Sinds een paar dagen werkt de My Orange app niet meer. Ik krijg een melding dat mijn toestel geen Orange SIM-kaart heeft.
Het zou kunnen liggen aan het feit dat ik een dual-SIM telefoon heb met de Orange SIM in slot 2. Echter, de app werkte tot voor kort perfect in diezelfde telefoon. Ook krijg ik nog altijd dezelfde melding nadat ik SIM1 uitschakel in Android. Dus misschien is het toch een storing bij Orange?
My Orange herkent geen Orange SIM?
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 41 keer
- Bedankt: 80 keer
bij mij werkt het nochthans wel
echter nu en dan niet en dit heeft volgens mij te maken dat je op geregelde tijdstippen een tijd met het mobiel datanetwerk van orange moet verbonden zijn.
echter nu en dan niet en dit heeft volgens mij te maken dat je op geregelde tijdstippen een tijd met het mobiel datanetwerk van orange moet verbonden zijn.
-
- Elite Poster
ja hoor 2 verschillende dual sims geven dezelfde ractieseppe schreef:Is dit met een dual sim smartphone?bruma schreef:bij mij werkt het nochthans wel
echter nu en dan niet
blijkbaar was er laatst een update van de app en nu vraagt de nieuwe app zelfs om je wifi uit te zetten je kan kiezen met ja en je komt bj de juiste setting terecht om die uit te zetten
BTW de dataconnectie van orange moet wel actief zijn
vandaag nog even geprobeerd (moeilijk want thuis krijg ik van hen maar edge, ook als woon ik temidden een goeie 300 vrijstaande huizen), en eenmaal de app connectie heeft kan je weer overschakelen naar wifi. De volgende keren is wifi voldoende om de info binnen te krijgen
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 11 keer
bruma schreef:ja hoor 2 verschillende dual sims geven dezelfde ractieseppe schreef:Is dit met een dual sim smartphone?bruma schreef:bij mij werkt het nochthans wel
echter nu en dan niet
Raar, misschien werkt het niet bij mij omdat smartphone geroot is???
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 1057 keer
- Bedankt: 435 keer
Vandaag onderweg toevallig nog eens gecheckt, op een plaats waar ik geen wifi had, en tot mijn verbazing werkte het nu ineens weer wel. Nochtans had ik thuis ook al gecheckt met zowel wifi uit als met zelfs de hele SIM1 gedisabled. EDIT: en nu werkt het ook thuis weer (zelfs met wifi en SIM1 aan).
-
- Elite Poster
één van die 2 is ook geroot gezien die maar 4GB opslagmedium heeft zijn er apps op sd gezet met link2sd (met 2 partities de gekochte app)seppe schreef:bruma schreef:ja hoor 2 verschillende dual sims geven dezelfde ractieseppe schreef:Is dit met een dual sim smartphone?bruma schreef:bij mij werkt het nochthans wel
echter nu en dan niet
Raar, misschien werkt het niet bij mij omdat smartphone geroot is???