Het gevecht rond smartphoneplatformen is voorbij

Ander computer/it/software/hardware nieuws.
ITnetadmin
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 164 keer
Bedankt: 618 keer

Onthou wel dat, voor zover ik weet, apple geen algemeen file systeem heeft waar elke app aankan.
Je kan dus perfect apps gebruiken om van je iphone een usb drive te maken, die files via wifi kunnen uploaden (te benaderen via een webgui), etc etc, maar elke app heeft zo zijn eigen storage, en je kan dus niet zomaar via zo'n app files uploaden en dan via andere apps die files openen/lezen.
Enfin, een slimme filestorage app laat je dan toe om "open with" te kiezen, maar dan wordt er een kopie van die file gemaakt naar die andere storage.
Voor boeken bv, vergeet het maar om bookmarks, notes etc terug te exporteren nadien.

Mijn hoofdreden dat ik nog altijd op zoek ben naar een fatsoenlijke tablet app, en ereader, die beiden mooi samenspelen met calibre, zodat ik voor eens en altijd een centrale ebook storage heb met alle bookmarks en notes in.

Bonuspunten voor degenen die me een comic reader app kunnen aanraden waarbij ik de comics *niet* op de tablet moet zetten (optioneel wel een tijdelijke local copy in de cache), maar die gewoon via samba of dergelijke de comics rechtstreeks van een share kan lezen (zou leuk zijn via vpn).
duizend
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 153 keer
Bedankt: 187 keer

Eindelijk iemand die het probleem met ios snapt :banana:
lukadad
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 39 keer

http://www.androidpolice.com/2016/09/24 ... tober-4th/

Na de mobiele oorlog, nu de desktop oorlog?
warpozio
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 51 keer
Bedankt: 18 keer

duizend schreef:Eindelijk iemand die het probleem met ios snapt :banana:
Ik denk dat dit jouw probleem is met ios.
Iedereen heeft andere noden en andere prioriteiten.
Gelukkig heb je de keuze en kun je een ander OS gebruiken op je telefoon.
Ik denk echter dat 99% van de IOS gebruikers daar geen probleem mee heeft :beerchug:
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

warpozio schreef:Gelukkig heb je de keuze en kun je een ander OS gebruiken op je telefoon.
Spijtig genoeg heb je die keuze niet... je telefoon en je OS zijn aan elkaar verbonden in tegenstelling tot op een PC.

Het zou pas leuk zijn Android te kunnen installeren op een iPhone, Windows Mobile op een Samsung S7, ...
duizend
Elite Poster
Elite Poster

warpozio schreef: Ik denk echter dat 99% van de IOS gebruikers daar geen probleem mee heeft :beerchug:
En ik denk dat die 99% er nog minder problemen mee zou hebben als apple fatsoenlijke file acces zou toelaten. :angel:
warpozio
Pro Member
Pro Member

Al mijn documenten staan in the cloud, ik heb overal toegang tot mijn data.
Daar heb ik geen filesystem voor nodig.
Hoe dat ze mijn bestanden in the cloud zetten interesseert me niet, al steken ze het in 1 grote BLOB.
Ik kan er aan als ik ze nodig heb.

Sommige belangrijke bestanden staan in offline mode, zodat ik ze ook kan raadplegen als er geen internet/wifi/3G/4G/edge is....
ldw
Plus Member
Plus Member
Uitgedeelde bedankjes: 141 keer
Bedankt: 25 keer
Contacteer:

Wie denkt er dat Windows 10 mobile nog een come-back kan maken? Ik weet dat hun market share nihil is, maar ik had een onlangs een goedkope WP10 phone in handen en ik vond dat eigenlijk stukken gebruiksvriendelijker dan android...
cadsite
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 169 keer
Bedankt: 344 keer
Contacteer:

Ik stond enkele maanden geleden op het punt een WP te kopen, maar heb me laten tegenhouden door het gebrek van nogal wat apps.
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair

ldw schreef:Wie denkt er dat Windows 10 mobile nog een come-back kan maken?
Op zich is het een prima OS... maar spijtig genoeg is dat niet voldoende. Als Microsoft er zelf niet meer achterstaat (momenteel is hun focus gericht op de bedrijfsmarkt al geloof ik niet in dergelijke strategie), het aantal telefoons sterk afneemt (Microsoft zelf is gestopt met de Lumia reeks en op de Surface Phone is het nog wachten), app ontwikkelaars actief het platform boycotten (Snapchat, Tinder, Google, ...), ... dan vrees ik dat het moeilijk zal zijn.

