Eind juni 2016 stapte ik voor mijn GSM van Orange over op Scarlet. Dom, want Scarlet blokkeert de TAN-codes die via SMS naar mij verzonden worden om een contact via internet te beveiligen (Bank, Mail,enz.). Dit meldde ik hen onmiddellijk en dit probleem is nog steeds niet opgelost. Deze morgen, na vele mails en telefoontjes hing de persoon van de 'klantendienst de telefoon op. Het gaat nog verder: mijn belkrediet terugbetalen 'kunnen' ze niet. Steeds vraag men me geduld te hebben, maar een concrete datum, oplossing...geeft men er niet. 'Hoe meer geduld je hebt, hoe meer de mensen er gebruik van maken.' En 'Geduld heeft grenzen. Als je die overschrijdt, wordt het lafheid.' Ik dacht reeds veel engelengeduld opgebracht te hebben...Daarom wil ik dit toch even kwijt - misschien (hopelijk niet...) zijn er personen die hetzelfde ervaren.
[Mod]
- dubbele post verwijderd
- post verplaatst naar: Vaste en mobiele telefonie Kleine > Virtuele operatoren / MVNO
TAN-codes Scarlet Mobile Prepaid
-
- Plus Member
- Berichten: 142
- Lid geworden op: 07 maa 2015, 15:29
- Locatie: Rivierenland
- Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
- Bedankt: 15 keer
Ik heb ook eens last gehad met het terugbetalen van belkrediet (internetverbruik dat van mijn krediet ging hoewel ik een optie had) en op mails kreeg ik steeds als antwoord dat ze het aan het bekijken waren, maar na een aangetekende brief was dat binnen de 2 dagen terugbetaald.