Sinds het begin zit ik op 30/3 wat voor mij in het begin oké was, maar waar ik nu stilaan vrij weinig vind voor een internet verbinding in eind 2016 in vergeleken met andere providers en nog wat. Ik heb Dommel meerdere keren gecontacteerd en hebben me verteld dat ik moet wachten op de DLM die mijn snelheid automatisch ging aanpassen, en heeft ook nog eens bevestigd dat er inderdaad een hogere snelheid kan toegepast worden op mijn verbinding. Na even wachten werd ik automatisch op 50/10 gezet, maar na 1 dag werd ik terug op 30/3 gezet. Heb Dommel nogmaals gecontacteerd en kreeg net hetzelfde antwoord, nou oké.. Nog een maand later nogmaals op 50/10 gezet en na 2 dagen terug op 30/3, heb Dommel gecontacteerd en gereclameerd dat ik het gewoon een 'big joke' vond dat ik slechts een dag of twee gebruik kan maken van 50/10 om daarna terug op 30/3 te staan.
Nu ik zelf weet niet heel veel over internet/netwerken (ik studeer ICT), maar aan de hand van edpnet hun lijntest is er een snelheid van 50/10 mogelijk waar ik woon:

Ik ben niet echt tevreden met Dommel hun service, maar mijn ouders die vaak naar het buitenland bellen vinden het telefoniepakket dat bij Dommel zit top, waardoor ze het niet echt zien zitten om naar een andere provider over te stappen. Is er iets dat ik/Dommel kan doen om mijn snelheid te verbeteren?