facebook een bende oplichters.
Hoi , ik ben splinter nieuw op dit forum en wil eens dit topic onder de aandacht brengen aan veel gebruikers van facebook of nieuwe gebruikers.
Want voor je u gat verbrand op facebook zal je ondekken welke fraude machine facebook echt is.
Ik hoop dat facebook ooit van de belgische netwerken verdwijnt want het is in strijd met alle belgische wetten.
Ik zelf werk al met een computer van in den tijd van commodore dus begin 1980 en ik heb wel wat testjes gedaan op facebook.
Hoe het mogelijk is dat een rechtbank zegt / Belgische rechter is niet bevoegd in de zaak van Schending van de Belgische privacywetgeving , sorry maar facebook gaat veel verder dan dit op het belgische netwerk en dit is iets wat elke nieuwe gebruiker moet weten.
VOORBEELD 1
Als u nog nooit op facebook bent geweest en je wil u een profiel aanmaken dan moet je deze tekst nu zeer goed lezen.
vanaf je u profiel hebt gemaakt bij facebook met bv een hotmail of telenet email adres maakt in feite niets uit en je volgdt de stappen op facebook word u profiel aangemaakt.
Maar wat veel mensen niet weten en zeker nieuwe gebruikers , 1 maal je uw bv origineel emailadres hebt gebruikt op facebook en je bedenkt u na 4 dagen dat facebook niets voor jouw is , dan mag je volgens hun wetten 14 dagen niet inloggen en zal u profiel verwijderd worden.
Is dit zo = het antwoord is dood invoudig NEEN
Stel je hebt nu u profiel verwijderd ,neem dan maar eens de proef op de som en wacht eens 8 maanden om niet meer in te loggen met het email adres die je hebt gebruikt , de server van facebook zal zeggen (sorry maar dit email adres is al in ons systeem) ja hoor echt wel...
STEL JE WEET DAT PASWOORD NIET MEER NA 8 MAANDEN (wat denkt u kan facebook u beloofde wetten en pretten die ze opleggen terug brengen ook al heb je dit niet gewild natuurlijk dat wat het is nooit verwijderd geweest (dus schending van uw prive blijft op het internet aanwezig hoe je hebt achter gelaten met alle video's en fotos.
de proef op de som nemen.
log maar eens in na 8 maanden met dit verwijderd emailadres en vraag een nieuw paswoord ,facebook zal het sturen en je profiel komt terug online.
Dus dat wil zeggen dat je met dit emailadres nooit meer een andere profiel kan aanmaken maar dit is nog maar het topje van de ijsberg.
FACEBOOK IS GEEN INSTELLING ALS EEN RECHTBANK OF DE POLITIE DIE MAG VRAGEN ACHTER EEN COPY VAN UW ID ,TROUWBOEK EN VAN DIE TOESTANDEN.
IK WIL GEBRUIKERS VAN FACEBOOK ECHT EENS WAARSCHUWEN OVER FEITEN DIE IK HEB MEE GEMAAKT EN ANDERE GEBRUIKERS INTERNET STAAT ER VOL VAN.
Voorbeeld 2 - Niemand in belgie is verplicht of kan gedwongen worden om op facebook zijn echte naam te gebruiken ook al staat het in de regels van facebook , want als u nu uw echte naam wel gebruikt of niet facebook trekt hem van de wetten en regels in belgie niets aan dit zal ik u bewijzen zwart op wit.
stel je hebt een leuke facebook pagina open voor ieder ,zoals honden, poezen waar iedereen zijn ding mag doen ,die onder u naam of valse naam is aan gemaakt .
Wat ik nu schrijf is de waarheid , stel al je video's en foto staan online van 3 jaar ver op facebook.
EN PLOTS ZIE JE OP JE GSM EN OP JE COMPUTER DAT JE UW ID MOET BEVESTIGEN
WAT WIL DAT ZEGGEN FACEBOOK WIL WETEN OF JE WEL DE ECHTE PERSOON BENT OP DIT FACEBOOK PROFIEL DIE JE AANSTUURT
dus ze vragen om bewijzen uw paspoort jawel geen hack of virus maar van facebook uit. (dit is de reden waarom facebook van het belgiche netwerk zou moeten gebannen worden en direct.
want stel je bent nu een simpele persoon dan heeft facebook een copy van uw paspoort en rijbewijs en weet ik allemaal , maar het strafte van al is , dat ze je facebook niet open zetten in slechtste geval en dat je zelf niet meer aan geen kanten op je origineel facebook zal kunnen .
