Wel mensen,weer een flater van A2F !!
Sinds gisterenavond geen internet meer met de reden onbetaalde faktuur
Nu,vandaag via de post mijn faktuur ontvangen met vervaldatum 05/03/05.
Volgens mijn kalender zijn we vandaag de 1ste dus zie ik eigenlijk geen reden om mijn account te blokkeren.
Op facturatie overzicht via site :
Account is geblokkeerd!
U heeft 1 openstaande factuur voor dit abonnement
25-02-2005 05-03-2005 Nee
Dus deze morgen willen bellen naar support en zoals gewoonlijk een bandje met de mededeling van de openingsuren. Heb gebeld om 10u,10u30,11u,11u30 en een laatste keer om 11u50.
Radic
Account geblokkeerd !!
- spacekiek
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
- Bedankt: 12 keer
't Wordt inderdaad eens tijd dat ze twee keer leren checken voor ze iemand blokkeren ... dat is gewoon een sport bij die mannen!
'k Zou zo wel eens een rooster willen maken met welke wegen leiden naar 'account geblokkeerd'
Klacht ontvangen van den boerenbond
Factuur niet betaald binnen betalingstermijn
Onbetaalde factuur van de volgende maand
Opzeggen abonnement
... (vul maar aan hé mannen)
||
||
\/
"ACCOUNT BLOCKED"
'k Zou zo wel eens een rooster willen maken met welke wegen leiden naar 'account geblokkeerd'
Klacht ontvangen van den boerenbond
Factuur niet betaald binnen betalingstermijn
Onbetaalde factuur van de volgende maand
Opzeggen abonnement
... (vul maar aan hé mannen)
||
||
\/
"ACCOUNT BLOCKED"
Zeg, misschien ben ik fout maar is het niet zo dat je een factuur krijgt voor de maand die komt? Is het niet zo dat de wet zegt dat je maar moet betalen voor geleverde diensten? In dat geval mag je wel later betalen als ik me niet vergis tenminste
- meon
- Administrator
- Twitter: meon
- Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
- Bedankt: 759 keer
- Contacteer:
Nee, je abonnement voor je telefoonlijn betaal je al jaren voor de periode die nog komen moet. Het is nu omdat dit bedrijf een extreem korte betalingsperiode hanteert en effectief afsluit nog voor die periode verstreken is dat je daar last van hebt.
Je betaalt bij een magazine in de brievenbus toch ook VOOR dat je het effectief ontvangt?
Je betaalt bij een magazine in de brievenbus toch ook VOOR dat je het effectief ontvangt?