Kamer voert heffing op computers in

Nieuws omtrent telecom
qless
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
Bedankt: 127 keer
Contacteer:
Provider

Slammer schreef:Welke lobbygroepen kunnen zulke wetten opleggen aan politici is de vraag? Wie haalt hier voordeel uit: bedrijven en consumenten zeker niet. Als dit erdoor komt, wat volgt er dan? Een belasting per verzonden hoeveelheid data over het internet?
Wel ik heb het me al eens afgevraagd: Wie is machtiger, de platenfirma's of het "gewone" bedrijfsleven.

Uitslag: De platenfirma's want ik kan me niet voorstellen welk "normaal" bedrijf voorstander is van meer regels, meer belasting etc.
Ofloo
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
Bedankt: 92 keer
Provider

Slammer schreef:Welke lobbygroepen kunnen zulke wetten opleggen aan politici is de vraag? Wie haalt hier voordeel uit: bedrijven en consumenten zeker niet. Als dit erdoor komt, wat volgt er dan? Een belasting per verzonden hoeveelheid data over het internet?
daar snap ik u niet als een isp geld vraagt voor volume hoor je niemand klagen ..

maar als een land dat zou doen ..

volume word steeds dubbel betaald door de ontvanger en door de zender ..

ook is er zoiets als dynamische ips dat u packets oplevert van andere waar dat je dan volume verliest ..

iemand die u range scanned bv wormen

spam ongewenste mail ..

alles samen is dat heel wat bandbreedte ..
Krekkie
Premium Member
Premium Member
Provider

Ofloo schreef: daar snap ik u niet als een isp geld vraagt voor volume hoor je niemand klagen ..

Als een isp daar geld voor vraagt is het om zijn kosten te dekken en om winst te maken want tenslotte is dat een commercieel bedrijf.

Als een land dat doet, is het een vorm van belasting die dan nog eens bovenop de btw zou komen die je al betaald hebt.

En reken er maar op dat er genoeg mensen zijn die klagen over de volume- en prijspolitiek van de isp's.
brooklyn
Elite Poster
Elite Poster
Provider

Ik word ook artiest :)

geld binnenkrijgen en niks moeten doen

Het moet nu maar eens gedaan zijn dat die platenfirma's de strond uit ons gat duwen.
Die gasten moeten beseffen dat er een tijd van komen en gaan is
Ipv van een album of 4 te kopen, zal ik die nu downloaden mijn tax is toch betaald. :twisted:
We zouden uiteindelijk met z'n allen een PC in het buitenland moeten kopen,
maar ja das ook nie goed voor de werkgelegenheid hier.
daarom stel ik voor om die in stukjes te kopen. (indien geen heffing op aparte stukken natuurlijk)
Ofloo
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
Bedankt: 92 keer
Provider

Krekkie schreef:
Ofloo schreef: daar snap ik u niet als een isp geld vraagt voor volume hoor je niemand klagen ..

Als een isp daar geld voor vraagt is het om zijn kosten te dekken en om winst te maken want tenslotte is dat een commercieel bedrijf.

Als een land dat doet, is het een vorm van belasting die dan nog eens bovenop de btw zou komen die je al betaald hebt.

En reken er maar op dat er genoeg mensen zijn die klagen over de volume- en prijspolitiek van de isp's.
ja in princiepe heb je gelijk, maar toch..
vulture
Starter Plus
Starter Plus
Provider

Ja, wat is het volgende?

Elke auto krijgt een ingebouwde snelheidsbegrenzer en daarbovenop een taks op elke km voor elke mogelijke snelheidsovertreding?

Maar dan staat de machtige autolobby op zijn achterste poten...uhoh! :eek:
Plaats reactie

Terug naar “Telecom nieuws”