Orange: geen +2D programmatie op Q2 & NGC Wild

Hier kunt u alles kwijt over TV over de kabel
Plaats reactie
giolovin
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 18 keer

Wie heeft er ook geen +2D programmatie op de volgende zenders: Q2 (het vroegere 2BE) en National Geographic Wild?

Een medewerker van de klantendienst zei een volledige reset uit te voeren maar zie dit niet zitten.

- geen garantie dat het probleem hiermee opgelost is
- alle zenderslijsten weg, samen met de aangepaste zendernummering.

Geen +2 dagen programmatie meer sedert de aanpassing van de naam naar Q2. National Geographic Wild werd opnieuw toegevoegd, hoewel deze al beschikbaar was => melding op het scherm met nieuwe zenders.

Waardoor ik afleid dat dit probleem zich enkel voordoet met nieuwe toegevoegde zenders.

Iets opnemen die verder dan 2 dagen vooruit ligt, vergeet het momenteel met Q2.

Orange mag wel vlugger ingrijpen bij zulke problemen, me dunkt...

Ik kan me nog goed herinneren hoeveel updates Telenet verstuurde naar de Digicorders om problemen te verhelpen.

Orange mag dus wel eens een paar bugs dringend uit de weg ruimen op hun decoders of het zal hen in de nabije toekomst nieuwe en huidige klanten kunnen kosten.

Hoe lang zitten we al niet te wachten op een bugfix voor out of sync audio wanneer je verandert van zender....

I rest my case.

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk
Laatst gewijzigd door giolovin 31 aug 2016, 02:20, in totaal 6 gewijzigd.
giolovin
Pro Member
Pro Member

Een volledige reset via het menu werkt dus niet.

Nog steeds geen +2D programmatie op bovenvermelde zenders, ook het logo naast de zendernummers voor de twee zenders zijn niet zichtbaar.

Een hard reset, via het toestel, werkt niet. De knop doet niets terwijl het toestel aanligt.

Laatst gewijzigd door giolovin 05 sep 2016, 00:13, in totaal 1 gewijzigd.
giolovin
Pro Member
Pro Member

Update: Orange is van plan om dit probleem aan te pakken in hun volgende firmware-update. Volgens verschillende medewerkers zal dit ofwel eind september ofwel eind oktober zijn. M.a.w. ze weten het niet [SMILING FACE WITH OPEN MOUTH AND COLD SWEAT]

Plaats reactie

Terug naar “Kabel TV (Telenet, Numericable, Voo, Orange)”