn uitverkocht :'(

Kan interessante info zijn voor wie Giga eens wou uittesten.
Internet & TV: Orange Love Trio
GSM: Go Plus + Carrefour Mobile (vervanging vaste lijn)
Mifi: Tempo Giga

 iPhone 11 64GB SG |  Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) |  Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) |  iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw |  Apple TV 4 | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
Joe de Mannen
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 487 keer
Bedankt: 556 keer
Provider

Inderdaad goed om weten...

J.
Ik ben alleen verantwoordelijk voor mij eigen uitspraken, niet voor wat anderen ervan maken of aan toevoegen...
orionis
Plus Member
Plus Member
Uitgedeelde bedankjes: 89 keer
Bedankt: 31 keer
Provider

Thanks!

Had ondertussen al mn 2e aanvraag gedaan, omdat de eerste na 10 dagen nog niet binnen was.
- Internet, TV, mobile: scarlet Trio, Tempo Giga, Mobile Vikings
- Streaming: Netflix, Disney+ en Youtube premium
- Gaming: PC, Vive en Nintendo switch
- Domotica: Niko home control + philips hue
BMaster
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 41 keer
Bedankt: 40 keer
Provider

Ik had vorige week maandag eentje besteld, en die zat donderdag in de bus. Dus toch niet helemaal op :)
Maar ik heb het dus even uitgetest, ontvangst viel op 't eerste zicht goed mee, maar toen bleek dat ik de halve weg van 't werk naar huis bijna niets kon doen, ook al stond het 4G icoontje er. Dan dacht ik, ik zal even voor 15 euro opladen om deftig te kunnen testen, maar elke manier die ik vond, vraagt om een gsm nummer. En als er nu iets nergens in de mails of brieven vermeld staat, dan is het wel de gsm nummer... Dus... kaartje in de vuilbak, en ik voorlopig terug naar proximus.
Tomby
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 1057 keer
Bedankt: 435 keer
Provider

BMaster schreef:En als er nu iets nergens in de mails of brieven vermeld staat, dan is het wel de gsm nummer... Dus... kaartje in de vuilbak, en ik voorlopig terug naar proximus.
Wel bizar. Telefoonnummer staat normaal gewoon op de brief waar de SIM-kaart 'aangekleefd' hangt. Allez, dat was 2 maand geleden toch het geval toen ik mijn SIM-kaart besteld had.
Ook beetje absurd om dan maar direct je conclusies te trekken en SIM-kaart in de vuilbak te kieperen :roll: .
BMaster
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 41 keer
Bedankt: 40 keer
Provider

Daar staat geen nummer op, heb juist nog gekeken. En dat is niet de enige reden hoor, het is een samenloop van omstandigheden. En ze ligt nog niet in de vuilbak, dus wie weet kom ik er nog wel op terug als hun support een beetje wil/kan meewerken :-)
mgo72
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 37 keer
Contacteer:
Provider

Normaal staat nummer ook in je gsm instellingen.

Sent from my ONE A2003 using Tapatalk
BertG3
userbase crew
userbase crew
Uitgedeelde bedankjes: 172 keer
Bedankt: 167 keer
Provider

'Bellen' naar #123# en via die USSD code zal je "m normaal zien
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 457 keer
Bedankt: 313 keer
Provider

off-topic: raadde mijn collega een andere operator aan. Hij beweert dat hij nog nooit van simkaart heeft moeten veranderen?! Vanaf je andere operator kiest, dan moet je toch andere sim krijgen? Operator B kan toch niet simkaart gebruiken van operator A?
jnsvr
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 112 keer
Bedankt: 129 keer
Provider

satsurfer schreef:off-topic: raadde mijn collega een andere operator aan. Hij beweert dat hij nog nooit van simkaart heeft moeten veranderen?! Vanaf je andere operator kiest, dan moet je toch andere sim krijgen? Operator B kan toch niet simkaart gebruiken van operator A?
Helemaal correct.
Andere operator = andere sim.
Plaats reactie

Terug naar “Orange (Mobistar)”