Na nu al een week heen en weer gebel/mail met A2F zonder resultaat richt ik me tot julie.Jullie lijken blijkbaar veel ervaringen van A2F te hebben
Hier is mijn probleem,sinds een 2-tal weken kan ik niet meer connecteren naar online Gameservers. De problemen zijn blijkbaar begonnen waneer ik via A2F een nieuw IP heb gekregen in de range 84.*.*.*Ik kan wel nog op enkele maar op 2/3 niet meer.Als ik via Q tracker (www.qtracker.com) een pingtest doe geraak ik er maar krijg een response time van -2 !! Iedere server met response time -2 kan ik dus niet op
Dit geldt ook voor de ingame servers,ik krijg er geen meer
Ik richt mij tot jullie omdat op het forum vermeld staat in een post:
Gaming (SCORE)
Hoe waren je algemene game ervaringen met adsl2fit? had je veel packetlos, veel lag. Had je moeite met het connecten naar servers terwijl mensen met een andere isp geen problemen hadden?
Dit is volledig van toepassing op mij.
Hopend op een positief antwoord,
Tim
PS: Ik ben radeloos help help help
PS: Helpdesk A2F had mij gevraagd traceroute gegevens te mailen naar [email protected]....resultaat: Email niet meer in gebruik !!
PS: Hier ook eens de traceroute naar onze eigen gameserver waar ik voordien zonder problemen op kon:
Tracing a route to 62.212.91.16:27970 over a maximum of 30 hops
1 0 ms 0 ms 1 ms 192.168.1.1
2 14 ms 12 ms 13 ms 84.23.198.1 bas.dsl.net4all.net
3 13 ms 13 ms 13 ms 81.89.101.217
4 14 ms 15 ms 14 ms 194.119.224.129 gig0-1.bel-ar01.ias.scarlet.be
5 15 ms 14 ms 14 ms 194.119.224.54 gig0-0-0-100.inx-dr01.ias.scarlet.be
6 16 ms 17 ms 14 ms 194.53.172.126 interoute.bnix.net
7 60 ms 199 ms 199 ms 212.23.41.85 PO9-0.bru-leu-access-1.interoute.net
8 23 ms 23 ms 23 ms 212.23.41.70 PO11-0.Ams-Koo-core-2.interoute.net
9 21 ms 21 ms 22 ms 212.23.41.142 PO7-0.Ams-Koo-access-1.interoute.net
10 21 ms 21 ms 21 ms 212.23.48.130 ge-6-0.r1.tc2.ams.nl.leaseweb.net
11 22 ms 21 ms 22 ms 62.212.91.16 hosted-by.e-dentify.net
HELP,connecteren naar bepaalde servers,HELP
Over de negen maanden dat ik bij A2F was kan ik maar 1 ding zeggen : kutzooi! Onstabiele verbindingen, veel packetloss, corrupte data, talloze beloftes, geen compensatie, geen antwoorden, gewoon teveel om allemaal op te noemen.
Ivm de vraag naar hulp bij A2F vrees ik dat het helemaal de verkeerde kant opgaat als de geruchten kloppen ... Contact zou de laatste tijd heel moeilijk zijn doordat de bazen het daar afgetrapt zijn. Hoelang zal het nog duren ...
Ocharme de abonnees maar ja, daar maakten ze zich vroeger ook al geen zorgen om.
Inter
Ivm de vraag naar hulp bij A2F vrees ik dat het helemaal de verkeerde kant opgaat als de geruchten kloppen ... Contact zou de laatste tijd heel moeilijk zijn doordat de bazen het daar afgetrapt zijn. Hoelang zal het nog duren ...
Ocharme de abonnees maar ja, daar maakten ze zich vroeger ook al geen zorgen om.
Inter
Nobody is perfect but I'm f*** close [Clawfinger]
- meon
- Administrator
- Berichten: 16609
- Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
- Twitter: meon
- Locatie: Bree
- Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
- Bedankt: 759 keer
- Contacteer:
Radic schreef:PS: Helpdesk A2F had mij gevraagd traceroute gegevens te mailen naar [email protected] ....resultaat: Email niet meer in gebruik !!
het is dan ook @webvisie.net .
inter schreef:Over de negen maanden dat ik bij A2F was kan ik maar 1 ding zeggen : kutzooi! Onstabiele verbindingen, veel packetloss, corrupte data, talloze beloftes, geen compensatie, geen antwoorden, gewoon teveel om allemaal op te noemen.