En uw prive staat online voor jan en alleman. dit noem ik een vorm van oplichting en als een rechter zich daar niet bevoegd voor vind dan moet hij ander werk zoeken eerlijk gezegd
HEB U DIT NOG NIET MEE GEMAAKT ok MAAR DIT IS DE NIEUWE WIND DIE FACEBOOK VOERD
DEZE BIJLAGE wil zeggen dat ik zogezegd documenten heb ingezonden (niet mijn id) en op dit ogenblik heeft facebook nog niet geantwoord ) zullen ze ook niet doen) dus beste bevoegde instanties word het echt niet tijd dat facebook verwijderd word van het netwerk in belgie.
want het houd veel dingen bij die boven de wet staan en ik waarschuw de mensen daar echt voor ,want zelfs als iemand een foto oplaad kweet niet of je dit weet ,de video's en fotos worden niet opgeslagen op facebook zelf maar op derden servers ,want ik kan zonder in te loggen aan video's van mij zelf door dat ik een opgeslagen broncode heb van bv de betreffende pagina waar dit is opgeslagen dus met andere woorden.
BEZIN EER JE BEGINT MET FACEBOOK WANT HET DEUGT NIET
Want voor je u gat verbrand op facebook zal je ondekken welke fraude machine facebook echt is.
Ik hoop dat facebook ooit van de belgische netwerken verdwijnt want het is in strijd met alle belgische wetten.
Ik zelf werk al met een computer van in den tijd van commodore dus begin 1980 en ik heb wel wat testjes gedaan op facebook.
Hoe het mogelijk is dat een rechtbank zegt / Belgische rechter is niet bevoegd in de zaak van Schending van de Belgische privacywetgeving , sorry maar facebook gaat veel verder dan dit op het belgische netwerk en dit is iets wat elke nieuwe gebruiker moet weten.
VOORBEELD 1
Als u nog nooit op facebook bent geweest en je wil u een profiel aanmaken dan moet je deze tekst nu zeer goed lezen.
vanaf je u profiel hebt gemaakt bij facebook met bv een hotmail of telenet email adres maakt in feite niets uit en je volgdt de stappen op facebook word u profiel aangemaakt.
Maar wat veel mensen niet weten en zeker nieuwe gebruikers , 1 maal je uw bv origineel emailadres hebt gebruikt op facebook en je bedenkt u na 4 dagen dat facebook niets voor jouw is , dan mag je volgens hun wetten 14 dagen niet inloggen en zal u profiel verwijderd worden.
Is dit zo = het antwoord is dood invoudig NEEN
Stel je hebt nu u profiel verwijderd ,neem dan maar eens de proef op de som en wacht eens 8 maanden om niet meer in te loggen met het email adres die je hebt gebruikt , de server van facebook zal zeggen (sorry maar dit email adres is al in ons systeem) ja hoor echt wel...
STEL JE WEET DAT PASWOORD NIET MEER NA 8 MAANDEN (wat denkt u kan facebook u beloofde wetten en pretten die ze opleggen terug brengen ook al heb je dit niet gewild natuurlijk dat wat het is nooit verwijderd geweest (dus schending van uw prive blijft op het internet aanwezig hoe je hebt achter gelaten met alle video's en fotos.
de proef op de som nemen.
log maar eens in na 8 maanden met dit verwijderd emailadres en vraag een nieuw paswoord ,facebook zal het sturen en je profiel komt terug online.
Dus dat wil zeggen dat je met dit emailadres nooit meer een andere profiel kan aanmaken maar dit is nog maar het topje van de ijsberg.
FACEBOOK IS GEEN INSTELLING ALS EEN RECHTBANK OF DE POLITIE DIE MAG VRAGEN ACHTER EEN COPY VAN UW ID ,TROUWBOEK EN VAN DIE TOESTANDEN.
IK WIL GEBRUIKERS VAN FACEBOOK ECHT EENS WAARSCHUWEN OVER FEITEN DIE IK HEB MEE GEMAAKT EN ANDERE GEBRUIKERS INTERNET STAAT ER VOL VAN.
Voorbeeld 2 - Niemand in belgie is verplicht of kan gedwongen worden om op facebook zijn echte naam te gebruiken ook al staat het in de regels van facebook , want als u nu uw echte naam wel gebruikt of niet facebook trekt hem van de wetten en regels in belgie niets aan dit zal ik u bewijzen zwart op wit.
stel je hebt een leuke facebook pagina open voor ieder ,zoals honden, poezen waar iedereen zijn ding mag doen ,die onder u naam of valse naam is aan gemaakt .
Wat ik nu schrijf is de waarheid , stel al je video's en foto staan online van 3 jaar ver op facebook.
EN PLOTS ZIE JE OP JE GSM EN OP JE COMPUTER DAT JE UW ID MOET BEVESTIGEN
WAT WIL DAT ZEGGEN FACEBOOK WIL WETEN OF JE WEL DE ECHTE PERSOON BENT OP DIT FACEBOOK PROFIEL DIE JE AANSTUURT
dus ze vragen om bewijzen uw paspoort jawel geen hack of virus maar van facebook uit. (dit is de reden waarom facebook van het belgiche netwerk zou moeten gebannen worden en direct.
want stel je bent nu een simpele persoon dan heeft facebook een copy van uw paspoort en rijbewijs en weet ik allemaal , maar het strafte van al is , dat ze je facebook niet open zetten in slechtste geval en dat je zelf niet meer aan geen kanten op je origineel facebook zal kunnen .
