de mappen van outlook express
- under Control
- Member
hallo,ik heb zojuist al de runtime mappen van incredimail leeggemaakt,dat is nodig omdat ze toch maar plaats innemen en heb dat gelezen ergens. Nu wil ik dat ook eens doen met de mappen van outlook express,heb ze gevonden ,zitten er bij van gerellige grootte bijv. verwijderde post,deze is liefst 648 MB groot!! Nu wil ik deze verwijderen,mag dat zomaar?? Want het zijn niet echte mappen zoals de IM,daar moet ge gewoon de inhoud leegmaken ,maar bij de O.E. staat een post icoon,en denk niet dat ik echt alleen de inhoud kan verwijderen?? Tis wel de moeite hoor ,alles samen neemt dat zeker 1.2 GB in beslag!!alle post die dus NIET opgeslagen is.
Have mutch fun with your pc --Thats all folks!!
Outlook & Outlook express hebben inderdaad een map verwijderde items. Hierin komt alle post terecht die je delete. Raar maar waar
Je kan deze map best leegmaken vanuit outlook express. Je mag het bestand niet zomaar deleten.
Als je in de toekomst niet wil dat de mails die je delete toch in die map bijgehouden worden kan je via de opties een parameter opzetten die zegt dat deze map moet leeggemaakt worden voor je outlook (express) afsluit.
Ook sent items is zo'n space-vreter. Hierin komen alle mails die je verzonden hebt.
Je kan deze map best leegmaken vanuit outlook express. Je mag het bestand niet zomaar deleten.
Als je in de toekomst niet wil dat de mails die je delete toch in die map bijgehouden worden kan je via de opties een parameter opzetten die zegt dat deze map moet leeggemaakt worden voor je outlook (express) afsluit.
Ook sent items is zo'n space-vreter. Hierin komen alle mails die je verzonden hebt.