ook zie ik soms files staan op tom tom aan mijn deur, die dan bij Waze er niet op staan.
![Shocked :eek:](./images/smilies/icon_eek.gif)
Dat zit nu al in het systeem ingebakken, dus dat zo al moeten werken...My_download schreef:"Pas een route automatisch aan zodra die 5 minuten sneller is" ? Ik heb de indruk dat Waze nu soms de vreemdste routes eerst uitzoekt zodra die 1 minuut sneller zijn...
dat is juist super, er staan zoveel flitspalen overal rond dat ik enkel een biep wil horen als ik inderdaad te rap rij, de rest ... is voor deze die zich niet aan de snelheidsbeperkingen kunnen houden.meon schreef:Flitspalen worden enkel auditief gemeld als je de de snelheid van de flitspaal overschrijdt, iets waar ik me ook aan erger, want je zou per ongeluk kunnen versnellen voor een onopgemerkte flitspaal zonder waarschuwing.
Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
cadsite schreef:Idem hier.
Als ik voor mezelf rij zal ik sneller "here maps" nemen. Als mijn vrouw mee is waze, zij is fan van de onooglijk kleine straten. Ik rij liever logisch.
Als je bijvoorbeeld vanuit Brugge naar Klemskerke rijdt zal here je over Oostende sturen, Waze laat je al van Jabbeke de hoek afsnijden.
Er is momenteel geen mogelijkheid om verschillende types van wegdek in te voeren... Dus ja, een straat is een straat, met kasseien of niet. Er is enkel de mogelijkheid eventueel te werken met het karakter van 'plaatselijk verkeer'.Mr.mister schreef:cadsite schreef:Idem hier.
Als ik voor mezelf rij zal ik sneller "here maps" nemen. Als mijn vrouw mee is waze, zij is fan van de onooglijk kleine straten. Ik rij liever logisch.
Als je bijvoorbeeld vanuit Brugge naar Klemskerke rijdt zal here je over Oostende sturen, Waze laat je al van Jabbeke de hoek afsnijden.
Ik vind inderdaad ook dat dit beter kan.
Ik ben heel blij met Waze, deze heeft mij al veel files bespaard door te laten omrijden.
Maar dit weekend was ik toch lichtjes gefrustreerd waarom hij mij 3km laat rondrijden op een kasseiweg, terwijl er vast en zeker een andere weg moest zijn, desnoods met 30 seconden langere rit, maar met minder kans op schade.
Ergens zit er toch wat fout aan het laten rondrijden..
Zou hier geen verbetering aan komen?
Ik denk dat dit voor beide apps (alle andere incl) normaal is.fvhbrugge schreef:TomTom doet soms ook van die rariteiten dan word ik langs een landweggetje geleid omdat de weg enkele seconden sneller berekend werd.