En uw prive staat online voor jan en alleman. dit noem ik een vorm van oplichting en als een rechter zich daar niet bevoegd voor vind dan moet hij ander werk zoeken eerlijk gezegd
HEB U DIT NOG NIET MEE GEMAAKT ok MAAR DIT IS DE NIEUWE WIND DIE FACEBOOK VOERD
DEZE BIJLAGE wil zeggen dat ik zogezegd documenten heb ingezonden (niet mijn id) en op dit ogenblik heeft facebook nog niet geantwoord ) zullen ze ook niet doen) dus beste bevoegde instanties word het echt niet tijd dat facebook verwijderd word van het netwerk in belgie.
want het houd veel dingen bij die boven de wet staan en ik waarschuw de mensen daar echt voor ,want zelfs als iemand een foto oplaad kweet niet of je dit weet ,de video's en fotos worden niet opgeslagen op facebook zelf maar op derden servers ,want ik kan zonder in te loggen aan video's van mij zelf door dat ik een opgeslagen broncode heb van bv de betreffende pagina waar dit is opgeslagen dus met andere woorden.
BEZIN EER JE BEGINT MET FACEBOOK WANT HET DEUGT NIET
Neen hoor ik heb niets gedaan , facebook doet dit zelf ,als ze ondervinden dat u ,uw echte naam niet gebruikt , dan zal je vroeg of laat tegen de lamp lopen , zoek maar eens op internet facebook ask my id hoeveel mensen er al niet in hun facebook niet meer kunnen heel veel...
deze wind waait over heel de wereld ,ze maken grote kuis op facebook profielen.
DE TEST DIE IK HEB GEDAAN IS MET 2 PROFIELEN OM TE KIJKEN HOE EERLIJK FACEBOOK ZELF IS.
ZE PLEGEN EEN VORM VAN OPLICHTING EN DEZE DIENST ZOU VAN HET NETWERK MOETEN VERDWIJNEN.
zelf er zijn mensen die hun echt id en meer hebben opgestuurt en nog zet facebook hun profiel niet open dat zegt toch genoegt dat facebook een gevaarlijke machine is die van het internet in belgie moet verdwijnen
deze wind waait over heel de wereld ,ze maken grote kuis op facebook profielen.
DE TEST DIE IK HEB GEDAAN IS MET 2 PROFIELEN OM TE KIJKEN HOE EERLIJK FACEBOOK ZELF IS.
ZE PLEGEN EEN VORM VAN OPLICHTING EN DEZE DIENST ZOU VAN HET NETWERK MOETEN VERDWIJNEN.
zelf er zijn mensen die hun echt id en meer hebben opgestuurt en nog zet facebook hun profiel niet open dat zegt toch genoegt dat facebook een gevaarlijke machine is die van het internet in belgie moet verdwijnen
-
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 445 keer
- Bedankt: 215 keer
Eerlijk?
Goede zaak dat je verplicht wordt om je echte identiteit te gebruiken.
Dat zet de mensen tenminste aan om 2x na te denken voor ze iets posten en waardoor ze dus eigenlijk beter stilstaan bij hun 'privacy' (die hun zoveel waard is)
Goede zaak dat je verplicht wordt om je echte identiteit te gebruiken.
Dat zet de mensen tenminste aan om 2x na te denken voor ze iets posten en waardoor ze dus eigenlijk beter stilstaan bij hun 'privacy' (die hun zoveel waard is)
Laatst gewijzigd door axs 03 aug 2016, 09:41, in totaal 1 gewijzigd.
ik heb mijn ervaring van computer gebruik gedeeld met bewijzen aan de https://www.privacycommission.be/nl
En ik ga ook overwegen om een advocaat onder de arm te nemen want zoiets wettelijk strafbaar in belgie.
want als een persoon vraagt om bv na bedenking zijn facebook te verwijderen en dat gebeurt niet ,is dit wettelijk strafbaar.
ook vragen achter id is wettelijk strafbaar en kan je voor veroordeeld worden.
want stel je maar eens voor je hebt van 3 jaar facebook met leuke videos en plots kan je er niet meer in en na het zenden van id zet facebook toch je facebook niet open dat is het bewijs dat het enkel er om te doen is om zoveel mogelijk informatie te verzamelen van het belgische netwerk dit is zonder het weten van de gebruiker en dat is strafbaar.
