Burger King doet zijn intrede op de Belgische markt

Ander computer/it/software/hardware nieuws.
Abusimbal
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1694
Lid geworden op: 30 okt 2004, 13:34
Uitgedeelde bedankjes: 194 keer
Bedankt: 85 keer

De bekende hamburgerketen Burger King doet zijn intrede op de Belgische markt. Vandaag kondigde het investeringsfonds Kharis Capital, de hoofdfranchisehouder voor Burger King in verschillende Europese landen, aan dat het via de vennootschap QSR Belgium de Belgische Quick-restaurants overneemt van Groupe Bertrand, de Franse eigenaar.

Quick België en Luxemburg werden begin dit jaar door Groupe Bertrand in de etalage gezet. Die laatste, die in eigen land hoofdfranchisehouder is van Burger King, wilde zich concentreren op de Franse markt. Alle Franse Quick-restaurants worden omgebouwd tot Burger Kings.

Hetzelfde gebeurt nu met de 92 Belgische en 9 Luxemburgse restaurants, weliswaar via een overname. De ombouw zal "geleidelijk en in nauwe samenwerking met de franchisenemers gebeuren", luidt het in een persbericht.

"De restaurants, franchisenemers en het personeel van Quick zullen voordeel halen uit de kracht van een groot, internationaal merk, aanwezig in meer dan 100 landen", luidt het. Er werken ongeveer 3.500 mensen bij Quick België en Luxemburg.

Tegen de zomer zou de overname afgerond zijn. Financiële details over de overname werden niet meegedeeld.
Bron: http://deredactie.be/cm/vrtnieuws/economie/1.2722065
Telenet All-Internet (Gigabit optie)
Samsung Galaxy S22 Ultra
Ubiquiti UDM Pro
Synology DS3615xs
Nvidia Shield TV console
Dell Latitude 5480
Microsoft Surface Pro 4
Garmin VivoSmart HR (activity tracker)
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

Ander nieuws is dan wel ruim... maar dit heeft in de verste verte toch niet met technologie te maken ?

Of misschien toch... IT'ers eten misschien vaker fast food ?
Abusimbal
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1694
Lid geworden op: 30 okt 2004, 13:34
Uitgedeelde bedankjes: 194 keer
Bedankt: 85 keer

Je hebt gelijk, of sommige hebben een Quick langs hun werk liggen :-D
Telenet All-Internet (Gigabit optie)
Samsung Galaxy S22 Ultra
Ubiquiti UDM Pro
Synology DS3615xs
Nvidia Shield TV console
Dell Latitude 5480
Microsoft Surface Pro 4
Garmin VivoSmart HR (activity tracker)
Gebruikersavatar
meon
Administrator
Administrator
Berichten: 16609
Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
Twitter: meon
Locatie: Bree
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

r2504 schreef:Ander nieuws is dan wel ruim... maar dit heeft in de verste verte toch niet met technologie te maken ?
De Standaard vond het nieuws toch al belangrijk genoeg om een push-bericht te ervan te sturen :)
on4bam
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4340
Lid geworden op: 05 mei 2006, 16:05
Uitgedeelde bedankjes: 249 keer
Bedankt: 331 keer

Abusimbal schreef:
De bekende hamburgerketen Burger King doet zijn intrede op de Belgische markt.
Er zal veel moeten gebeuren om mij daar binnen te krijgen. Ik rij liever wat om voor een Mickey D 8)
Bye, Maurice
https://on4bam.com
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

on4bam schreef:Ik rij liever wat om voor een Mickey D 8)
Liefst nog nen echte pistolet met een deftige hamburger aan zo'n klassiek kraampje.
decat
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1656
Lid geworden op: 31 jan 2007, 11:53
Locatie: Brabant
Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
Bedankt: 104 keer

Of zelf deftige hamburgers bakken met pistolets van de bakker. 8)
Zo'n fastfood bucht komt hier nog maar zelden binnen. :|
Bijlagen
ang.jpg
IYZY
Pro Member
Pro Member
Berichten: 434
Lid geworden op: 06 nov 2014, 13:37
Uitgedeelde bedankjes: 21 keer
Bedankt: 35 keer

Nu ja, er zitten al héél veel mensen op Burger King te wachten.
Langs één kant jammer dat Quick verdwijnt, het is voor mij een jeugdsentiment dat verdwijnt, maar Burger King is dan ook wel héél lekker.
Niet enkel hun perfect gerilde hamburgers, maar ook hun normale, niet-super-dunne-en-overdreven-gezouten frietjes!

