nog adsl2fitters niet niet online kunnen met hun a2f account.
Status pagina meld niks dus niet afgesloten of zo.
geen internet
-
- Administrator
- Berichten: 4143
- Lid geworden op: 15 sep 2002, 09:08
- Locatie: Belgium, Haacht
- Contacteer:
Idd, hier van hetzelfde. Mijn small lijntje thuis (Stekene) ligt plat. Authentication failed as well. De 8 Mbit lijn op kot daarentegen werkt perfect. kan het dan echt nooit 3 maand probleemloos blijven :/
"We are the Borg. Lower your shields and surrender your ships. We will add your biological and technological distinctiveness to our own. Your culture will adapt to service us. Resistance is futile."
deze morgen om 8am uitgevallen,
dan maar gaan slapen,
was in orde toen ik wakker werd
dan maar gaan slapen,
was in orde toen ik wakker werd
Ik heb hier geen problemen ondervonden zolang ik online ben geweest vandaag
Maar ik heb nogaltijd geen factuur ofzo in de bus gekregen, ook kan ik nog niks terug vinden op de statuspagina
Tja zolang ik er niet word afgesmeten kan het mij niet veel schelen maar als ze dat dan toch doen kan ik weer naar hun dure hulplijn bellen en dat is weer wat minder natuurlijk !!!
Maar ik heb nogaltijd geen factuur ofzo in de bus gekregen, ook kan ik nog niks terug vinden op de statuspagina
Tja zolang ik er niet word afgesmeten kan het mij niet veel schelen maar als ze dat dan toch doen kan ik weer naar hun dure hulplijn bellen en dat is weer wat minder natuurlijk !!!
Ik raak niet ingebeld, wel sync op de lijn, ik kan inloggen op statuspagina en die meld niets vies.
Ik bel vrijdag ochtend "kantoren gesloten vanaf 12 uur", het was 10 uur ...
Snelheden waren bij mij ook aan het droppen en sinds vrijdag ochtend ben ik er volledig afgesmeten, buchtprovider, ik in alle haast me server gan re-locaten bij de Sensei Zeon...
Iemand enig idee waar die "ik kan nemeer aanloggen op hun netwerk" problemen vandaan komen en of er een mogelijke oplossing is.
Prullemanne zijn die van adsl2fit, die krijgen maandag serieus telefoon, nu nog hopen dat ze opnemen, wat ze toch niet zullen doen, binnen de werkuren bellen werkt daar niet.
Ik bel vrijdag ochtend "kantoren gesloten vanaf 12 uur", het was 10 uur ...
Snelheden waren bij mij ook aan het droppen en sinds vrijdag ochtend ben ik er volledig afgesmeten, buchtprovider, ik in alle haast me server gan re-locaten bij de Sensei Zeon...
Iemand enig idee waar die "ik kan nemeer aanloggen op hun netwerk" problemen vandaan komen en of er een mogelijke oplossing is.
Prullemanne zijn die van adsl2fit, die krijgen maandag serieus telefoon, nu nog hopen dat ze opnemen, wat ze toch niet zullen doen, binnen de werkuren bellen werkt daar niet.
- meon
- Administrator
- Berichten: 16609
- Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
- Twitter: meon
- Locatie: Bree
- Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
- Bedankt: 759 keer
- Contacteer:
Ik vraag me af of je je als internetprovider wel een dergelijke mentaliteit kan aanmeten ...
Op een vrijdag gesloten zijn vanaf de middag, hele dagen gesloten zijn, ...
Internet-toegang is nu niet meteen iets waar je in geval van nood makkelijk een alternatief kan aannemen.
Als je op een zondag-ochtend tot de conclusie komt dat je favoriete bakker gesloten is kan je op zoek gaan naar een andere; uiteindelijk heb je nog steeds brood op de plank. Hier is dat niet zo; ook nog eens bemoeilijkt door jaarlijkse opzegbaarheid.
Ik kan me goed voorstellen dat verschillende mensen écht het Internet nodig hebben: dochterlief moet een werkstuk rond Egypte maken tegen de maandag, zelf moet je even die facturen betalen via online banking (waaronder die van je provider ), je vrouw moet toch nog even dat recept opnieuw opzoeken, ze weet niet goed meer of het 100 of 200 gr suiker was, je zoon wilt 'skypen' met de vriendin (is nu eenmaal beterkoop dan gewoon bellen).
Er zijn gewoonweg té veel services die via het Internet lopen om daar mee om te gaan alsof het een futiliteit is. Nemen die hun product daar wel serieus?
Op een vrijdag gesloten zijn vanaf de middag, hele dagen gesloten zijn, ...
Internet-toegang is nu niet meteen iets waar je in geval van nood makkelijk een alternatief kan aannemen.
Als je op een zondag-ochtend tot de conclusie komt dat je favoriete bakker gesloten is kan je op zoek gaan naar een andere; uiteindelijk heb je nog steeds brood op de plank. Hier is dat niet zo; ook nog eens bemoeilijkt door jaarlijkse opzegbaarheid.
Ik kan me goed voorstellen dat verschillende mensen écht het Internet nodig hebben: dochterlief moet een werkstuk rond Egypte maken tegen de maandag, zelf moet je even die facturen betalen via online banking (waaronder die van je provider ), je vrouw moet toch nog even dat recept opnieuw opzoeken, ze weet niet goed meer of het 100 of 200 gr suiker was, je zoon wilt 'skypen' met de vriendin (is nu eenmaal beterkoop dan gewoon bellen).
Er zijn gewoonweg té veel services die via het Internet lopen om daar mee om te gaan alsof het een futiliteit is. Nemen die hun product daar wel serieus?
meon schreef:Ik vraag me af of je je als internetprovider wel een dergelijke mentaliteit kan aanmeten ...
Op een vrijdag gesloten zijn vanaf de middag, hele dagen gesloten zijn, ...
volgens hun algemene voorwaarden moet ook hun helpdesk functioneel zijn tijdens de voorziene uren maar velen weten al dat dat ook zo niet is. Als excuus is dan het antwoordapparaat of de centrale deffect ... Ondertussen wel kassa kassa voor dat telefoontje.
Tja, ik vraag me af hoe het is met die twee "ratten" die het schip zouden verlaten hebben ...
Inter
Nobody is perfect but I'm f*** close [Clawfinger]