https://www.privacycommission.be/nl/nie ... k-facebook maar ze plegen veel meer dan dat wat in dit vonnis staat daarom zou facebook van het netwerk direct moeten ,en zelf een grote geldboete ,zelfs gevangenis straf infeite
En ik ga ook overwegen om een advocaat onder de arm te nemen want zoiets wettelijk strafbaar in belgie.
want als een persoon vraagt om bv na bedenking zijn facebook te verwijderen en dat gebeurt niet ,is dit wettelijk strafbaar.
ook vragen achter id is wettelijk strafbaar en kan je voor veroordeeld worden.
want stel je maar eens voor je hebt van 3 jaar facebook met leuke videos en plots kan je er niet meer in en na het zenden van id zet facebook toch je facebook niet open dat is het bewijs dat het enkel er om te doen is om zoveel mogelijk informatie te verzamelen van het belgische netwerk dit is zonder het weten van de gebruiker en dat is strafbaar.
https://www.privacycommission.be/nl/nie ... k-facebook maar ze plegen veel meer dan dat wat in dit vonnis staat daarom zou facebook van het netwerk direct moeten ,en zelf een grote geldboete ,zelfs gevangenis straf infeite
- selder
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 99 keer
- Bedankt: 727 keer
Zeer zwaar stuk om te lezen inderdaad , en uiteindelijk staat er niets in. Het is ook allemaal een beetje moeilijk te volgen.
Alle argumenten die aangehaald worden lijken mij ook in de vertste verte niet zwaar doorwegen om FB te verbieden.
Is Facebook trouwens heel recent niet teruggekomen om nicknames/handles toe te laten?
(kijk voor onderstaande even of uw sarcasme-detector aanstaat hé)
Kan je je bij je volgend project je pijlen eens mikken op Porsche of Ferarri? Ik vind dat niet kunnen dat die auto's zoveel kosten, voor een fractie van de prijs van zo'n wagen heb je al een andere wagen die ook van A naar B gaat.
Alle argumenten die aangehaald worden lijken mij ook in de vertste verte niet zwaar doorwegen om FB te verbieden.
Is Facebook trouwens heel recent niet teruggekomen om nicknames/handles toe te laten?
(kijk voor onderstaande even of uw sarcasme-detector aanstaat hé)
Kan je je bij je volgend project je pijlen eens mikken op Porsche of Ferarri? Ik vind dat niet kunnen dat die auto's zoveel kosten, voor een fractie van de prijs van zo'n wagen heb je al een andere wagen die ook van A naar B gaat.
Ghost S1 • 8086K @5.2Ghz • Asus ROG Ryuo 240mm • Asus ROG STRIX Z390-I • Corsair Vengeance LPX 2x16GB 3200Mhz • Asus RTX2080Ti Turbo • Samsung 970 EVO 2TB • Asus ROG Swift PG258Q 240Hz • Logitech G Pro keyboard/mouse/headset
- svenska
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
- Bedankt: 75 keer
Persoonlijk vind ik jouw redevoering, en de manier waarop je als individu met een advocaat tegen Facebook wil ingaan, ook heel simpel bedacht...mach schreef:want stel je bent nu een simpele persoon
Je kan roepen en tieren op fora (DESNOODS MET HOOFDLETTERS)

-
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 820 keer
- Bedankt: 2998 keer
Met alle respect, maar waarschijnlijk is Facebook niet zo geschikt voor de generatie die al in 1980 met de Commodore aan het spelen was, en eerder voor een jongere generatie die hiermee wel overweg kan?mach schreef:Ik zelf werk al met een computer van in den tijd van commodore dus begin 1980 en ik heb wel wat testjes gedaan op facebook.
PS - Kan je jouw post (die veel te lang is, en dus meestal niet gelezen wordt) eens kort samenvatten in enkele bullet points, wat volgens jouw problematisch is?
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 1057 keer
- Bedankt: 435 keer
De rest van je post bewijst vooral dat dit geen referentie/waarborg is. Dat je voor zo'n betoog dan nog speciaal hier geregistreerd hebt...mach schreef:Ik zelf werk al met een computer van in den tijd van commodore dus begin 1980

Helaba, een beetje respect voor de oudere garde he. Trouwens, ik dacht dat jij nog ouder was dan mijphilippe_d schreef:Met alle respect, maar waarschijnlijk is Facebook niet zo geschikt voor de generatie die al in 1980 met de Commodore aan het spelen was, en eerder voor een jongere generatie die hiermee wel overweg kan?

- raf1
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 235 keer
- Bedankt: 1542 keer
Akkoord, een ezel stoot zich geen tweemaal aan dezelfde steen. Je hebt wellicht https://www.facebook.com/terms niet volledig gelezen en begrepen toen je inschreef op deze gratis dienst. Als iets gratis wordt aangeboden moet je altijd tweemaal nadenken hoe het bedrijf dan winst maakt.mach schreef:BEZIN EER JE BEGINT MET FACEBOOK WANT HET DEUGT NIET
(De Facebook-gebruiker is niet de klant, maar het product. Facebook verkoopt de gegevens van Facebook-gebruikers aan hun klanten, de adverteerders.)
