paranormaal of niet?

Onderwerpen die nergens anders thuis horen en toch eerder technisch van aard zijn? Post ze hier!
ubremoved_2964
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 397 keer

ub4b schreef:Ik lees studies en haal daar mijn info uit.
Joe de Mannen schreef:Natuurlijk, er zijn oplichters maar ik niet, mijn kwakzalf is echt.

J.
Aan uw avatar en het selectief lezen te zien zeker de slimste thuis.

Zo ik heb ondertussen ongeveer 65 wetenschappelijke studies die het anti-kanker anti-tumor effect aantonen. Geen parels voor zwijnen die geloven dat chemo de ultieme oplossing is.

https://www.thesun.co.uk/living/1700391 ... udy-finds/
Tomby
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 1057 keer
Bedankt: 435 keer

Vraag me af wat je dan van de likes of Derek Ogilvie denkt. Wellicht geloof je dus ook dat die echt kunnen 'zien'.
Mijn vrouw was ook een believer toen ik haar pas leerde kennen. Ze heeft me zo ver gekregen om zelfs eens mee te gaan naar een sessie van Ogilvie. Dat daar zoveel mensen inlopen, is toch wel ongelooflijk. Nu ja, meestal zijn het wel de zwakkeren in de maatschappij. Om te beginnen zit de zaal vol met mensen die ergens wel recent een traumatische ervaring gehad hebben, typisch het verlies van een dierbare. Hij begint dan echt zijn 'zien' met zo een high level, generische zaken, dat er gegarandeerd wel iemand in de zaal is die zijn situatie erin erkent. En dan gaat hij concreter verder met die ene persoon, met truken als cold reading, hot reading, etc... (destijds ook effen opgezocht wat de truken van de foor zijn, vooraleer ik hem in levende lijve wou zien :p). Moet zeggen, dat ging behoorlijk slecht, en de helft van de zaken die hij dan zogezegd zag (of eerder vroeg of ze klopten) bleken totaal niet te kloppen. Achteraf heeft mijn vrouw toch moeten toegeven dat hij helemaal niets 'ziet' en het pure kwakzalverij is.

Anyway, dat jij die super highlevel en generische voorspelling van trillende gebouwen, ziet als een bewijs dat ze echt de aardbeving in Italië voorspellen, heeft toch enorme parallellen met hoe die mensen in dat publiek geloven dat Ogilvie met doden kan communiceren.
Joe de Mannen
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 487 keer
Bedankt: 556 keer

ub4b schreef:
ub4b schreef:Ik lees studies en haal daar mijn info uit.
Joe de Mannen schreef:Natuurlijk, er zijn oplichters maar ik niet, mijn kwakzalf is echt.

J.
Aan uw avatar en het selectief lezen te zien zeker de slimste thuis.
Kleine kindjes doen dat ook, op de man spelen als ze niet kunnen "winnen" of zich in het nauw gedreven voelen.
ub4b schreef: Zo ik heb ondertussen ongeveer 65 wetenschappelijke studies die het anti-kanker anti-tumor effect aantonen. Geen parels voor zwijnen die geloven dat chemo de ultieme oplossing is.

https://www.thesun.co.uk/living/1700391 ... udy-finds/
Dat artikel schrijft alleen dat er bij verkeerd gebruik van chemo meer kans is op sterfte daarna. klinkt logisch, niet ?
Maar jij beweert dus dat je 100% zeker weet dat je kanker kan oplossen, in hoeveel procent van de gevallen is dat dan ?
(ik ben er zeker van dat je alweer niet op deze concrete vraag zal willen/kunnen antwoorden en rond de pot gaat draaien dat je het niet wil zeggen omdat wij het niet verdienen)

J.
Ik ben alleen verantwoordelijk voor mij eigen uitspraken, niet voor wat anderen ervan maken of aan toevoegen...
cloink
Elite Poster
Elite Poster
Twitter: cloink
Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
Bedankt: 137 keer
Contacteer:

Tja, euh...
An NHS England spokesman said: “Cancer survival rates have never been higher, and chemotherapy often plays a crucial role. But for some patients the short-term toxic effects of aggressive treatment can be difficult to tolerate.
Ik denk dat je hier niemand zal horen dat chemo "dé ultieme oplossing" is, maar tot we iets beter vinden (dat wetenschappelijk onderbouwd is), lijkt het momenteel our "best shot". Tenzij jij natuurlijk het tegendeel kan bewijzen, maar oh, kijk...
ub4b schreef:Geen parels voor zwijnen die geloven dat chemo de ultieme oplossing is.
Here you go again. :roll:
ooh. shiny.
ubremoved_2964
Elite Poster
Elite Poster

Joe de Mannen schreef:Kleine kindjes doen dat ook, op de man spelen als ze niet kunnen "winnen" of zich in het nauw gedreven voelen.
Dat doe je zelf door geen argumenten aan te brengen, maar de ad-hominem piste te kiezen.

Joe de Mannen schreef: (ik ben er zeker van dat je alweer niet op deze concrete vraag zal willen/kunnen antwoorden en rond de pot gaat draaien dat je het niet wil zeggen omdat wij het niet verdienen)
J.
Stofje X is een ontwormingsmiddel wat sterke tumordodende eigenschappen bevat omdat het sneldelende cellen lam legt, en bijna niks kost. Studie staat gewoon op wikipedia, stofje is zonder opgave van reden door de farma van de markt gehaald. Het was te goedkoop, en ze konden er niet aan verdienen.

Stofje Y zit in pitten die ze ook chemisch kunnen namaken. Dit stofje bevat aan suiker gebonden cyanide. Enkel kankercellen breken dit stofje af, en sterven. Kankercellen zijn dol op elke vorm van suiker. Er zijn hele volkstammen die deze pitten kauwen, en nooit kanker krijgen. Ons lichaam heeft zelfs mechanismes om dit stofje tot aan de kankercel te brenge, enkel zit dit stofje niet langer in onze Westerse afgezwakte en vooral gemanipuleerde voeding.

Pitten kosten ongeveer 20 euro voor nen kilo en je eet er 10 a 20 per dag. Hersentumorreductie 50% op 14 dagen, hebben de UZ Gent scans gezien van iemand die het 14 dagen heeft ingenomen. Dokters vroegen wat hij gedaan had omdat ze dit onmogelijk achtten. Omdat hij geen zin had in een discussie zoals deze heeft hij gezegd: er is een mirakel gebeurd.

Stofje Z heeft meer dan 60 studies. Illegaal in België, in Nederland en Washington helemaal legaal en je mag het zelf telen. Dankzij the war on drugs mag je enkel de door de overheid goedgekeurde chemische rotzooi innemen. Het stofje in kwestie wordt nu door de farma in België op de markt gebracht en enkel voorgeschreven voor MS patienten, als alle andere chemische rotzooi niet werkte. Wat in de natuur vrij groeit, is vaak verboden.

één op twee userbase members mag zich voorbereiden op een kankertoekomst. Het staat je uiteraard vrij om de oncoloog te volgen (die enkel chemo/bestraling/amputatie kent) of zelf op onderzoek te gaan. Het staat je uiteraard vrij om te geloven dat dit kwak is of niet, we zullen wel zien binnen x aantal jaar wie aan de chemo hier zit en wie niet. Want één op twee heeft prijs, vroeger was het nog één op drie.
Joe de Mannen
Elite Poster
Elite Poster

En heb je al eens nagedacht over het waarom van het niet massaal gebruiken van stofjes als X, Y en Z ?
En dat dan zonder te denken aan samenzweringen en complottheorieen ?
Of lukt je dat echt niet ?

En als die mens in het UZ gent zo gereageerd heeft, dan is dat jammer. Of is het toch niet zo zeker dat het daardoor kwam ?

Ikweethetmaarikzeghetniet is bij levenbedreigende zaken eigenlijk gewoon dom en egoistisch.

J.
de slimste in een zwijnenhuis vol parels.
Ik ben alleen verantwoordelijk voor mij eigen uitspraken, niet voor wat anderen ervan maken of aan toevoegen...
iceke
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 226 keer
Bedankt: 611 keer

Volgens mij zeg jij toch gewoon wat elke dokter zegt hoor.
Meer granen en bessen eten.
Een gezondere levensstijl
Maar vooral, smoke weed everyday. :banana:

Waar het verder voor u misgelopen is met uw foute conclusies zal me worst wezen.
gm123
Elite Poster
Elite Poster
Bedankt: 119 keer

ub4b schreef:Hij beweert "als enige". Dat is pertinent fout. Ik lees studies en haal daar mijn info uit. Dat stond duidelijk in mijn reactie en de skepper kijkt er bewust overheen.
Ok, dus niet als enige. Maar je beweert in je post wel klaar en duidelijk de remedie voor kanker te hebben. Te gek om rond te lopen.