Ivm de vraag naar hulp bij A2F vrees ik dat het helemaal de verkeerde kant opgaat als de geruchten kloppen ... Contact zou de laatste tijd heel moeilijk zijn doordat de bazen het daar afgetrapt zijn. Hoelang zal het nog duren ...
Ocharme de abonnees maar ja, daar maakten ze zich vroeger ook al geen zorgen om.
Inter
Hoezo?
Paul en Herman zijn het afgetrapt ofwat?
Stijn schreef:inter schreef:Over de negen maanden dat ik bij A2F was kan ik maar 1 ding zeggen : kutzooi! Onstabiele verbindingen, veel packetloss, corrupte data, talloze beloftes, geen compensatie, geen antwoorden, gewoon teveel om allemaal op te noemen.
Ivm de vraag naar hulp bij A2F vrees ik dat het helemaal de verkeerde kant opgaat als de geruchten kloppen ... Contact zou de laatste tijd heel moeilijk zijn doordat de bazen het daar afgetrapt zijn. Hoelang zal het nog duren ...
Ocharme de abonnees maar ja, daar maakten ze zich vroeger ook al geen zorgen om.
Inter
Hoezo?
Paul en Herman zijn het afgetrapt ofwat?
inter schreef:als de geruchten kloppen ...
Nobody is perfect but I'm f*** close [Clawfinger]
meon schreef:Radic schreef:PS: Helpdesk A2F had mij gevraagd traceroute gegevens te mailen naar [email protected] ....resultaat: Email niet meer in gebruik !!
het is dan ook @webvisie.net .
Lol,fout van mijn post hier
Heb degelijk gemailed naar [email protected].
From: ***
To: [email protected]
Subject: Connecteren naar servers ( traceroute)
Date: 18/02/05 10:47
Man man man,wat baal ik ervan
Is er echt niemand die een oplossing heeft ?
Vorige IP range werkte perfect ( 81.*.*.*) maar nu deze (84.*.*.*) werkt aan geen kanten !!!
Denken jullie niet dat het daar kan aanliggen ??
Nogmaals dank gasten
De tijd dat ik bij A2F zit tot nu toe heb ik amper problemen gekend,
Alleen heb ik wel gemerkt dat als je een probleem hebt dat webvisie zeer slecht bereikbaar is en je soms dagen (weken soms zelfs ja) moet wachten voordat je hen succesvol kan contacteren.
Ivm gaming:
SOMS heb ik packetloss maar het grootste deel van de tijd niet, de ping blijft laag tot redelijk laag (20/50 ongeveer).
Ik speel 2 spellen : CS en Medal of honor, bij de laatste heb ik wel vaker problemen met het connecten naar servers door de slechte ingame-netcode maar uiteindelijk kan ik toch elke keer connecten.
Ik kom nu net op het forum kijken omdat ik nu wel problemen heb met A2F namelijk: mijn downloadspeed is zowat met 350kb/sec gedaald (van 400kb/sec naar 50kb/sec) en dit is al in lange tijd niet meer gebeurd ( 6 maanden geleden ofzo).
Kan iemand me daar meer info over geven?
Alvast bedankt,
Liquidz0r
Alleen heb ik wel gemerkt dat als je een probleem hebt dat webvisie zeer slecht bereikbaar is en je soms dagen (weken soms zelfs ja) moet wachten voordat je hen succesvol kan contacteren.
Ivm gaming:
SOMS heb ik packetloss maar het grootste deel van de tijd niet, de ping blijft laag tot redelijk laag (20/50 ongeveer).
Ik speel 2 spellen : CS en Medal of honor, bij de laatste heb ik wel vaker problemen met het connecten naar servers door de slechte ingame-netcode maar uiteindelijk kan ik toch elke keer connecten.
Ik kom nu net op het forum kijken omdat ik nu wel problemen heb met A2F namelijk: mijn downloadspeed is zowat met 350kb/sec gedaald (van 400kb/sec naar 50kb/sec) en dit is al in lange tijd niet meer gebeurd ( 6 maanden geleden ofzo).
Kan iemand me daar meer info over geven?
Alvast bedankt,
Liquidz0r
Ok,bedankt voor de reacties.
Maar blijkbaar weet ook hier niemand wat er aan de hand kan zijn.
Deze morgen heb ik nog gebeld met de support van A2F en zij steken het probleem nu op Scarlet ??
Daarom heb ik nu contact opgenomen met Test Ankoop en met de telecom ombudsdienst van de overheid.
Laat ons hopen dat er daar iets positiefs uitkomt
Radic
Maar blijkbaar weet ook hier niemand wat er aan de hand kan zijn.
Deze morgen heb ik nog gebeld met de support van A2F en zij steken het probleem nu op Scarlet ??
