Gisteren is mijn Proximus simkaart onbruikbaar geraakt, en na gisteren een hele dag last te hebben gehad met winkels, klantendiensten en telefoonlijnen hangt het stilaan mijn voeten uit en ben ik aan het kijken om gewoon weg te gaan bij hen.
Ik kom nu van Proximus Smart+15, die ik via een oud pack nog met 5 euro korting krijg. Ik betaal nu dus maar 10 euro per maand voor 120 min. bellen + 1 GB internet. Bij die 1 GB komt nog wel 2 GB uit ons Maxi Pack die ik kan gebruiken, dus het totaal komt op 3 GB voor 10 euro per maand.
Nu ben ik even naar de alternatieven aan het kijken en Orange en Mobile Vikings komen bij mij uit te bus met een vergelijkbaar aanbod bij beide: 15 euro voor 4 GB data en ongeveer 50 minuten bellen via het resterende krediet.
Wat zijn de voor- en nadelen bij beide operatoren volgens jullie? Na dit voorval toch ook wat aandacht naar klantendienst en snelheid en bereidwilligheid in het oplossen van problemen.
Hebben jullie ook enig idee van hoe lang de overstap zou duren? Ik ben dus nu al sinds gisterenmorgen onbereikbaar (testsim die ik nog had liggen is microsim

Laatste vraagje, is het bij een van de twee operatoren mogelijk om via het belkrediet aankopen te doen in de iTunes of Google Play Store? Lijkt mij de beste manier om krediet terug te winnen.