Burger King werkt nu al enkele jaren (in Europa) aan gezondere fastfood.
De manier waarop ze hun vlees bakken, het vet waarin ze de frieten maken, ... en dat proef je ook wel.

Het blijft fast food, maar een doosje met een hamburger dat letterlijk zwemt in het vet, zoals ik al bij Quick en vooral McDonald's heb gekregen, heb ik nog nooit bij Burger King gezien.
decat schreef:Of zelf deftige hamburgers bakken met pistolets van de bakker.
Ook lekker natuurlijk!
Lekker bakken in een goed pak bakboter, dat smaakt natuurlijk ook wel eens! :-D
Blond doesn't mean stupid :roll:
Gebruikersavatar
iceke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6667
Lid geworden op: 11 jun 2010, 12:58
Uitgedeelde bedankjes: 226 keer
Bedankt: 611 keer

Ik snap nog altijd niet waarom die ketens zo'n succes hebben, 1 het is duur voor wat je krijgt 2. kwaliteit is ver te zoeken & 3. vind iemand dat nu echt lekker ?
Nen hamburger van't kraam op de voetbal of op een festival snap ik nog best.. je bent een beetje zat, je hebt honger & er is niks anders voorhanden.. Maar een fastfood hamburger restaurant ? of je moet daar speciaal naar toe rijden of het is in een stad waar 101 beter restaurants/snacks in de buurt zijn.
MClaeys
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6018
Lid geworden op: 16 feb 2011, 22:43
Uitgedeelde bedankjes: 377 keer
Bedankt: 343 keer

Van Quick en McDo ben ik geen fan, als het echt moet en ik scheel zie van de honger dan kan het wel eens dat ik daar eens binnenstuik. Eind vorig jaar met collega naar buitenland geweest en in een burger king terecht gekomen, toch een verschil. Er gaat niks boven een zelf gemaakte burger, maar ze zijn een pak beter dan Quick en McDo.
Tim H.
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 759
Lid geworden op: 29 nov 2011, 22:31
Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
Bedankt: 38 keer

een quick (giant of bacon) of mcdo (royal) is toch iets wat ik af en toe eens durven kopen als ik op de baan ben.

Blij dat burger king hier komt, maar ook spijtig moesten de giant en bacon van Quick verdwijnen.

Ga ik dan meer of minder naar daar trekken ? nee...zo speciaal vind ik burger king nu ook niet...
Gebruikersavatar
Ofloo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5263
Lid geworden op: 04 okt 2004, 07:36
Locatie: BALEN
Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
Bedankt: 92 keer

Burgerking is naar het schijnt niet te vreten.
on4bam
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4340
Lid geworden op: 05 mei 2006, 16:05
Uitgedeelde bedankjes: 249 keer
Bedankt: 331 keer

Het moet al heel erg zijn als we een BK binnenstappen, eigenlijk doen we dat enkel als we in Tromso (N) zijn (daar zijn geen McDo's).
Voor de rest 1 keer per maand een BigMac... ik kijk daar soms naar uit. burgers van markt of andere kramen krijg ik niet binnen (het stinkt ook altijd zo naar ajuinen :puke: )

Ik hoop dat McD trouwens het systeem hier gaat toepassen dat we voor het eerst down under mochten ervaren. Grote touchscreen waar je zelf je maaltijd samenstelt waarna je betaald en even wacht tot het klaargemaakt is en aan je tafel geserveerd wordt. Niks kartonnen doosjes meer. We konden zelfs kiezen of de tomaat (grote of kleine soort) in blokjes dan wel schijfjes moest gesneden worden. Op vakantie gaan we trouwens al wat meer bij McDo dan thuis.
Bye, Maurice
https://on4bam.com
Gebruikersavatar
Kenw00t
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1778
Lid geworden op: 28 dec 2008, 19:38
Uitgedeelde bedankjes: 346 keer
Bedankt: 250 keer

Eigenlijk klopt de titel niet. Er is al jaren een verdoken Burger King in de Amerikaanse luchtmachtbasis van Chièvres, maar daar geraak je ook zomaar niet binnen. :cop:
Abusimbal schreef:Je hebt gelijk, of sommige hebben een Quick langs hun werk liggen :-D
Cronos? :-)
Afbeelding
krisken
Moderator
Moderator
Berichten: 19634
Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
Twitter: kriskenbe
Locatie: Massemen - 91WET0
Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
Bedankt: 1003 keer
Contacteer:

Zou ik daar ook niet binnen geraken als k zeg dat ik zin heb in BK? ;)

Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
krisken
Moderator
Moderator
Berichten: 19634
Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
Twitter: kriskenbe
Locatie: Massemen - 91WET0
Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
Bedankt: 1003 keer
Contacteer:

Ofloo schreef:Burgerking is naar het schijnt niet te vreten.
Als ik naar NL, DE of dergelijke ga durf ik er wel eens binnen te springen. Ik ben meer fan van de BK dan van McD. Persoonlijk vind ik er iets meer smaak aan zitten en (naar mijn gevoel) minder vet.

Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
AndRo555
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3018
Lid geworden op: 04 aug 2012, 12:48
Uitgedeelde bedankjes: 301 keer
Bedankt: 267 keer

Eigenlijk niet echt zo'n groot nieuws, want zo te zien ben ik niet de enige die quasi alleen dergelijke fast food eet in het buitenland (McDo, BK, KFC,...).
ITnetadmin
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 8445
Lid geworden op: 28 jan 2012, 18:22
Uitgedeelde bedankjes: 164 keer
Bedankt: 618 keer

Wacht. Quick verdwijnt?
En bah, de McD hamburger is een platte lap karton hier.
In de US is dat wel effe anders.
Jack Daniels
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 7538
Lid geworden op: 06 jul 2008, 13:51
Locatie: Dendermonde
Uitgedeelde bedankjes: 356 keer
Bedankt: 717 keer

IYZY schreef:Lekker bakken in een goed pak bakboter, dat smaakt natuurlijk ook wel eens! :-D
Ken jij (of bestaat er) nog iets anders buiten bakboter? Boter is boter. Of dat nu de naam draagt van "bakboter", goeie boter, hoeveboter, roomboter... het is allemaal 1 en hetzelfde product, afgeleid van melk. Al de rest (Becel, Solo, Bertolli...) is margarine ofte een mengsel van verschillende oliën die samengehouden worden dankzij stollingsproducten.
MacMini M1 - Vu+ Zero - Fritz!Box 6890LTE + OVH VoIP
12x Sunpower 318W zonnepanelen
14x Sunpower 425W zonnepanelen
Huawei Luna2000 batterij 10kW
IYZY
Pro Member
Pro Member
Berichten: 434
Lid geworden op: 06 nov 2014, 13:37
Uitgedeelde bedankjes: 21 keer
Bedankt: 35 keer

ITnetadmin schreef:In de US is dat wel effe anders.
Daar vind ik het nog veel erger dan hier.
In de U.S. geven ze nog minder om gezondheid in zo'n tenten, en het restaurant zelf is ook vettig en smerig :(
McDonald's is overgestapt op een groen logo in Europa om aan te tonen dat ze zogezegd meer met milieu en gezondheid bezig zijn.
Jack Daniels schreef:Ken jij (of bestaat er) nog iets anders buiten bakboter? Boter is boter. Of dat nu de naam draagt van "bakboter", goeie boter, hoeveboter, roomboter... het is allemaal 1 en hetzelfde product, afgeleid van melk. Al de rest (Becel, Solo, Bertolli...) is margarine ofte een mengsel van verschillende oliën die samengehouden worden dankzij stollingsproducten.
Waar begin jij nu over? Bakboter is geen hoeveboter... Ik bak uitsluitend met Solo, maar ik ga geen Solo op mijn boterham smeren.
Met hoeveboter kan je bakken, maar de smaak is wel anders (en het gaat allemaal veel sneller). Sommigen vinden dit beter, maar ik vind dat niet.
Je kan ook bakken met olijfolie of andere oliën, en dat is wel gezonder, maar daarvan hangt de keuken vol vet na het bakken.

Je wel gelijk dat het allemaal min of meer hetzelfde product is, maar dan kan je ook zeggen dat yoghurt enzo hetzelfde is.
Bakboter is weldegelijk anders dan gewone boter in mijn ogen, en met Solo bakken vind ik het allerlekkerst!
Ben jij wel degene die kookt thuis? :lol:
Blond doesn't mean stupid :roll:
Jack Daniels
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 7538
Lid geworden op: 06 jul 2008, 13:51
Locatie: Dendermonde
Uitgedeelde bedankjes: 356 keer
Bedankt: 717 keer

IYZY schreef:Waar begin jij nu over? Bakboter is geen hoeveboter... Ik bak uitsluitend met Solo, maar ik ga geen Solo op mijn boterham smeren.
Met hoeveboter kan je bakken, maar de smaak is wel anders (en het gaat allemaal veel sneller). Sommigen vinden dit beter, maar ik vind dat niet.
Je kan ook bakken met olijfolie of andere oliën, en dat is wel gezonder, maar daarvan hangt de keuken vol vet na het bakken.