Daarom heb ik nu contact opgenomen met Test Ankoop en met de telecom ombudsdienst van de overheid.
Laat ons hopen dat er daar iets positiefs uitkomt
Radic
Ik heb wel geen a2f, maar scarlet, dus wel hetzelfde netwerk en ik heb ongeveer hetzelfde probleem. Maandagmorgen werd ik ineens gedisconnect en kreeg ik een nieuw ip (213.49.*.*) dat ik nog nooit eerder gezien heb, volgens mijn weten had scarlet hiervoor maar 3 ranges (212.239.*.*, 81.11.*.* & 195.95.*.*) en dit is er geen van. Nu sinds ik dat ip heb kan ik niet meer connecten op bepaalde dingen ... Ik heb ook al meerdere malen geprobeerd om terug een oud ip vast te krijgen, maar dit blijkt helemaal niet te lukken Weet er iemand hoe dit zou kunnen komen?
-
- Administrator
- Berichten: 4143
- Lid geworden op: 15 sep 2002, 09:08
- Locatie: Belgium, Haacht
- Contacteer:
Eerst werkte alles goed, dan dikke maand geen snelheden meer, daarna lekker zalig surfen alles in orde voor 10 maand, nu (sinds vrijdag) zwaar klote kan nie meer surfen.
[email protected] op 23/02/2005 9:18
Het e-mailsysteem kan dit bericht niet bezorgen, maar heeft hiervoor geen reden opgegeven. Controleer het adres en probeer het bericht opnieuw te verzenden. Als u hier weer niet in slaagt, moet u contact opnemen met de systeembeheerder.
[email protected] op 23/02/2005 9:18
Het e-mailsysteem kan dit bericht niet bezorgen, maar heeft hiervoor geen reden opgegeven. Controleer het adres en probeer het bericht opnieuw te verzenden. Als u hier weer niet in slaagt, moet u contact opnemen met de systeembeheerder.
idd, sinds vrijdag zijn er weer dikke problemen maar volgens mij zit in kort bij een centrale want heb ook wel last van "lage" speeds maar als ik deze dan ga vergelijken met andere mensen heb ik nog veel geluk, op het moment zit ik op scarlet van een vriend omdat men A2F constant uitvalt...fijn vind ik het ook allemaal wel niet
-
- Administrator
- Berichten: 4143
- Lid geworden op: 15 sep 2002, 09:08
- Locatie: Belgium, Haacht
- Contacteer:
Hier valt de snelheid met momenten ook tegen: nu:
First guess for your downloadspeed is 449kbit/s:
You have a slow line.
Testing downloadspeed with a 400Kb file now:
Done, downloadspeed: 509kbit/s.
Testing your uploadspeed now (128kbyte upload) . . .
Done, uploadspeed: 418kbit/s.
Maar andere momenten ('s nachts) is het weer goed.
First guess for your downloadspeed is 449kbit/s:
You have a slow line.
Testing downloadspeed with a 400Kb file now:
Done, downloadspeed: 509kbit/s.
Testing your uploadspeed now (128kbyte upload) . . .
Done, uploadspeed: 418kbit/s.
Maar andere momenten ('s nachts) is het weer goed.
Ok peeps,
Ik heb contact opgenomen met de ombudsdienst telecommunicatie van de overheid en zij zijn dus nu een onderzoek begonnen naar de A2F praktijken.
Na mijn uitleg te hebben gelezen hebben ze een mail gestuurd naar webvisie met deadline van 1maand om te antwoorden.Volgens hun sta ik voll. recht in mijn schoenen en is het aan A2F er iets aan te doen zoniet krijgt het een staartje
Laat ons hopen dat er nu iets positiefs uit voortkomt !!!
Ik blijf jullie natuurlijk op de hoogte houden.
Radic
Ik heb contact opgenomen met de ombudsdienst telecommunicatie van de overheid en zij zijn dus nu een onderzoek begonnen naar de A2F praktijken.
Na mijn uitleg te hebben gelezen hebben ze een mail gestuurd naar webvisie met deadline van 1maand om te antwoorden.Volgens hun sta ik voll. recht in mijn schoenen en is het aan A2F er iets aan te doen zoniet krijgt het een staartje
Laat ons hopen dat er nu iets positiefs uit voortkomt !!!
Ik blijf jullie natuurlijk op de hoogte houden.
