Waar staat dat ergens (FORMEEL weliswaar, niet in een krantenartikel dus) dat 3.5mm jack de standaard is of zou moeten zijn bij smartphones?ITnetadmin schreef: De reden waarom apple kritiek krijgt is omdat ze (weer ns) een standaard met de voeten vegen.
Alle headsets voor mobiele devices zijn gestandardiseerd op de 3.5mm jack. Dat is "makkelijk".
iOS 10 heeft z'n eigen voorstelling gehad op WWDC eerder dit jaar en is sinds kort daarna ook in publieke beta. Voorstelling van vorige week was al totaal gevuld op 2u en ze konden niet nog rekken met iOS 10 nog eens te herhalen want het PlayStation event van hun vriendjes bij Sony moest beginnen.Eekhoorn schreef: Ook ios 10; kan mij iemand zeggen of ze daar wel iets aan veranderd hebben? Ze hebben daar nauwelijks wat van gezegd op de voorstelling, ook afwachten dan maar op een grote update zeker volgend jaar? Ios7 was vernieuwend , dat weet ik nog heel goed, dat was fun toen, ze mogen het nog eens doen vind ik.
Maar soit, redelijk veel wijzigingen, niet zoals iOS 7, maar wel weer een verbetering.
Niet te vroeg. Misschien te vroeg in Europa, maar is dat dan de fout van Apple of de fout van Europa dat achterloopt op de US? In ieder geval: nu zal Europa wel de inhaalbeweging gaan maken, maar het moest wel weer eens gedwongen gebeuren.Stroper schreef: Of ze er misschien te vroeg mee zijn, is iets anders. Maar dit is absoluut geen vendor lockin of het aan je voeten vegen van standaarden.