Ondanks dit alles is het wel bizar dat Microsoft haast om de twee weken een nieuwe build released in hun Insider programma. Moest het OS echt dood zijn dan zou dit in princiepe niet gebeuren of toch hoogst merkwaardig zijn.
ldw schreef:ik had een onlangs een goedkope WP10 phone in handen en ik vond dat eigenlijk stukken gebruiksvriendelijker dan android...
Dat is het ook... en voor sommigen is dat misschien een probleem (als ze het toestel niet kunnen rooten en iedere setting aanpassen is het niet goed), maar volgens mij voldoet het voor de overgrote meerderheid van de gebruikers gewoon prima (en is het zelfs de beste keuze). Net zoals iPhone een prima ecosysteem heeft, heeft Microsoft dit ook wel met Windows Mobile.
cadsite schreef:maar heb me laten tegenhouden door het gebrek van nogal wat apps.
Persoonlijk mankeer ik niets waarmee ik niet ontken dat apps ontbreken... het is gewoon iets persoonlijks al heb ik de indruk dat sommige mensen ook nogal snel roepen dat er geen app is terwijl er prima alternatieven zijn. Bijvoorbeeld voor m'n EvoHome verwarming is er iemand die een prima app heeft geschreven, voor m'n Sonos idem met apps zoals Zonos en Phonos.

Ik geloof ook wel in het UWP concept al heeft ook dit z'n tijd nodig... bedrijven met een prima Win32 applicatie gaan deze niet zomaar converteren naar UWP.
Tomby
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 1057 keer
Bedankt: 435 keer

Ik was ook wel geinteresseerd in een Windows phone, maar die app gap heeft me keer op keer weerhouden. Uiteindelijk recent een OnePlus 3 gekocht. Ik vrees dat het niet meer goed komt eigenlijk, tenzij het nog iets wordt met dat universal app platform. Maar daar geloof ik ook maar weinig in, want developers gaan toch altijd een pak werk hebben om een app er goed te laten uitzien op zo een klein scherm. Het is niet dat ze gaan developen voor desktop of tablet en dat die app ook direct as-is bruikbaar gaat zijn op een telefoon.
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair

Tomby schreef:maar die app gap heeft me keer op keer weerhouden
Heb je dan concrete voorbeelden... of is het omdat iedereen roept dat er een app gap is ?
Tomby schreef:want developers gaan toch altijd een pak werk hebben om een app er goed te laten uitzien op zo een klein scherm. Het is niet dat ze gaan developen voor desktop of tablet en dat die app ook direct as-is bruikbaar gaat zijn op een telefoon.
Een goede UI is resolutie onafhankelijk... net zoals een goede website dat is (resize je browser maar eens).
Tomby
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 1057 keer
Bedankt: 435 keer

r2504 schreef:Heb je dan concrete voorbeelden... of is het omdat iedereen roept dat er een app gap is ?
Ik keek uiteraard naar de apps die ik regelmatig gebruik op zowel Android als IOS, en waarvan er dan hooguit een alternatief is door over te stappen naar een andere app, of door de website van de dienst te gebruiken.
Snel wat voorbeelden: GTasks, Sodexo4you, Keytrade app, Telenet Triiing, Yelo Play, Pokerstars, WinCheckr, ...
cadsite
Elite Poster
Elite Poster
Contacteer:

Eerlijkheidshalve moet ik er wel bij vermelden dat ik, voor ik een toestel kon kopen, een android gsm gewonnen heb (galaxy A3 2014).
Maar ik helde meer over naar android. iOS is enkel op iPhone en naar mijn mening te duur (of te veel geld is misschien correcter) en ik mis apps op windows.
r2504 schreef:Heb je dan concrete voorbeelden... of is het omdat iedereen roept dat er een app gap is ?
Dat is hier al een aantal keer aan bod gekomen, maar de zaken die ik mis en actief gebruik zijn:
telenet triing. Wij hebben whop met freephone Europe en ik ben geregeld in NL, dus bel er gratis over WiFi.
Yelo - onderweg snel een programmatie maken
Waze - gebruik ik zowat altijd als gps in BE
argenta app (ik ga hier niet echt voor alternatieven gaan. :angel: )
myshopi - klantenkaarten en vele kortingen
monizze app (saldo ecocheque en mc controleren)
niet belangrijk, maar verschillende spellen

En zo zullen er nog wel zijn, maar aangezien na deze lijst al te veel ontbreek zoek ik niet verder.