Je wel gelijk dat het allemaal min of meer hetzelfde product is, maar dan kan je ook zeggen dat yoghurt enzo hetzelfde is.
Bakboter is weldegelijk anders dan gewone boter in mijn ogen, en met Solo bakken vind ik het allerlekkerst!
Ben jij wel degene die kookt thuis? :lol:
Solo is geen boter en heeft er totaal geen uitstaans mee.Akkoord dat het gebruikt wordt om te bakken, maar het is een samenraapsel van olie met stollingsmiddel in. Bakboter, hoeveboter, roomboter, boter... Nogmaals: boter is boter. Al de rest is margarine en mag de naam "boter" niet dragen. Boter is een beschermde benaming.
Enne... om jouw nieuwsgierigheid te bevredigen: ik kook zowel thuis als op een ander. Ik ben namelijk kok.
Begin hier alvast wat te lezen:
https://nl.wikipedia.org/wiki/Boter_(zuivel)
Boter of roomboter[1] is de gekarnde room van melk. De productnaam 'boter' is beschermd en mag alleen gebruikt worden als er ten minste 80% melkvet in het product zit.[2] Daarom mag bijvoorbeeld het Amerikaanse peanut butter niet worden verkocht als pindaboter, maar als pindakaas. Margarine (vroeger kunstboter genoemd) is dus geen boter, ook al wordt het in dagelijks spraakgebruik ten onrechte vaak zo genoemd.
MacMini M1 - Vu+ Zero - Fritz!Box 6890LTE + OVH VoIP
12x Sunpower 318W zonnepanelen
14x Sunpower 425W zonnepanelen
Huawei Luna2000 batterij 10kW
IYZY
Pro Member
Pro Member
Berichten: 434
Lid geworden op: 06 nov 2014, 13:37
Uitgedeelde bedankjes: 21 keer
Bedankt: 35 keer

Jack Daniels schreef:Nogmaals: boter is boter. Al de rest is margarine en mag de naam "boter" niet dragen. Boter is een beschermde benaming.
Je hebt geen ongelijk, maar dit is muggenziften.
Gewoon omdat ik de term 'bakboter' heb gebruikt :roll: ...
Ja, ik bedoelde margarine, maar ik zeg gewoon bakboter, omdat het de structuur heeft van boter, iedereen er boter tegen zegt en omdat je het gebruikt om te bakken...

Ik ken nog veel van die dingen waar jij je aan kan ergeren, dan.
Wist je dat je met een abonnement waarmee je onbeperkt kan bellen, eigenlijk maar maximum 44.640 minuten per maand kan bellen? Oei! Drama, hè? :?
Blond doesn't mean stupid :roll:
ITnetadmin
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 8445
Lid geworden op: 28 jan 2012, 18:22
Uitgedeelde bedankjes: 164 keer
Bedankt: 618 keer

Het mag dan mss ongezonder zijn in de states, het smaakt tenminste; dat stuk karton dat in Belgie voor hamburger moet doorgaan bij McD zou daar niet vliegen.
IYZY
Pro Member
Pro Member
Berichten: 434
Lid geworden op: 06 nov 2014, 13:37
Uitgedeelde bedankjes: 21 keer
Bedankt: 35 keer

ITnetadmin schreef:Het mag dan mss ongezonder zijn in de states, het smaakt tenminste; dat stuk karton dat in Belgie voor hamburger moet doorgaan bij McD zou daar niet vliegen.
McDo zelf vind ik niet per sé beter daar, maar het hangt waarschijnlijk ook af van het restaurant zelf, maar de Elevation Burger! :o
Superlekkere hamburgers! Echt een aanrader!
Van een internationale keten mag je geen te hoge verwachtingen hebben, natuurlijk…
Blond doesn't mean stupid :roll:
cptKangaroo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2759
Lid geworden op: 18 dec 2004, 14:33
Locatie: 053 Aalst
Uitgedeelde bedankjes: 551 keer
Bedankt: 194 keer

Ik heb 1 keer een Quick hamburger gegeten (circa 1985), en 1 keer een McDonalds hamburger (circa 1995). De Quick was goed en van de McD moest ik letterlijk kokhalzen, al had dat meer te maken met hun tomatenketchup, denk ik, want dat velleke vlees was te meten in mm.