Je beweert indirect dat jij slimmer bent dan de tienduizenden onderzoekers die wereldwijd onderzoek doen rond de materie. Of je denkt dat ze de remedie zelf wel gevonden hebben net zoals jij, maar dat het onderdrukt wordt door big pharma ter voordelen van de verkoop van chemo. Je geeft alle dokters, verplegers en laboranten die hun leven wijden aan het helpen van mensen een slag in het gezicht door te stellen dat hun werk enkel gedreven is door big pharma en ze met hun behandeling enkel geld willen verdienen. Om het in je eigen woorden te zeggen: f*** off.
iceke
Elite Poster
Elite Poster

Zijn remedie is simpel hé, geen kanker krijgen... zo kan ik het ook.....
ubremoved_983
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
Bedankt: 48 keer

iceke schreef:Zijn remedie is simpel hé, geen kanker krijgen... zo kan ik het ook.....
Uw levensstijl aanpassen hé ... want het is uw eigen schuld dat je dat krijgt. Het feit dat zowel mijn vrouw als kinderen erfelijk belast zijn met borstkanker is uiteraard te wijten aan hun exuberante levensstijl. Ik maan mijn 2 jarige dagelijks aan om te stoppen met roken ... helaas. De 3 jarige heeft een ernstig drankprobleem en de 6 jarige die zit al aan de jointjes (ow wacht, dat komt uit de natuur ... dat is wel goed?). Om nog maar te zwijgen over wat mijn vrouw allemaal heeft uitgestoken om erfelijk belast te zijn met borstkanker ...

@ Mods: is het echt nodig dat we een troll zoals ub4b hier een forum geven voor zijn kwakzalverij, er zijn genoeg uithoeken op het web waar zo iemand terecht kan. Ik vind zijn uitspraken misselijk makend en ronduit degoutant tov kankerpatiënten of mensen die er dagelijks mee moeten omgaan. Ik begrijp dat we hier in het subforum "allerlei" zitten, maar dit topic is een straatje zonder eind ....
woutervh
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 147 keer

Afbeelding
ubremoved_2964
Elite Poster
Elite Poster

Joe de Mannen schreef:En heb je al eens nagedacht over het waarom van het niet massaal gebruiken van stofjes als X, Y en Z ?
En dat dan zonder te denken aan samenzweringen en complottheorieen ?
Of lukt je dat echt niet ?
Jij gelooft nog in de goede bedoeling van de farma industrie, die zeker niet uit is op woekerwinsten, en liefst de patiënt zo snel genezen ziet met een middeltje wat de oorzaak echt geneest zodat de patiënt er snel vanaf is, en niet chronish pilletjes moet slikken met veel bijwerkingen zodat ze nog andere brol kunnen verpatsen omdat ze enkel de symptomen wegdrukken en de patient nog steeds ziek is.

Dream on.

[youtube]aIYv0TP9IKw[/youtube]

Lees het boek bijwerkingen van John Virapen, ex-baas van een groot farma concern.

En dit topic: paranormale zaken horen inderdaad niet echt thuis op een telecom forum. Dus van mij mag deze topic ook dicht. Ik heb wel wat beters te doen dan skeps te overtuigen, totaal zinloos. Maar ze zitten wel meer in die statistiek van 50% die kanker zal krijgen. Als ze zich redden met chemo en alle bijwerkingen nadien: uw eigen keuze.
Joe de Mannen
Elite Poster
Elite Poster

het lukt je dus niet... ik hoop echt dat, als je iets ergs voorkrijgt, de mensen die je verzorgen niet weten hoe je over hen denkt...

J.
ubremoved_2964
Elite Poster
Elite Poster

Joe de Mannen schreef:het lukt je dus niet... ik hoop echt dat, als je iets ergs voorkrijgt, de mensen die je verzorgen niet weten hoe je over hen denkt...

