
Heb nu klein jaar Dolfijn 12-15. Dit past niet, daar ik zelden of niet bel. Zou nu een Kangoeroe 8 (nieuwe sim) nemen en terug IOM activeren (mocht dat laatste via FB laten doen). Daar mss. occassioneel mee bellen ofwel via voip of callback.
Abbo vervalt maandelijks de 10de. Als ik nu online sim aanvraag, en ik die pas de 11de krijg, en dan onmiddellijk abbo naar IOM omschakel (vroeger mag niet, zie dat het systeem zegt dat ik geen abbo heb, betaal ik 15 € voor niets extra), betaal ik dan toch de volledige maand van Dolfijn? En wacht ik beter tot volgende vervaldag (iets vroeger de nieuwe sim aanvragen)
Mocht Orange de abboformule afschaffen, kan ik dan elk moment die kangoeroe 8 stoppen? Ik dacht je in een Orangeshop 1 jaar aan uw broek hebt, maar online bestellingen kan je op elk moment stopzetten? En online bestelling heb je niet binnen 48 u. in de bus (met IOM al gemerkt)
Eens ze andere sim naar IOM omgeschakeld hebben, kan ik gewoon nr laten overzetten naar Lycamobila?