Anyway, er gaat toch niks boven een Bicky burger (zelfs als men "vergeet" om de extraatjes erop te doen).
Gebruikersavatar
Ofloo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5263
Lid geworden op: 04 okt 2004, 07:36
Locatie: BALEN
Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
Bedankt: 92 keer

ITnetadmin schreef:Wacht. Quick verdwijnt?
En bah, de McD hamburger is een platte lap karton hier.
In de US is dat wel effe anders.
Hoe bedoel je Quick verdwijnt, .. ik vind persoonlijk Quick ook beter, .. minder vettig dan McD, is dat nationaal dat Q verdwijnt of alleen bij jouw?
on4bam
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4340
Lid geworden op: 05 mei 2006, 16:05
Uitgedeelde bedankjes: 249 keer
Bedankt: 331 keer

Nog maar 1 slechte McDo gehad en dat was op Reunion. Nu ja, Fransen en eten... het was ook één van de enige McDo's waar we alleen zaten, we hadden kunnen weten dat er iets scheelde.
Bye, Maurice
https://on4bam.com
Gebruikersavatar
meon
Administrator
Administrator
Berichten: 16609
Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
Twitter: meon
Locatie: Bree
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

cptKangaroo schreef:Anyway, er gaat toch niks boven een Bicky burger (zelfs als men "vergeet" om de extraatjes erop te doen).
Ik heb nog nooit een Bicky gegeten die te eten was. Nergens gebruiken ze rundsvlees, maar overal van dat kippevlees-deeg in de Bicky*, en dat terwijl in de burgers van McD, Quick en Burger King 100% puur rundsvlees gebruikt wordt...

* 71% kip­sepa­ra­tor­vlees, wa­ter,9% var­kens­spek,pa­neer­meel, (TAR­WE), zout, krui­den en spe­ce­rij­en,groen­ten (ui,prei,pa­pri­ka)smaak­ver­ster­ker:E621,sui­ker,ge­hy­dro­ly­seerd,SO­JAei­wit,mal­todex­tri­ne,zon­ne­bloem­olie,aro­ma,an­ti­oxi­dan­ten:E316,E331,run­der­ei­wit,kleur­stof:pa­pri­ka-ex­tract.
cptKangaroo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2759
Lid geworden op: 18 dec 2004, 14:33
Locatie: 053 Aalst
Uitgedeelde bedankjes: 551 keer
Bedankt: 194 keer

Nu je 't zegt, ik heb nog nooit nagedacht over welk soort vlees er in een Bicky zit (wat vermoedelijk toch de juiste instelling is voor wie ook curryworsten en bitterballekes en zo lust?). De Bicky sauzen zijn waarschijnlijk de beslissende factor, al moet ik wel zeggen dat ik bij een Bicky nog nooit op zo'n hard stukje been (of pees of whatever it is?) heb gebeten terwijl dat bij alle andere frietkotvleeswaren ooit al eens gebeurd is, en trouwens ook in gewone hamburgers van de slager/supermarkt. Misschien wordt dat bij Bicky eerst gepulpt en fijner gefilterd, maar teveel wil ik er nu ook niet echt over weten.
Gebruikersavatar
iceke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6667
Lid geworden op: 11 jun 2010, 12:58
Uitgedeelde bedankjes: 226 keer
Bedankt: 611 keer

ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

iceke schreef:vind iemand dat nu echt lekker ?
Is zo'n beetje als de Pin Up Club... niemand keek ernaar maar iedereen kon erover meepraten :lol:
Gebruikersavatar
seagull
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1910
Lid geworden op: 23 nov 2006, 08:55
Twitter: WimVerlinden
Locatie: Kortenberg
Uitgedeelde bedankjes: 51 keer
Bedankt: 91 keer
Contacteer:

Ik had liever gezien dat KFC naar België komt :-D
Business Fibernet 300 plus met Speedboost 1G Business- Proximus Internet Maxi fixed IP (failover)
Business Mobile Flex + (smartphone) & Business Mobile Flex (Mifi router) - 3CX/Teams Direct Routing - Proximus TV
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

Geef mij maar het Hard Rock Cafe... al is er dat reeds in Brussel.