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 351 keer
- Bedankt: 153 keer
Zal't gaan ja!!philippe_d schreef:Met alle respect, maar waarschijnlijk is Facebook niet zo geschikt voor de generatie die al in 1980 met de Commodore aan het spelen was, en eerder voor een jongere generatie die hiermee wel overweg kan?

on-topic: Ik vind het net goed dat men de echte identiteit checkt op Facebook. Of het veel helpt weet ik niet als je ziet wat er rondzweeft.
Als je desondanks er nog niet in kan, en je eigen profiel weghalen, vind ik idd ook niet kunnen. Maar als je erg met je privacy inzit, zou ik al ver van FB weg blijven...
- selder
- Moderator
De vraag is wat je dan nog wel mag doen op het internet.ddd schreef:... Maar als je erg met je privacy inzit, zou ik al ver van FB weg blijven...
Zonder voorzorgen (DNS servers, VPN, Tor, cookies, ads, Google, ...) zomaar "op internet gaan" is al héél lang slecht voor uw privacy.
De mensen die daar dan het hardste tegen tekeer gaan hebben dan wel een lidmaatschap van de voetbal of zo'n kaart/badge van de Delhaize voor enkele centiemen korting. Zucht.
Ghost S1 • 8086K @5.2Ghz • Asus ROG Ryuo 240mm • Asus ROG STRIX Z390-I • Corsair Vengeance LPX 2x16GB 3200Mhz • Asus RTX2080Ti Turbo • Samsung 970 EVO 2TB • Asus ROG Swift PG258Q 240Hz • Logitech G Pro keyboard/mouse/headset
- selder
- Moderator
Ja, als 38 jarige kan ik toch zeggen dat dat echt een andere generatie is hoor. Toen ik 10 was, was jij al 20! Ik speelde dan nog met de Lego, jij hopelijk al met het andere geslacht.
tja toen was er ook nog geen gsm of internet ,enkel wel inbellen via bbs netwerken die u verbinden met een trage lijn maar dat is retro ze...selder schreef:Ja, als 38 jarige kan ik toch zeggen dat dat echt een andere generatie is hoor. Toen ik 10 was, was jij al 20! Ik speelde dan nog met de Lego, jij hopelijk al met het andere geslacht.
dus we moesten wel achter de vrouwen zitten ,nu is omgekeerde de vrouwen zitten achter de mannen lol wat een tijd ...
moesten ze dat wat we nu van de jeugd afnemen haha de helft beland in het gesticht

toen ik 20 was en je rijde stront zat van brugge naar kortijk en dan naar gent om te vieren op nieuwjaar dan zag je geen kat

vroeger was beter veel beter , i dont like what i see anymore en daar zijn veel voorbeelden van die er toen niet waren.
er was zeker geen facebook ,geen drempels ,geen flitspalen , niet zoveel vreemden als vandaag ,niet zo duur ,ooo wat mis ik nog altijd mijn bfr tjes...
als ik 20 jaar was was het 42bfr voor een pakje rook gerief en 16bfr voor een pint en in leger 8bfr wat een wereld leven wij de dag van nu.
we betalen allemaal heel veel n,maar het loon blijft zelfde haha dat is iets wat een alleenstaande als voorbeeld nooit kan blijven bokken in deze tijden.
infeite zeer triestig alles de dag van nu ,ik zie geen licht in de duisternis hoe verder ik kijk hoe zwarter het word hahaha
- selder
- Moderator
Dus hou je je bezig met een Don-Quichotte-esque bedevaart tegen Facebook? What's the point manmach schreef:... infeite zeer triestig alles de dag van nu ...

-
- Elite Poster
Ik zou men geld niet in een advocaat tegen Facebook steken, maar eens gaan praten met een psycholoog... zou u meer helpen denk ik...
Leeftijd doet er niet toe, ik ben zelf 44 en omarm de nieuwe technologie!
Vroeger was alles beter, yeah right... met men fiets de videoband terugbrengen, en dan nog een boete voor te laat binnen brengen en niet terugspoelen!
Lang leve (diensten als) Netflix!
Iets afspreken met een paar vrienden, nu messenger, whatsapp, doodle ... Vroeger in het rond bellen, en weer heen-en-weer... want met 4 tegelijk praten ging niet.
Vroeger was alles beter, yeah right... met men fiets de videoband terugbrengen, en dan nog een boete voor te laat binnen brengen en niet terugspoelen!