Los daarvan, als mensen in mijn buurt vragen welk OS ze moeten nemen hou ik WP ook in mijn lijstje, als ze hun gsm enkel gebruiken voor facebook, mail en surfen vind ik een WP zeker een goed alternatief.
warpozio
Pro Member
Pro Member

r2504 schreef:
Heb je dan concrete voorbeelden... of is het omdat iedereen roept dat er een app gap is ?
http://wishapplist.com/en
Een lijst waar gebruikers kunnen stemmen welke apps ze het meest missen op Windows Phone
(ik vermoed alle Google Apps)
selder
Moderator
Moderator
Uitgedeelde bedankjes: 99 keer
Bedankt: 727 keer

duizend schreef:En ik denk dat die 99% er nog minder problemen mee zou hebben als apple fatsoenlijke file acces zou toelaten. :angel:
Dat krijg je toch niet helemaal goed beveiligd? Moeten die 99% dan allemaal rondlopen met een antivirus op onze smartphone?
Ghost S1 • 8086K @5.2Ghz • Asus ROG Ryuo 240mm • Asus ROG STRIX Z390-I • Corsair Vengeance LPX 2x16GB 3200Mhz • Asus RTX2080Ti Turbo • Samsung 970 EVO 2TB • Asus ROG Swift PG258Q 240Hz • Logitech G Pro keyboard/mouse/headset
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair

cadsite schreef:Dat is hier al een aantal keer aan bod gekomen, maar de zaken die ik mis en actief gebruik zijn:
telenet triing. Wij hebben whop met freephone Europe en ik ben geregeld in NL, dus bel er gratis over WiFi.
Yelo - onderweg snel een programmatie maken
Waze - gebruik ik zowat altijd als gps in BE
argenta app (ik ga hier niet echt voor alternatieven gaan. :angel: )
myshopi - klantenkaarten en vele kortingen
monizze app (saldo ecocheque en mc controleren)
niet belangrijk, maar verschillende spellen
Triing bestaat inderdaad niet.
Yelo bestaat wel.
Waze bestaat eveneens (een oude versie maar da's vanwege Google)
Argenta app bestaat niet (hun website heeft een responsive design en zou dus bruikbaar moeten zijn)
MyShopi bestaat wel
Monizze ken ik niet (maar de officile app is TicketFinder voor je MC/EC)

Van de 6 die je dus opgeeft blijken er 4 a 5 te bestaan... dat bedoel ik dus met roepen over een app-gap ! We zitten ondertussen met een quasi monopolie van Android... als we dit willen behouden/versterken dan moeten we gewoon verder doen zoals we bezig zijn (er zal altijd wel een app zijn die er niet is, is het fijn nee, is het een drama... ook neen).
cadsite
Elite Poster
Elite Poster
Contacteer:

r2504 schreef:Triing bestaat inderdaad niet.
Yelo bestaat wel.
Waze bestaat eveneens (een oude versie maar da's vanwege Google)
Argenta app bestaat niet (hun website heeft een responsive design en zou dus bruikbaar moeten zijn)
MyShopi bestaat wel
Monizze ken ik niet (maar de officile app is TicketFinder voor je MC/EC)
waze: vanwege wie dat het oud is maakt me niet uit.
MyShopi: hier zag ik het niet staan
Argenta: volgens mij moet ik via de site mijn 'bakje' mee hebben om in te loggen, neen? Via de app moet die maar éénmalig.
Monizze: de officiële app is nochtans deze die ze zelf aanbieden zou ik denken...
Laatst gewijzigd door cadsite 26 sep 2016, 14:25, in totaal 1 gewijzigd.
Stroper
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 87 keer
Bedankt: 140 keer

r2504 schreef: Monizze ken ik niet (maar de officile app is TicketFinder voor je MC/EC)
TicketFinder is de officiële app van EdenRed, maar als je werkgever je MC/EC aankoopt bij Sodexo of Monizze ben je daar niks mee :P
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair

cadsite schreef:MyShopi: hier zag ik het niet staan
Ik heb dit ook gemerkt bij een recente herinstallatie van m'n telefoon... en heb ook contact met hen opgenomen waarom het van hun website verdwenen is (tot op heden trouwens zonder antwoord). In ieder geval heb ik het opnieuw kunnen installeren (heb wel even moeten zoeken achter de download link)... er blijken trouwens twee versies van in de store te staan (een oudere en een nieuwe).

