TV met 2x CI+ ervaringen

Voor alle discussies over streaming, cord cutting, ...
Plaats reactie
Robert Ford
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 110 keer
Bedankt: 102 keer

Beste uzerbazers,

Ik ben aan het kijken om een nieuwe TV aan te kopen. Of het nu een UHD of niet zal worden, laat ik nog even in het midden. Wel ben ik op zoek naar een toestel met 2x CI+ aan boord.

Ik zou een combinatie (gecombineerde zenderlijst) willen maken met zowel een Telenet CI+ als een Canal Digitaal abonnement (ook CI+) om de Nederlandse commerciële zenders te kunnen blijven ontvangen.

Zijn er onder jullie die hier ervaring mee hebben? Hoe zijn de zaptijden als je van tuner wisselt (en van CI+)?
Zouden er eventueel opname mogelijkheden zijn via de TV op een USB disk met een tuner waar je op dat moment niet naar aan het kijken bent?
jphermans
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 116 keer

Met telenet heb ik geen ervaring maar ik heb een LG webos tv met smartiptv app en met deze app kijk ik dus naar iptv pakket waarin er ongeveer een 1800 zenders zitten. Voor de iptv best eens googelen om te vergelijken. Dit werkt zeer goed en zenderwissel op iptv gaat vrij snel.
Internet via EDPNET & Telenet Fiber 300
TV via Plex plugin xteve IPTV & Kodi
IPTV via different providers.
Telefonie via Edpnet(incoming) en Easycall (outgoing)
Robert Ford
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 110 keer

Redelijk offtopic antwoord als je het mij vraagt. Ik ben niet op zoek naar een "illegaal" alternatief...
1207
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 95 keer

sardonis

Olufsen en Loewe hebben er standaard 2 ci+ slots (voor oa hun ingebouwde recorders). de dure samsung-reeksen zullen dat ook kunnen/hebben
met de opnames op de ingebouwde recorder kun je doen wat je wil als die opnames niet via ci+ versleuteld zijn (usb, streamen,...)
1 gecombineerde zenderlijst is ook mogelijk

bij de duurdere merken gaat zappen vrij vlot
dan kijk je zender a en wordt zender b al quasi op de achtergrond geladen op de andere tuner

maar goed dat zijn toestellen waar je begint te tellen vanaf 1500
bij een 500 euro LG zul je niet snel vinden wat je zoekt
Plaats reactie

Terug naar “Streaming, TV over internet”