Iets afspreken met een paar vrienden, nu messenger, whatsapp, doodle ... Vroeger in het rond bellen, en weer heen-en-weer... want met 4 tegelijk praten ging niet.
netflix wie gebruikt er nu netflix als u iets wil zeggen over de moderne tijd dan moet je wel goed doen natuurlijk ,wie betaald er nu voor netflix dat zie ik gratis en voor niets ze , bbc1 ,sky movies enfin de lijst is te lang daar voor betaal ik nul comaa nul maar wie zegt dat ik niet slimmer ben , dat weet je nooit e op computer gebied you never knowddd schreef:Ik zou men geld niet in een advocaat tegen Facebook steken, maar eens gaan praten met een psycholoog... zou u meer helpen denk ik...
Vroeger was alles beter, yeah right... met men fiets de videoband terugbrengen, en dan nog een boete voor te laat binnen brengen en niet terugspoelen!![]()
- svenska
- Elite Poster
- Bedankt: 75 keer
Zo'n reactie bewijst dat het hier een eindeloos en nutteloos topic wordt...
Ik stel voor dat je jouw actie met advocaat tegen Facebook begint, en het resultaat hier komt neerzetten.
Tot zo ver draagt dit topic weinig bij aan Userbase.
Ik stel voor dat je jouw actie met advocaat tegen Facebook begint, en het resultaat hier komt neerzetten.
-
- Elite Poster
Ik ga niet meer inhoudelijk reageren omdat je; maar stukken leest, uit hun context haalt, en mijns inziens warrig reageert...
Nog veel plezier met je zaak tegen Facebook, en houd ons zeker op de hoogte.
Nog veel plezier met je zaak tegen Facebook, en houd ons zeker op de hoogte.
-
- Elite Poster
- Bedankt: 397 keer
Het probleem van Facebook is dat er een verschil is tussen deleten en deactiveren:
Ik had ook ooit eens een account geschrapt, tot mijn grote verbazing kon ik maanden later gewoon terug inloggen.
En rechtzaak tegen Facebook? Waarschijnlijk kan FB België opkopen, dus dat wordt een eindeloze strijd. Kijk er is veel onrecht op de wereld. FB is maar een klein deeltje van het probleem. Wat te denken van Windows 10, Android en zoveel andere services die mt uw privacy klooien. Het beste is deze services dan NIET te gebruiken, want u gaat akkoord met hun terms, en het zal zeer lastig zijn om daar een advocaat op te zetten en uw gelijk te krijgen.
Ik ken genoeg klokkenluiders die onfrisse zaken hebben aangekaart, deze zitten nu in de psychiatrie of hebben een rechtzaak verloren omdat bvb de staat ze vervolgd heeft met een drogreden. Als u klokkenluider wil spelen, zorg dat u financieel sterk staat en dat u mentaal sterk genoeg bent om de strijd aan te gaan.
Mijn kennis klokkenluider is mentaal sterk, en heeft genoeg fin. middelen, maar hij heeft de zaak tegen hem aangespand verloren, en "he cuts his losses" zoals ze dat zeggen. Kan u dat?
Ik had ook ooit eens een account geschrapt, tot mijn grote verbazing kon ik maanden later gewoon terug inloggen.
En rechtzaak tegen Facebook? Waarschijnlijk kan FB België opkopen, dus dat wordt een eindeloze strijd. Kijk er is veel onrecht op de wereld. FB is maar een klein deeltje van het probleem. Wat te denken van Windows 10, Android en zoveel andere services die mt uw privacy klooien. Het beste is deze services dan NIET te gebruiken, want u gaat akkoord met hun terms, en het zal zeer lastig zijn om daar een advocaat op te zetten en uw gelijk te krijgen.
Ik ken genoeg klokkenluiders die onfrisse zaken hebben aangekaart, deze zitten nu in de psychiatrie of hebben een rechtzaak verloren omdat bvb de staat ze vervolgd heeft met een drogreden. Als u klokkenluider wil spelen, zorg dat u financieel sterk staat en dat u mentaal sterk genoeg bent om de strijd aan te gaan.
Mijn kennis klokkenluider is mentaal sterk, en heeft genoeg fin. middelen, maar hij heeft de zaak tegen hem aangespand verloren, en "he cuts his losses" zoals ze dat zeggen. Kan u dat?
Laatst gewijzigd door ubremoved_2964 03 aug 2016, 12:13, in totaal 1 gewijzigd.
als u wil spreken over de moderne tijd van internet enz van gelijk van wat i am your man wat ik niet weet moet nog geboren worden.
hier begin hier mee je zal al veel verder komen dan uwe netflix https://www.youtube.com/watch?v=lSxIvGuA4gI
wie dit niet op zijn computer heeft denk dat hij ten eerste al niet zoveel afweet van internet
hier begin hier mee je zal al veel verder komen dan uwe netflix https://www.youtube.com/watch?v=lSxIvGuA4gI
wie dit niet op zijn computer heeft denk dat hij ten eerste al niet zoveel afweet van internet
zeg manneke ik ken wel wat van internet ze heb geen schrik , ben een paradox manneke en development in hosting panels open source humhum...ub4b schreef:Het probleem van Facebook is dat er een verschil is tussen deleten en deactiveren:
ken heus wel het verschil lol
-
- Elite Poster
- Bedankt: 397 keer
Als dat uw toon is dan discussieer ik zelfs niet verder met u. Ga maar naar een advocaat en begin een david tegen goliath. Goed luck
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 249 keer
- Bedankt: 331 keer
Ik weet het, normaal geef je geen commentaar of spel/taalfouten maar...