Maar nogmaals... als we gaan wachten tot iedere app beschikbaar is dan zal er nooit een ander platform komen dan Android of iPhone (alle apps zijn trouwens ook niet beschikbaar op beiden). Met hetzelfde argument zou vandaag ook niemand Linux gebruiken want dat ontbreek ook veel applicaties tov. Windows.
Stroper schreef:TicketFinder is de officiële app van EdenRed, maar als je werkgever je MC/EC aankoopt bij Sodexo of Monizze ben je daar niks mee :P
Ik kende Monizze niet... op het eerste gezicht leek het zelfs een third party app... blijkbaar heb ik dan geluk dat me EdenRed hebben 8)
cadsite
Elite Poster
Elite Poster
Contacteer:

Ik heb dan ook geen linux thuis, maar windows.
Een boer zal ook geen porche kopen om zijn veld te ploegen.
wied
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 334 keer
Bedankt: 253 keer

linux is geen goed voorbeeld meer vermits ik 2 jaar geleden windows XP vervangen heb door linux Mint17 zonder dat ik iets te kort kwam. Uitzondering misschien is het gebruik van CAD software waarvoor ik win10 nu gebruik...
Scarlet Loco, FVD/OVH/Tempo Easy, Scarlet Red, Netflix/Disney+, IPTV, Astra1&2 FTA
duizend
Elite Poster
Elite Poster

selder schreef: Dat krijg je toch niet helemaal goed beveiligd? Moeten die 99% dan allemaal rondlopen met een antivirus op onze smartphone?
Foto's op en af een iphone halen kan door gewoon de usb kabel te gebruiken en iedere file explorer toepassing op de pc.

Waarom kan dit niet met ebooks, pdf, excel, ringtones, mp3s, ...

Waarom is dit onveiliger dan foto's ?
cadsite
Elite Poster
Elite Poster
Contacteer:

wied schreef:Uitzondering misschien is het gebruik van CAD software waarvoor ik win10 nu gebruik...
Laat dat nu net mijn job zijn. :wink:
Eekhoorn
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 14 keer
Bedankt: 9 keer

Belangrijkse Apps die ik gebruik op den iPhone;

agenda, kaarten, klok, notities, calculator, itunes store, app store, camera, mail, foto's.

En de bancontact app die ik echt wel super vind (mits andere het natuurlijk ook staan hebben).
Weather pro; vind ik echt de beste weer app.
yelo play
itv shows 3; de beste app vind ik om je buitenlandse series bij te houden.
easy banking (fortis)
facebook/messenger en uiteraard imessage, whatsapp en telegram.
Napoleon games; af en toe gok ik eens :).
viking app; kzit voor de moment bij mv.
google foto's; heel goeie app
shazam/soundhound/music id; zijn 3 muziekherkenning apps die ik heb staan.
youtube
google maps
pokemon go die ik wel bijna nooit gebruik.
twitter
ticketfinder voor de maaltijdseks ;)
imgur
bbf; voor provinciale voetbaluitslagen
slingplayer; ik heb thuis een slingbox M1 staan, zo kan ik bv in Spanje en in andere landen naar alle belgische en andere kanalen kijken :). Topbakje, alleen het internet moet werken haha.
tvgids pro
wow; app van world of warcraft
wallet; tickets insteke voor de cinema en de voetbal
djay 2; vind ik de beste muziek app
speedtest
de lijn
tunein radio al gebruik ik dit zelden
appzapp
Dan nog een paar scanner zoals quick scan
Nog een boel games ook al speel ik die maar sporadisch eens.
Hattrick app
Navigon gps.
Nieuwsblad app; via mijn ouders hun account inloggen ;).
infuse pro 4; nog eens handig als je een nassysteem hebt, beste app vind ik.
Forza
Member
Member
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer

