Vraag voor TN Play (More) gebruiker

Hier kunt u alles kwijt over TV over de kabel
Plaats reactie
riji
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 131 keer
Bedankt: 3 keer

Ik bereid mijn overgang voor van PX naar TN.
Ik lees hier en daar dat de zenderlijst van TN niet actueel is en dat Play More hierdoor in feite niet veel meer te bieden heeft dan Play. Zelf zie ik AMC, Shorts hd en BBC First (NL ondertitels?) en nog 2 adult zenders en Extreme sports. Is dit juist?
Voor de rest gaat het over film kijken. Ik zie echter dat je met Play ook films en series gratis kunt opvragen. Gaat het dan enkel over de mate van recent zijn?
Begrijp ik het goed dat je ook met enkel Play 7 dagen terug kunt kijken (met "doorspoelen"?)?
Beiden bieden yelo app, kijken op al je schermen?
Tenslotte nog een vraag in verband met de promotie prijs van Play More + Play Sports: 35 euro; is dit al dan niet beperkt in de tijd?
(Ik had die vraag op het TN gebruikersforum willen stellen, maar heb geen toegang als niet klant).
Amazor
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
Bedankt: 60 keer

Het eerste Google-zoekresultaat geeft je meteen de recentste zenderlijst.
Play (€10) biedt je toegang tot de meeste themazenders, je kan inderdaad ook met Play tot 7 dagen terug gaan. Op de Medialaan-zenders kan je niet doorspoelen, dat was een eis van hen. Met Play heb je toegang tot ongeveer de helft van de filmcatalogus en enkele series. Dit zijn bekende, maar wat oudere films en de Vlaamse films vallen ook onder Play. Met Play heb je inderdaad ook toegang tot de Yelo-app en hiermee kan je ook de extra zenders bekijken en heb je toegang tot de Play-catalogus.

Play More (24,95) bevat bovenstaande plus als zenders PRIME, BBC First, Shorts TV en 3 erotische kanalen. Is het je enkel om zenders te doen is de meerprijs het niet waard. Het prijsverschil zit hem vooral in het filmaanbod dat een pak recenter is, de PRIME-kanalen (dat vroeger €20 kostte voor de 5 zenders) en toegang tot het HBO-aanbod.

Wat Play Sports betreft, heb je int/tel/tv + Play More, dan betaal je €12 voor Play Sports.
Kies je voor Play (of gewoon het basispakket), dan kost Play Sports €18,40 bij triple play, €23,90 bij 2P of €29,40 indien je enkel over tv beschikt.
Internet: Telenet Internet Fiber 200
TV: Telenet (DC-AD2200 + CI+) /// TV Vlaanderen Basic+ (VU+ Duo 4K SE)
Fixed: Telenet FreePhone Europe /// WeePee Telecom (Gigaset C530 IP)
Mobile: Proximus Enterprise Mobile M (Xiaomi Poco F3) /// BASE 0
riji
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 131 keer
Bedankt: 3 keer

bedankt voor je uitvoerig antwoord

Update 16/9: ik heb uw raad opgevolgd bij mijn bestelling: daar het mij inderdaad om de zenders te doen is, heb ik mij beperkt tot Play (ipv Play More).
Plaats reactie

Terug naar “Kabel TV (Telenet, Numericable, Voo, Orange)”