Naar het schijnt zou er wel terug eentje in Antwerpen komen.
Laatst gewijzigd door ubremoved_539 26 jul 2016, 09:46, in totaal 1 gewijzigd.
MClaeys
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6018
Lid geworden op: 16 feb 2011, 22:43
Uitgedeelde bedankjes: 377 keer
Bedankt: 343 keer

Ofloo schreef:
ITnetadmin schreef:Wacht. Quick verdwijnt?
En bah, de McD hamburger is een platte lap karton hier.
In de US is dat wel effe anders.
Hoe bedoel je Quick verdwijnt, .. ik vind persoonlijk Quick ook beter, .. minder vettig dan McD, is dat nationaal dat Q verdwijnt of alleen bij jouw?
Alle Quick filialen krijgen een rebrand naar Burger King.
on4bam
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4340
Lid geworden op: 05 mei 2006, 16:05
Uitgedeelde bedankjes: 249 keer
Bedankt: 331 keer

r2504 schreef:Geef mij maar het Hard Rock Cafe... al is er dat reeds in Brussel.

Naar het schijnt zou er wel terug eentje in Antwerpen komen.
Het vorige was blijkbaar geen "echt". Tijdens elke vakantie gaan we naar de HRC als er eentje is en ik heb ooit een opmerking gekregen dat de T-shirt die ik toen aan had (HRC Vancouver) van een fake HRC was. Er was een klein detail anders dan op een echte.

Hoewel nog steeds goed is de kwaliteit van de HRC (eten) er wel op achteruit gegaan sinds de Seminole eigenaar zijn geworden. T-shirts is helemaal een ramp aan't worden.

Maar we dwalen af.... :angel:
Bye, Maurice
https://on4bam.com
Gebruikersavatar
Ofloo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5263
Lid geworden op: 04 okt 2004, 07:36
Locatie: BALEN
Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
Bedankt: 92 keer

MClaeys schreef:
Ofloo schreef:
ITnetadmin schreef:Wacht. Quick verdwijnt?
En bah, de McD hamburger is een platte lap karton hier.
In de US is dat wel effe anders.
Hoe bedoel je Quick verdwijnt, .. ik vind persoonlijk Quick ook beter, .. minder vettig dan McD, is dat nationaal dat Q verdwijnt of alleen bij jouw?
Alle Quick filialen krijgen een rebrand naar Burger King.
pff
Gebruikersavatar
Joe de Mannen
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5339
Lid geworden op: 22 feb 2005, 12:46
Uitgedeelde bedankjes: 487 keer
Bedankt: 556 keer

De vakbond beweert dat dat niet gaat gebeuren en dat iedereen z'n job kan houden.

J.
Ik ben alleen verantwoordelijk voor mij eigen uitspraken, niet voor wat anderen ervan maken of aan toevoegen...
MClaeys
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6018
Lid geworden op: 16 feb 2011, 22:43
Uitgedeelde bedankjes: 377 keer
Bedankt: 343 keer

Voor een rebrand naar Burger King hoeven toch geen ontslagen te vallen? Gewoon t-shirt maat doorgeven en een ander kleur van pulleke dragen. En geen ontslagen is het enige waar de vakbond het al over gehad heeft (toch gisteren). En filialen zouden niet verdwijnen maar enkelen zouden wel een licht andere locatie kunnen krijgen.
Anyhow, ik dacht dus dat alle Quick filialen in Frankrijk en België zouden veranderen.
Alle Franse Quick-restaurants worden omgebouwd tot Burger Kings.

Hetzelfde gebeurt nu met de 92 Belgische en 9 Luxemburgse restaurants, weliswaar via een overname. De ombouw zal "geleidelijk en in nauwe samenwerking met de franchisenemers gebeuren", luidt het in een persbericht.
Zolang we van BK ook een kortingskaart krijgen op het werk gaat het veel collega's niet veel kunnen schelen denk ik :-D
Gebruikersavatar
Goztow
userbase crew
userbase crew
Berichten: 13591
Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
Locatie: Brussel
Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
Bedankt: 878 keer

seagull schreef:Ik had liever gezien dat KFC naar België komt :-D
Hector's chicken is ee' goed alternatief.
Bedank andere users voor nuttige posts, door op Afbeelding te klikken
ITnetadmin
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 8445
Lid geworden op: 28 jan 2012, 18:22
Uitgedeelde bedankjes: 164 keer
Bedankt: 618 keer

Bah. We hadden nu net ns iets unieks en niet amerikaanse export.
Plaats reactie

Terug naar “Ander nieuws”