Vanaf 1 oktober verander ik echter van werkgever en die betaalt internet blijkbaar terug via een gescheiden facturatie en dan nog enkel bij PXM en TLN... Weg Scarlet dus en op zoek naar de financieel beste oplossing bij de twee grootmeesters. PXM was vrij gemakkelijk in hun oplossing: maxi-pack met internet en TV en dan gaat de factuur van maxi-internet naar de werkgever en krijg ik de factuur van internet met de pack-korting... sounds good

Blijft nog 1 mogelijkheid over: TV-Vlaanderen voor TV en dan internet via Fiber200, twee providers is sowieso gescheiden facturatie dus dat is al opgelost dan. En met de huur van de decoderset (kwestie van verlost te zijn van die periodieke hardware-updates) er bij komt het het kleine 40EUR/jaar duurder uit dan de PXM-oplossing maar voor die prijs heb ik dan wel Fiber200 en heeft de vriendin (hopelijk) een vlottere TV-ervaring dan bij Proximus-TV.
Mijn concrete vragen dan:
1) Hoe zit het met de TV-ervaring bij TV-vlaanderen. Ik heb het over EPG, uitgesteld kijken, doorspoelen en pauzeren en zo. Toen ik destijds van TVV naar Belgacom overstapte, was dat mijn grootste frustratie: nooit aangenamer gewerkt dan met mijn satellietdecoder!
2) Ik heb nog een driekops schotelantenne hangen. Is er op dat vlak nog iets veranderd pakweg de laatste 5 jaar? In de huur-recorderset zit wel een schotel maar ik was zeer tevreden over mijn schotel dat ik hem liever niet zou wisselen als het niet moet, al was het maar omdat ik geen reclamepaneel aan mijn gevel wil

3) Of (wat het beste zou zijn): is er al iemand in geslaagd om bij TLN toch gescheiden facturatie met behoud van de pakketkorting te krijgen?