J.
Zelfs niet de tijd nemen om naar de video te kijken maar ad-hominem te reageren. Wat kan het jou schelen. Ik ken jou niet.
De zoveelste conformist dat blijkt uit je reactie. 't ja makke schapen en volgers die klakkeloos de officiële versies geloven.

We hebben er zelfs een naam voor: sheeple.
Joe de Mannen
Elite Poster
Elite Poster

Ik hoef geen video te zien om te weten dat er corruptie is in de pharmaindustrie. Die is er net zoals in alle andere industrieën, net zoals in pakweg de audiowereld.

J.
iceke
Elite Poster
Elite Poster

Dat ga je hem nooit niet kunnen wijs maken hoor want dan valt heel zijn theorie in duigen.
Mensen moeten hun oogkleppen afgooien voor bigpharma maar zelf is hij blind voor in wat hij gelooft.
mipa
Plus Member
Plus Member
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 5 keer

ub4b schreef:
Stofje X is een ontwormingsmiddel wat sterke tumordodende eigenschappen bevat omdat het sneldelende cellen lam legt, en bijna niks kost. Studie staat gewoon op wikipedia, stofje is zonder opgave van reden door de farma van de markt gehaald. Het was te goedkoop, en ze konden er niet aan verdienen..
Hoe rijm je dat dan met het snoeisel van de taxushaag (taxus baccata)?
Daarin zit baccatine, de basisgrondstof voor chemotherapie:
http://www.vergrootdehoop.be/
ubremoved_2964
Elite Poster
Elite Poster

iceke schreef:Dat ga je hem nooit niet kunnen wijs maken hoor want dan valt heel zijn theorie in duigen.
Mensen moeten hun oogkleppen afgooien voor bigpharma maar zelf is hij blind voor in wat hij gelooft.
Iedereen die in iets gelooft (officiële versie, alternatieve versie) is bijna altijd blind voor de mening van anderen, of een visie die strookt met zijn eigen werkelijkheid. Gezien men nooit met één mensenleven alles zelf kan toetsen, is per definitie iedereen een believer.
iceke
Elite Poster
Elite Poster

moest dat zo zijn dan had iedereen elkaar al lang uitgemoord....
boulder
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 254 keer
Bedankt: 210 keer

Ja, als pipo niemand kan overtuigen, dan zijn het allemaal slechte skeppers.
En "natuurlijk zitten er oplichters bij de alternatieven".
Dat is zoals zeggen dat niet alle Sinterklazen echt zijn, maar die die je gisteren gezien hebt, wel, hoor. :lol:

En dan de voortdurende tegenspraak.
Wetenschap is slecht, maar hij leest dan wel peer-review studies.
Waarom wetenschappelijke studies lezen als je ervan overtuigd bent, dat het alleen werkt als jij het zelf uitgeprobeerd hebt?
En waarom geloof je dan wel rotsvast in die ene studie met de pitten?
Omdat ze goedkoop staan in den Aldi?

En dan die link naar The Sun.
Die bewijst helemaal niet dat chemo zo slecht is, er staat alleen dat je in het ene ziekenhuis 10x meer kans hebt om te overlijden dan in het andere.
En dat gaat over de NHS, de Britse National Health Service.
Als je bij zo'n simpel artikel al bewijst dat je niet begrijpend kunt lezen, wat moet dat dan niet zijn bij je wonderpitten?

Hier nog zo'n genie.

fila.jpg

Professor Fila.
Wow een professor, die moet toch gestudeerd hebben?
Hij is in elk geval MEDIUM.
Even kijken.
Problemen mogen niet BINNENDRIGEN
uw problemen is... euhm...
familiair, impotintie, tiens wat zou dat zijn.
commercieel, zakelijk, dat lijken mij geen problemen, want dat zouden moeten zelfstandige naamwoorden zijn.
landbouw, dat is ook al een probleem voor "de professor".
geluk in kansspel, ja, dat moet je ZEKER NIET hebben.
werk ? Iemand die daarin gesukkeld is ?
En directe en definitieve terugkeer van geliefde, moet je dus zeker ook niet hebben.

De man beschikt over een "telephoon", klinkt behoorlijk futuristisch.
En verplaatsen (van wat?) is mogelijk.
100% garantie.
Wow, ik ben direct overtuigd.