Als er in deze thread iets duidelijk is dan is het het tekortschieten van de lessen Nederlands (en niet alleen bij de FB en Twitter generatie
)
Als er in deze thread iets duidelijk is dan is het het tekortschieten van de lessen Nederlands (en niet alleen bij de FB en Twitter generatie

Bye, Maurice
https://on4bam.com
https://on4bam.com
- cloink
- Elite Poster
- Twitter: cloink
- Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
- Bedankt: 137 keer
- Contacteer:
mach schreef:i am your man wat ik niet weet moet nog geboren worden

(en ne print screen maken moest ge precies toch efkes Google'n... Execution: 4.

ooh. shiny.
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
- Bedankt: 1985 keer
Nochtans heeft Belgie Facebook gedwongen maatregelen te treffen bij het tracken van niet Facebook gebruikers.ub4b schreef:Ga maar naar een advocaat en begin een david tegen goliath. Goed luck
Op zich kan het dus zeker geen kwaad je ongenoegen te laten blijken via de juiste kanalen.
-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
- Bedankt: 6 keer
Als je de voorwaarden grondig doorneemt en alles staat er, en je tekent daarna in en bent niet tevreden, dan kan je moeilijk van oplichting spreken. Je kan hooguit wat ongenoegen laten blijken of vragen er wat aan te doen, maar in een rechtszaak zal je weinig kans maken.
Wat betreft privacy, wat je niet wil tonen of bekendmaken, gooi je gewoon niet op internet, zo simpel is het.
Nog even over die leeftijd, die sommigen aanhalen. Ik ben zelf 62 en gebruik de meeste nieuwe toepassingen zonder problemen. Als ik op een forum één of andere uitleg zie waar hooguit een paar nederlandse woorden in voorkomen moet ik soms wel even in het (weinige) haar krabben, maar voor de rest werkt alles zoals ik het wil. Leeftijd heeft daar dus weinig mee te maken als je een klein beetje mee evolueert.
Wat betreft privacy, wat je niet wil tonen of bekendmaken, gooi je gewoon niet op internet, zo simpel is het.
Nog even over die leeftijd, die sommigen aanhalen. Ik ben zelf 62 en gebruik de meeste nieuwe toepassingen zonder problemen. Als ik op een forum één of andere uitleg zie waar hooguit een paar nederlandse woorden in voorkomen moet ik soms wel even in het (weinige) haar krabben, maar voor de rest werkt alles zoals ik het wil. Leeftijd heeft daar dus weinig mee te maken als je een klein beetje mee evolueert.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 551 keer
- Bedankt: 194 keer
Dit soort (terecht) ongenoegen toont alleen maar aan dat onze privacy wetten nog niet voldoende aangepast zijn aan de noden van de tijd.
-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 27 keer
- Bedankt: 24 keer
"If something is free, you are the product."raf1 schreef: Je hebt wellicht https://www.facebook.com/terms niet volledig gelezen en begrepen toen je inschreef op deze gratis dienst. Als iets gratis wordt aangeboden moet je altijd tweemaal nadenken hoe het bedrijf dan winst maakt.
(De Facebook-gebruiker is niet de klant, maar het product. Facebook verkoopt de gegevens van Facebook-gebruikers aan hun klanten, de adverteerders.)
gisteren heb ik persoonlijk gebeld naar de https://www.privacycommission.be/nl en ook een email met de bewijstukken ,maar was al niet meer nodig omdat ze al genoeg bewijzen hebben van dit soort praktijken ,en het is wel degelijk strafbaar.
De wetten die op de facebook staan zijn in strijd met onze wetten en gelden niet voor belgie of nederland of gelijk welk land rond ons.
Dat amerika zijn id moet bewijzen geld niet voor belgie. en als je dan het toch op stuurt doet facebook of hun neus bloed (dit is wel oplichting)
want ze hebben je id enkel om in hun databank te stoppen en zoveel mogelijk id's van europa in kaart te brengen meer niet.
het zal zeker nog een straatje krijgen want meer en meer komen veel klachten binnen vanuit belgie , van mij mogen ze facebook van het belgische netwerk halen zonder probleem
De wetten die op de facebook staan zijn in strijd met onze wetten en gelden niet voor belgie of nederland of gelijk welk land rond ons.