Radic
volges mij weet radic het niet, wrm zeg jij het niet want ik ben best wel benieuwd hoor meon
Idd ik heb hier ook het probleem dat ik niet normaal meer kan surfen voor soms meer dan een half uur maar downloaden gaat nogaltijd
De laatste 3 weken is het maar komer en kwel met de verbinding als je wilt internetten. De snelheid durft ook wel schommelen maar deze week gaat die toch altijd boven de 350kb s.
Al bij al valt het nog goed mee maar het begint wel op mijn zenuwen aan het werken, zker wanneer je iets wilt opzoeken en dit niet gaat.
Voor mij is het al een tijd geleden dat ik nog heb gebeld want dan kun je toch alleen maar wachten of word je doorverbonden met het muziekje. Het lijkt wel een spookbedrijf.
Heeft iemand van jullie al een factuur in de bus of iets op de statuspagina gezien ?
ps. Staat A2F op de rand van de afgrond ??? Welke twee grote koppen zijn het afgestapt ?
De laatste 3 weken is het maar komer en kwel met de verbinding als je wilt internetten. De snelheid durft ook wel schommelen maar deze week gaat die toch altijd boven de 350kb s.
Al bij al valt het nog goed mee maar het begint wel op mijn zenuwen aan het werken, zker wanneer je iets wilt opzoeken en dit niet gaat.
Voor mij is het al een tijd geleden dat ik nog heb gebeld want dan kun je toch alleen maar wachten of word je doorverbonden met het muziekje. Het lijkt wel een spookbedrijf.
Heeft iemand van jullie al een factuur in de bus of iets op de statuspagina gezien ?
ps. Staat A2F op de rand van de afgrond ??? Welke twee grote koppen zijn het afgestapt ?
het kon ook zijn dat je ons wou laten nadenken over dat het toch geen zin heeft om hetgene te doen dat radic heeft gedaan omdat we allemaal even goed weten dat die andere zaken er ook niks op veranderd hebben.
Zo kon je het dus ook opnemen he
Zo kon je het dus ook opnemen he
-
- Administrator
- Berichten: 4143
- Lid geworden op: 15 sep 2002, 09:08
- Locatie: Belgium, Haacht
- Contacteer:
Tae schreef:Heeft iemand van jullie al een factuur in de bus of iets op de statuspagina gezien ?
Ik heb ook nog geen factuur gekregen, ik vind het ook raar :/
Dat een tijdje niet kunnen surfen, heb ik ook voor, als ik dan (remote) ping krijg ik altijd TTL expired :/
- AnD
- Elite Poster
- Berichten: 3824
- Lid geworden op: 18 okt 2003, 12:29
- Locatie: Hasselt
- Uitgedeelde bedankjes: 393 keer
- Bedankt: 87 keer
SeNsEi Ze0n schreef:Tae schreef:Heeft iemand van jullie al een factuur in de bus of iets op de statuspagina gezien ?
Ik heb ook nog geen factuur gekregen, ik vind het ook raar :/
Dat een tijdje niet kunnen surfen, heb ik ook voor, als ik dan (remote) ping krijg ik altijd TTL expired :/
Ik heb ook nog geen factuur gehad, maar ik dacht dat dat kwam omdat ik een aangetekende brief had gestuurd om me af te sluiten deze maand. :s
Pfff het is hopeloos.
Ik heb vorig jaar klacht ingediend bij de ombudsdienst met daarbij een overzicht van de snelheden en overzicht van alle tickets van A2F.
Resultaat : Mail van A2F naar de ombudsdienst met een overzicht van het aantal GB dat ik volgens hen verbruikte. Toch wel raar dat nen mens de helft van de tijd met moeite kan aanloggen en de rest van de tijd aan modemsnelheid surft maar toch meer dan 100 Gb kan downloaden hé.
Persoonlijk zou ik wel eens willen weten wat er juist gaande is aan de top van dat zielig bedrijf
Ik heb vorig jaar klacht ingediend bij de ombudsdienst met daarbij een overzicht van de snelheden en overzicht van alle tickets van A2F.
Resultaat : Mail van A2F naar de ombudsdienst met een overzicht van het aantal GB dat ik volgens hen verbruikte. Toch wel raar dat nen mens de helft van de tijd met moeite kan aanloggen en de rest van de tijd aan modemsnelheid surft maar toch meer dan 100 Gb kan downloaden hé.
Persoonlijk zou ik wel eens willen weten wat er juist gaande is aan de top van dat zielig bedrijf
[quote="Tae"]Idd ik heb hier ook het probleem dat ik niet normaal meer kan surfen voor soms meer dan een half uur maar downloaden gaat nogaltijd [\quote]
voila ben duidelijk niet alleen, t is toch een troost
voila ben duidelijk niet alleen, t is toch een troost