Het is toch vreemd dat mensen die alle problemen kunnen oplossen, nog geen 2 zinnen kunnen schrijven zonder dat het krioelt van de spelfouten, grammaticale fouten, enz.
"Professor" FILA, lijkt mij eerder FILOU te heten...
Hij mag dan al medium zijn, van deze XL kan hij nog wel wat lesjes krijgen als het over taalbeheersing gaat.
Laatst gewijzigd door boulder 14 sep 2016, 19:06, in totaal 4 gewijzigd.
Hoe onfeilbaarder de god, hoe langer de tenen...
Joe de Mannen
Elite Poster
Elite Poster

mipa schreef:
Hoe rijm je dat dan met het snoeisel van de taxushaag (taxus baccata)?
Daarin zit baccatine, de basisgrondstof voor chemotherapie:
http://www.vergrootdehoop.be/
Dat is waarschijnlijk niet waar, ze maken u dat wijs om meer taxushagen te verkopen.
:banana:

J.
boulder
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 254 keer
Bedankt: 210 keer

Joe de Mannen schreef:Dat is waarschijnlijk niet waar, ze maken u dat wijs om meer taxushagen te verkopen.
Eén groot complot van de taxushagensnoeischarenindustrie, enkel DOMME Skeppers lopen daarin :P

Volgende maand voorspellen ze overigens dat het ergens wreed koud gaat zijn, wereldschokkende voorspellingen dus...
Hoe onfeilbaarder de god, hoe langer de tenen...
philippe_d
Moderator
Moderator
Uitgedeelde bedankjes: 820 keer
Bedankt: 2998 keer

ditCh schreef: @ Mods: is het echt nodig dat we een troll zoals ub4b hier een forum geven voor zijn kwakzalverij, er zijn genoeg uithoeken op het web waar zo iemand terecht kan. Ik vind zijn uitspraken misselijk makend en ronduit degoutant tov kankerpatiënten of mensen die er dagelijks mee moeten omgaan. Ik begrijp dat we hier in het subforum "allerlei" zitten, maar dit topic is een straatje zonder eind ....
Het spijt ons te horen dat je sommige uitlatingen in dit topic, gezien je persoonlijke ervaringen, als kwetsend ervaart.

Aan de andere kant moet je ook begrijpen dat dit een Forum is, waar mensen meningen geven, en niemand moet daarmee akkoord gaan.
Zolang er geen Forumregels overtreden worden, en de elementaire regels van beleefdheid gerespecteerd worden, is er voor ons geen reden om dit topic te sluiten.

Indien sommige meningen in dit topic je niet aanstaan, of als kwetsend ervaart, kan je beter dit topic niet meer volgen.
Je kan ook individuele users in jouw "vijandenlijst" zetten, dan worden de posts van deze user voortaan verborgen.

Aan alle deelnemers aan deze discussie
Gelieve jullie aan de regels te houden, meningen van anderen te respecteren, geen persoonlijke aanvallen.
De beste manier om de discussie te beeindigen, is niet meer te antwoorden :wink: .
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
skindred
Plus Member
Plus Member
Bedankt: 6 keer

ub4b schreef:Bestraling, amputatie en chemo zijn allemaal symptomatisch. Waarom krijg je kanker? Wat probeert het lichaam je duidelijk te maken? Klassieke dokters trekken zich daar niks van aan, ze zijn niet geïnteresseerd in de werkelijke oorzaak. Nu ik kan het weten, beste maat verloren aan chemo en andere kwak zoals dendritische celtherapie. Oorzaak? Weten we niet, interesseert ons niet. Kerel woonde naast meerdere GSM masten en had ook een zeer zware wifi router waar ik spontaan koppijn van kreeg, en ging over veilige limiet microwave meetapparatuur. Maar dat interesseert de kankerindustrie niet. Aan gezonde mensen valt niks te verdienen. Kerel heeft zijn appartement mogen verkopen om zijn chemo te kunnen betalen.