ldw schreef:Wie denkt er dat Windows 10 mobile nog een come-back kan maken? Ik weet dat hun market share nihil is, maar ik had een onlangs een goedkope WP10 phone in handen en ik vond dat eigenlijk stukken gebruiksvriendelijker dan android...
Ik overweeg momenteel een Windows Phone te kopen.
Na de Anniversary update zou alles nu veel beter werken.
Ze blijven hard werken aan updates, dus ik denk niet dat ze de Windows Phone gaan opgeven.
De app gap is voor mij geen issue aangezien ik de smartphone vooral gebruik om te surfen, bellen, mailen, whatsappen en ook voor mooie foto's te trekken.
Daarbij is mijn oog op de Microsoft Lumia 950 gevallen die momenteel aan een zeer aantrekkelijk prijs te koop staat.
Momenteel 299€. Dus aan halve prijs sinds lancering.

Prijs/kwaliteit een topper naar mijn mening.
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair

Forza schreef:Ik overweeg momenteel een Windows Phone te kopen.
De nieuwe naam is trouwens "Windows 10 Mobile"... niet langer "Phone".
Forza schreef:Na de Anniversary update zou alles nu veel beter werken.
Neem gewoon deel aan het Insider programma en zet je op de slow ring.
Forza schreef:Daarbij is mijn oog op de Microsoft Lumia 950 gevallen die momenteel aan een zeer aantrekkelijk prijs te koop staat.
Is inderdaad een fantastisch toestel dat het nog steeds beter doet dan een iPhone 7 en Samsung S7.
Eekhoorn schreef:Belangrijkse Apps die ik gebruik op den iPhone;
Een ganse lijst al vraag ik me af welke apps zijn doorslaggevend voor het al dan niet aankopen van een telefoon ?

WhatsApp wil ik bijvoorbeeld niet missen, maar Yelo (ook al gebruik ik het soms) zou ik bijvoorbeeld geen ramp vinden.
cadsite
Elite Poster
Elite Poster
Contacteer:

Hetgeen me ook tegenhield om voor windows mobile te gaan is gewoon het assortiment.
Ik wil een kleine gsm. Nu heb ik een galaxy A3 die ik al aan de grote kant vind. Als je in windows iets of wat zwaarder gaat in hardware krijg je onmiddellijk zo'n phablet tegen je oren gesmeten.
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair

Het aanbod is inderdaad echt een probleem aan het worden nu Microsoft (voorlopig) zelf een toestellen meer maakt.

Bedoeling is dat andere leveranciers deze leegte gaan vullen al vrees ik er een beetje voor... het gaat echt de verkeerde kant uit ondanks dat het op zich een prima OS is.

Hopelijk blijft m'n Lumia 930 het nog even volhouden... want als ik in een andere thread lees wat voor ellende het al is om een deftige mail client te vinden voor Android met Exchange en Office 365 ondersteuning dan vind ik dat geroep over de app gap wel echt absurd.
warpozio
Pro Member
Pro Member

cadsite
Elite Poster
Elite Poster
Contacteer:

r2504 schreef:want als ik in een andere thread lees wat voor ellende het al is om een deftige mail client te vinden voor Android met Exchange en Office 365 ondersteuning dan vind ik dat geroep over de app gap wel echt absurd.
sorry, maar dat is zever in pakskes.
Dat werkt gewoon perfect zoals het hoort. OK, je hebt recente software nodig, maar waar niet.
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair

Tja, wat is een zakelijk toestel... en iPhone 7 met 128 GB kost ook over de 1000 euro dacht ik.

Belangrijkste nieuws is dat Microsoft gewoon door gaat met Windows 10 Mobile... al zullen de typische "scheet en boer" apps wel verdwijnen als er enkel nog gericht wordt op het bedrijfsleven (al begrijp ik die strategie niet, bedrijven kiezen wat hun personeel meestal ook gebruikt - volgens mij kan je je niet richten op een stuk van de markt... dat heeft BlackBerry trouwens mogen ondervinden).

Nu is de "Surface" lijn van Microsoft ook eerder een "referentie" toestel... bedoeling is dat andere hardware makers de eigenlijke toestellen gaan leveren. Als morgen Microsoft stopt met de Surface laptops dan moet je dat ook niet interpreteren alsof ze stoppen met Windows voor de consument.

