Object + omschrijving: iPhone 5s 32 GB Space Grey (NIEUW)
Optionele foto's: komen zo snel mogelijk!
Minimumprijs: 300 EUR
Optioneel meeneemprijs: 350 EUR
Hoogste bod na x-aantal uur wint (opbod per € x): 72 uur, opbod per 5 EUR
Locatie: Wiekevorst (Heist-op-den-Berg) of Middelheim (Berchem)
Mogelijkheden tot verkrijgen + Verzendkosten: afhalen
Bij deze bied ik mijn iPhone 5s hier aan. Het is een nieuw toestel, dat onder garantie is omgeruild.
Vorige toestel had problemen met Bluetooth, waarvoor garantie geclaimd is en toestel dus is omgeruild voor een volledig nieuw.
Gebruikssporen zijn niet bestaande, originele beschermfolie is nog niet verwijderd.
Reden van verkoop: ik stap binnenkort over op een OnePlus 3, dus dit is het ideale moment om deze te verkopen.
De garantie loopt nog tot 27 november 2016, alle documenten (factuur voor de garantie etc.) kunnen meegeleverd worden.
iPhone 5s 32 GB (NIEUW)
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 483 keer
- Bedankt: 98 keer
- Contacteer:
-
- Elite Poster
- Contacteer:
Bij deze foto's van het toestel. Met excuses dat ze niet heel duidelijk zijn. Vrijdag kan ik eventueel extra foto's maken.
Op de foto's is dus duidelijk te zien dat de originele beschermfolie nog niet verwijderd is.
Sent from my iPad using Tapatalk
Op de foto's is dus duidelijk te zien dat de originele beschermfolie nog niet verwijderd is.
Sent from my iPad using Tapatalk
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
- Bedankt: 32 keer
Ben ook aan een nieuwe smartphone toe. Ik beschouw uw aanbod dan ook als een "nieuw" apparaat, zij het met slechts 3 maanden garantie.
Maar als ik de specificaties, garantie en prijs van een nieuwe ONEPLUS3 vergelijk met een verouderde iPhone 5S kom ik op een verschil van 49 € met uw meeneemprijs en dan is de keuze snel gemaakt. Zodra binnen enkele dagen de iPhone 7 er is zakt de marktwaarde van een 5S nog een pak verder. Ben daarom bereid een meeneem bod te doen van 200 € geldig voor 24 uur. (dus tot 1 september 2016 09:00 uur ).
Maar als ik de specificaties, garantie en prijs van een nieuwe ONEPLUS3 vergelijk met een verouderde iPhone 5S kom ik op een verschil van 49 € met uw meeneemprijs en dan is de keuze snel gemaakt. Zodra binnen enkele dagen de iPhone 7 er is zakt de marktwaarde van een 5S nog een pak verder. Ben daarom bereid een meeneem bod te doen van 200 € geldig voor 24 uur. (dus tot 1 september 2016 09:00 uur ).
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 164 keer
- Bedankt: 618 keer
Ja, 200 geef ik er anders ook wel voor hoor.
De mijne is met 16gb toch ietsje te nipt geworden. Al die apps zijn gigantisch sinds ze universal apps zijn en al die retina-resolution images meedragen.
De mijne is met 16gb toch ietsje te nipt geworden. Al die apps zijn gigantisch sinds ze universal apps zijn en al die retina-resolution images meedragen.
-
- Elite Poster
- Contacteer:
bobsys1 en ITnetadmin, bedankt voor jullie bod in elk geval.
De nieuwprijs van de 16GB ligt nog steeds op 359 euro, tweedehands bij Restore komt de 16 GB op 299.
Ik ga nog afwachten of er iemand anders eventueel geïnteresseerd is.
De nieuwprijs van de 16GB ligt nog steeds op 359 euro, tweedehands bij Restore komt de 16 GB op 299.
Ik ga nog afwachten of er iemand anders eventueel geïnteresseerd is.
-
- Elite Poster
- Contacteer:
Excuses voor de late reactie.
Toestel kan momenteel nog niet verkocht worden. Nogmaals mijn excuses voor de verwarring, op dit topic mag een slotje.
Toestel kan momenteel nog niet verkocht worden. Nogmaals mijn excuses voor de verwarring, op dit topic mag een slotje.
-
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 820 keer
- Bedankt: 2998 keer
Gelieve toch 2 keer na te denken, voor je iets te koop aanbiedt.
Indien iemand de vraagprijs had aangeboden, dan had je het object toch moeten verkopen.
[slotje]
Indien iemand de vraagprijs had aangeboden, dan had je het object toch moeten verkopen.
[slotje]
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.