Ik heb hem 2 jaar gegeven en hij is precies 2 jaar na mijn voorspelling gegaan.
Bedankt om totaal disrespectvol over dergelijke topics je mening te geven.
Je eigen maat een levensvoorspelling toekennen en er, volgens mij, nog enige trots in vinden dat je voorspelling min of meer accuraat was.
Fijne mens moet jij zijn in de omgang zeg!
:nono:

Voor wie mijn mening deelt, laat deze thread hier een stille dood sterven aub.
This isn't the userbase I used to know and love :cry:

Afbeelding
ubremoved_2964
Elite Poster
Elite Poster

Ik blijf voortaan weg uit dit soort topics. Ik zal enkel nog IT & related reageren en/of posten. Dus laten we niet verder mekkeren en afronden. Paranormale zaken zijn geen userbase materiaal. Daarvoor zijn gespecialiseerde fora voor en door zowel de voor- als tegenstanders. Daar wil ik niet verder op inpikken, buiten dan dat userbase geen geschikt forum is om hier nog verder tijd aan te besteden.

IT, telecom en technologie zijn wel userbase material. Laten we het daarover hebben. Ik ben zelf akkoord dat topics zoals deze eigenlijk niet op userbase horen. Als een mod ze wil deleten: doe maar. Delete dan ook de topic rond mandela effect:

http://userbase.be/forum/viewtopic.php?f=1&t=4803

Ook dat hoort hier niet thuis.
krisken
Moderator
Moderator
Twitter: kriskenbe
Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
Bedankt: 1003 keer
Contacteer:

Windows lijkt me wel nogal IT gerelateerd...

Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
Tomby
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 1057 keer
Bedankt: 435 keer

krisken schreef:Windows lijkt me wel nogal IT gerelateerd...
Het is gewoon een bewijs van zijn Mandela effect. Vroeger wees die URL naar die Mandela thread, en nu ineens naar een onbenullige W2K upgrade thread van 12j terug. :banana:
cybersurfr
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 19 keer

fvhbrugge schreef:Ik ken de katsituatie van jullie niet maar weet dat een kat een goed gehoor heeft en aankomende auto's of voetgangers kan onderscheiden.
Een kat zal de auto van zijn baasje herkennen aan het motorgeluid, het feit dat die auto remt bij de voordeur (doorrijdende auto's hebben ander geluid dan auto's die vertragen)
Een kat kan reageren op signalen van de andere bewoners van het huis.
En je kat ging misschien vaker dan je denkt aan de deur liggen, zeker als het baasje afwezig was. Of de kat ging gewoon aan de deur liggen na een bepaalde tijd ...
ik woonde vroeger recht tegenover de lagere school
als de school gedaan was zat de kat al te wachten op de oprit (te zien als ik door de schoolpoort keek)
als ik onder de speeltijden keek zat die daar niet te wachten.

er is volgens mij maar een constante; we denken altijd dat we al veel weten en geschiedkundig blijkt dat we altijd nog maar zeer weinig weten...

in ieder geval toeval bestaat;

mijn moeder is overleden toen ik nog jong was, er werd enkele jaren voor haar dood een radioreportage opgenomen en uitgezonden waarin mijn moeder sprak over de dood van haar vader.
exact een jaar na haar dood zette ik toevallig radio 2 aan op mijn kamer (waar ik anders niet naar luister) waarop deze reportage opnieuw werd uitgezonden...
krisken
Moderator
Moderator
Twitter: kriskenbe
Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
Bedankt: 1003 keer
Contacteer:

Lijkt me makkelijk te verklaren : je kat kan klok en kalender lezen. Not such a big deal? ;-)

Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
cloink
Elite Poster
Elite Poster
Twitter: cloink
Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
Bedankt: 137 keer
Contacteer:

Afbeelding
ooh. shiny.
fvhbrugge
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 99 keer
Bedankt: 120 keer

4 uur na laatste post opnieuw posten :banana:
dan gaat de thread nooit beneden op de pagina raken :bang:

ten gronde over de katten:
hier komen de katten van meerdere huizen ver steeds een kwartier nadat ik thuis kom ook langs.
Hoe zou dat komen denk je?

Niet omdat ze telepatisch zijn maar simpel deze katten weten dat onze eigen kat niet al het lekkers opeet en die katten komen dus regelmatig eens kijken, zeker 's avonds want tijdens de dag is er nooit iets extra's te krijgen.
Plaats reactie

Terug naar “Allerlei”