Dat amerika zijn id moet bewijzen geld niet voor belgie. en als je dan het toch op stuurt doet facebook of hun neus bloed (dit is wel oplichting)
want ze hebben je id enkel om in hun databank te stoppen en zoveel mogelijk id's van europa in kaart te brengen meer niet.
het zal zeker nog een straatje krijgen want meer en meer komen veel klachten binnen vanuit belgie , van mij mogen ze facebook van het belgische netwerk halen zonder probleem
mag ik er u op wijzen dat een handtekening (op de zogezegde voorwaarden op een rechtbank geen enkel bewijs is) enkel een getekend geschrift hantekening is wettelijk ) lees het artikel van de belgische wetgeving maar na ,internet hantekening gelijk waar en je zou niet betalen kan je nooit het vonnis winnen never. want je hebt niet getekend met je origineel geschriftrolandvc schreef:Als je de voorwaarden grondig doorneemt en alles staat er, en je tekent daarna in en bent niet tevreden, dan kan je moeilijk van oplichting spreken. Je kan hooguit wat ongenoegen laten blijken of vragen er wat aan te doen, maar in een rechtszaak zal je weinig kans maken.
zal nog iets dieper gaan over de voorwaarden die sommige denken te kennen op het internet als je ergens de voorwaarden hebt aanvaard .
als je morgen een telenet abonnement afsluit vind je op internet ook deze troep voorwaarden dat weet ieder klein duimpje maar wettelijk hebben ze op een rechtbank geen steek van kans (maar) telenet is geen facebook en die laten u thuis als de hersteller is gekomen een contract van de aflevering onder tekenen en dat is iets totaal anders en wel wettelijk ,al wat internet aangaat en dat niet is ondertekend met uw hand en pen kan nooit op een rechtbank het winnen ten zei je een prutser hebt van een advocaat zo simpel is dat man..
als je morgen een telenet abonnement afsluit vind je op internet ook deze troep voorwaarden dat weet ieder klein duimpje maar wettelijk hebben ze op een rechtbank geen steek van kans (maar) telenet is geen facebook en die laten u thuis als de hersteller is gekomen een contract van de aflevering onder tekenen en dat is iets totaal anders en wel wettelijk ,al wat internet aangaat en dat niet is ondertekend met uw hand en pen kan nooit op een rechtbank het winnen ten zei je een prutser hebt van een advocaat zo simpel is dat man..
hij onderschat de oude garde maat.. die de weg weet .svenska schreef:Zo'n reactie bewijst dat het hier een eindeloos en nutteloos topic wordt...
trouwens als u toch een gatlekker bent van facebook ,vertel mij dat dan eens vriend.
waarom dat facebook video's toelaat van corruptie , moorden , honden die de kop ingeslaan worden en nog andere verschrikkelijke dingen ,maar als u zelf een deftig video maakt met een copyright muziekje worde het automatische er afgehaald door facebook scanners die loeren op copyright muziek die ze denken te herkennen die in het database aanwezig is die van een artiest afkomstig is wie denk je dat je voor hebt ?
facebook is mooi voor jongeren dat klopt maar als ze wetten willen opvoeren in hun voorwaarden dan moeten ze zich schikken naar de wetten van belgie of europa , trouwens als facebook een id vraagt dan zijn ze strafbaar in europa en je mag zever tegen morgen.
ze zouden beter zich bezich houden met de echte vuile poster er af te halen of landen waar ze het niet zo nauw hebben om zo video's te posten.
facebook is voor mij een nietsnut site niet meer of niet minder een vuile hipokriete usa site niets meer
waarom een eindeloos strijd als morgen de stekker er uit gaat zal facebook niet meer verschijnen op je computer .ub4b schreef:Het probleem van Facebook is dat er een verschil is tussen deleten en deactiveren:
finacieel sterk wat heeft dat met de wet te maken ,de wet is de wet .
als facebook de prive beschadigd van gebruikers uit belgie of europa wat totaal niets te maken heeft met de wetten die zei volgen vanuit amerika en een rechter beslist bv in den haag of gelijk welk hoge gerecht die bevoegd is dan gaat de stekker eruit en dan mag je strontrijk zijn en 1000 maal facebook noemen.
- selder
- Moderator
Oh boy, ik haal alvast de popcorn erbij.
Doe iedereen een plezier en zoek een andere hobby, dan je tijd en hartslag te steken in facebook is voor mij een nietsnut site niet meer of niet minder een vuile hipokriete usa site niets meer
Doe iedereen een plezier en zoek een andere hobby, dan je tijd en hartslag te steken in facebook is voor mij een nietsnut site niet meer of niet minder een vuile hipokriete usa site niets meer
word wel zeer stil met wat ik heb gepost omdat het de waarheid isselder schreef:Oh boy, ik haal alvast de popcorn erbij.