fluppie schreef:
Klopt ook,je vergeet nog de suikertaks,en de lancering van de witte kassa,plus de duurder worden v/h drinkwater te vermelden.
De witte kassa is een complete drogreden van de horeca sector. Ik hoor enorm veel verhalen (van mensen die ik vertrouw uiteraard) dat zij nu gewoon heel vaak een voddeke papier krijgen als afrekening. Dat zal zeker geen witte omzet zijn... Alles wat je niet ingeeft (wat nog altijd kan natuurlijk), zit niet in de kassa en dus niet in de witte omzet...
fluppie schreef:Peeters beweerd ook dat bij Telecom bepaalde prijzen met een 60% gestegen zijn.
Klopt, Telenet heeft de prijs per minuut van de vaste lijn met 60% verhoogd. In ieder geval op de VRT zag ik dat de telecom gemiddeld met 4,7% gestegen is, terwijl het in de buurlanden met 1,4% gemiddeld
gedaald zijn! Dat is toch wel een serieus verschil... En ja, Telenet begint weer over zijn 18 maanden data verdubbeling, alleen zien we dat niet in de abonnementen en ik kan ook niet geloven dat dit in de buurlanden gigantisch anders is...