Voorlopig doet m'n 930 het nog uitstekend... als het zover is kijk ik wel wat de mogelijkheden zijn.
ITnetadmin
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 164 keer
Bedankt: 618 keer

Ik denk dat veel bedrijven (IT dept) content waren met de blackberrys, en zich geen moer aantrokken van wat het personeel wilde. De eerste jaren was android trouwens lang niet volwassen genoeg en ontbrak het bij apple toch een beetje aan fatsoenlijke enterprise mgmt software. Blackberry's enterprise servers waren trouwens zo slecht niet, en fatsoenlijk geencrypteerd.

Maar de bazen, de grote managers die nog nooit van het woord "nee" gehoord hebben, die wilden perse "hunne iphone kunnen blijven gebruiken". En het is zo dat blackberry uiteindelijk gefaald heeft. Dit was geen bottom-up, maar een top-down revolutie.

Als je een bottom-up voorbeeld wilt, bedenk dan dat ik mensen ken die hun laptop meenemen naar hun werk om met 3g te kunnen werken omdat het netwerk daar zo beveiligd is dat ze nergens aankunnen.
Ook dus degene die de bedrijfswebsite moeten developen en testen.
Bottom-up werkt niet in een bedrijf; daar worden dan eerder omzeilingsmechanismen gevonden.
Maar als "den baas" het wilt, wees er maar zeker van dat heel de zorgvuldig uitgekiende IT strategie mag plooien.
warpozio
Pro Member
Pro Member

r2504 schreef:Tja, wat is een zakelijk toestel... en iPhone 7 met 128 GB kost ook over de 1000 euro dacht ik.
http://www.kamera-express.be/product/12 ... n962zd-a-/
Voorlopig 870€...
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair

ITnetadmin schreef:Ik denk dat veel bedrijven (IT dept) content waren met de blackberrys, en zich geen moer aantrokken van wat het personeel wilde. De eerste jaren was android trouwens lang niet volwassen genoeg en ontbrak het bij apple toch een beetje aan fatsoenlijke enterprise mgmt software. Blackberry's enterprise servers waren trouwens zo slecht niet, en fatsoenlijk geencrypteerd.
Zoals je zelf aangeeft had BlackBerry niet echt concurrentie destijds (het was eigenlijk het enige systeem om deftig mails mee te versturen)... nu wel en we kennen het resultaat ervan.
ITnetadmin schreef:Maar de bazen, de grote managers die nog nooit van het woord "nee" gehoord hebben, die wilden perse "hunne iphone kunnen blijven gebruiken". En het is zo dat blackberry uiteindelijk gefaald heeft. Dit was geen bottom-up, maar een top-down revolutie.
Dit is een pure bottom-up... de baas (ook al is hij baas) is eveneens een "personeelslid" van het bedrijf en wou dus binnen het bedrijf hetzelfde toestel gebruiken als wat hij privé gebruikte. Microsoft mag dan een bedrijfsstrategie voor ogen hebben, als de personeeldsleden (inclusief de baas) het toestel niet kennen vanuit hun privé omgeving dan zal er veel weerstand zijn.
ITnetadmin schreef:Maar als "den baas" het wilt, wees er maar zeker van dat heel de zorgvuldig uitgekiende IT strategie mag plooien.
Hoe zal "den baas" ooit een Windows Mobile strategie willen... hij kent het ecosysteem totaal niet want niemand uit z'n vriendenkring (z'n eigen kinderen eerst) gebruiken het ?
Eekhoorn
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 14 keer
Bedankt: 9 keer

Handige en goede apps sowieso apps als whatsapp en telegram; waarom is simpel; je kan er 10 duizenden sturen zelfs veel veel fotokes en je betaald er niks extra voor + het gaat vind ik toch sneller dan via gewone sms sturen en dat verbruikt bijna nikske. 10-20MB voor 10 duizend whatsapp berichtjes.
Enige nadeel is dat je dacht ik maar bv filmpje van 2Min kan doorsturen enzo en dat fotos gecompromeerd worden daar vind ik dat je dat zelf moet kunnen beslissen.

Yelo; tgohja, soms ben ik van huis weg en wil ik de voetbal wel zien, dan zet ik de iPhone/iPad open.

Maps/kaarten app zegt het zelf;al meermaals kunnen gebruiken, ik vond mijn baan niet, dankzij die app geen probleem.
Plaats reactie

Terug naar “Ander nieuws”