Vraagje zijn er nog mensen die nog altijd problemen hebben met de yelo tv app uit de windows storen van windows 10
Ik krijg altijd een melding van: er is een streamingprobleem
Iemand weet van een oplossing?
Mvg
Glen
Yelo app ( windows store pc)
-
- Plus Member
- Berichten: 202
- Lid geworden op: 09 dec 2008, 16:28
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 5 keer
Heb zowel met yelo als netflix problemen gehad. Beide zie ik nu gewoon via de browser.buthead schreef:Vraagje zijn er nog mensen die nog altijd problemen hebben met de yelo tv app uit de windows storen van windows 10
Ik krijg altijd een melding van: er is een streamingprobleem
Iemand weet van een oplossing?
Mvg
Glen
Nadeel, voor netflix dan, is dat je via firefox en chrome enkel 720 kan kijken.
- Converted
- Pro Member
- Berichten: 313
- Lid geworden op: 11 aug 2006, 16:08
- Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
- Bedankt: 13 keer
buthead schreef:Klopt daarom dat ik via de app wil kan je 1080p of full hd zien...
Probeer deze link eens:
https://help.netflix.com/nl/node/39894
Dit lost normaal gesproken zowel het Netflix app probleem als het yelo app probleem op...
"ONEup -> 1000/40"
- buthead
- Elite Poster
- Berichten: 1690
- Lid geworden op: 10 jan 2016, 13:14
- Uitgedeelde bedankjes: 40 keer
- Bedankt: 68 keer
Zo te zien werkte deze jammer genoeg nietProbeer deze link eens:
https://help.netflix.com/nl/node/39894
Dit lost normaal gesproken zowel het Netflix app probleem als het yelo app probleem op...
Na het wat verder nakijken en het zoeken vond ik mijn probleem voor netflix en yelo:
De installatielocatie van Netflix wijzigen
Druk op de Windows-toets en de letter I op het toetsenbord om het deelvensterInstelling (Setting) te openen.
Klik op Systeem (System).
Selecteer Apps en functies (Apps & Features).
Selecteer de Netflix-app.
Selecteer Verplaatsen (Move).
Selecteer de C:-schijf.
Selecteer opnieuw Verplaatsen (Move) om je selectie te bevestigen.
Probeer Netflix opnieuw.
Blijkbaar moet dit via de c schijf gaan en de data moet daarop staan van die apps
Internet = PX FLEX pack
Telefonie/GSM = PX Mobiel
TV = PX pickx + Netflix + Disney+
Telefonie/GSM = PX Mobiel
TV = PX pickx + Netflix + Disney+
- seagull
- Elite Poster
- Berichten: 1910
- Lid geworden op: 23 nov 2006, 08:55
- Twitter: WimVerlinden
- Locatie: Kortenberg
- Uitgedeelde bedankjes: 51 keer
- Bedankt: 91 keer
- Contacteer:
Bij mij werkt de Netflix app zonder probleem.
De Yelotv app werkt niet op één desktop W10 PC.
Bij inloggen krijg ik onmiddellijk "Aanmeldingsprobleem - Aanmelden is mislukt".
Yelotv in de browser werkt wel, en op mijn andere W10 PCs en devices werkt het ook.
Ik heb de helpdesk gebeld. Ze kenden het probleem met W10.
Ik moest de app verwijderen, de helpdesk zou iets aanpassen en na een paar uur moest ik de app terug installeren en dan zou het terug werken.
Nada dus.
De oplossing met HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Audio werkt ook niet.
Er is geen DisableProtectedAudioDG entry.
Iemand een andere oplossing?
De Yelotv app werkt niet op één desktop W10 PC.
Bij inloggen krijg ik onmiddellijk "Aanmeldingsprobleem - Aanmelden is mislukt".
Yelotv in de browser werkt wel, en op mijn andere W10 PCs en devices werkt het ook.
Ik heb de helpdesk gebeld. Ze kenden het probleem met W10.
Ik moest de app verwijderen, de helpdesk zou iets aanpassen en na een paar uur moest ik de app terug installeren en dan zou het terug werken.
Nada dus.

De oplossing met HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Audio werkt ook niet.
Er is geen DisableProtectedAudioDG entry.
Iemand een andere oplossing?
Business Fibernet 300 plus met Speedboost 1G Business- Proximus Internet Maxi fixed IP (failover)
Business Mobile Flex + (smartphone) & Business Mobile Flex (Mifi router) - 3CX/Teams Direct Routing - Proximus TV
Business Mobile Flex + (smartphone) & Business Mobile Flex (Mifi router) - 3CX/Teams Direct Routing - Proximus TV
-
- Elite Poster
- Berichten: 5759
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:36
- Uitgedeelde bedankjes: 1057 keer
- Bedankt: 435 keer
Ook eens geprobeerd en geen probleem hier met de Yelo app app W10 Pro. Opnames kan ik wel niet uitproberen omdat al mijn opnames van zenders zijn waarbij je enkel op de Digicorder mag kijken
.

- seagull
- Elite Poster
- Berichten: 1910
- Lid geworden op: 23 nov 2006, 08:55
- Twitter: WimVerlinden
- Locatie: Kortenberg
- Uitgedeelde bedankjes: 51 keer
- Bedankt: 91 keer
- Contacteer:
Mijn probleem is opgelost, door de Windows 10 anniversary update of door de nieuwe Yelotv app ... 

Business Fibernet 300 plus met Speedboost 1G Business- Proximus Internet Maxi fixed IP (failover)
Business Mobile Flex + (smartphone) & Business Mobile Flex (Mifi router) - 3CX/Teams Direct Routing - Proximus TV
Business Mobile Flex + (smartphone) & Business Mobile Flex (Mifi router) - 3CX/Teams Direct Routing - Proximus TV
-
- Deel van't meubilair
- Berichten: 29849
- Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
- Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
- Bedankt: 1985 keer
Er zijn recent twee update geweest van de Yelo app, althans op Windows 10 Mobile.
De eerste was een ramp... TV kijken liet de app zelfs crashen, de tweede heeft het blijkbaar opgelost (al heb ik soms nog dat hij eindeloos blijft draaien zonder iets te tonen).
De eerste was een ramp... TV kijken liet de app zelfs crashen, de tweede heeft het blijkbaar opgelost (al heb ik soms nog dat hij eindeloos blijft draaien zonder iets te tonen).