Ja, ik merk toch wel dat dat veel uit doet. Ik heb 2 jaar geleden een Samsung Galaxy Note 4 gekocht voor 750 euro en het toestel werkt nog steeds als nieuw, verbluffend snel, lagt nooit en draait op de laatste nieuwe Android versie. Het toestel is 2 jaar oud en moet qua specs nog steeds niet onder doen voor zijn concurrenten in 2016. Het beschikt zelfs over 4G+ wat hier in België nog niet in elke gemeente beschikbaar is, dus het toestel is vrij 'future proof'.lanadekat schreef:Zorba schreef:Ik denk dat ik toch eens zal overwegen een duurder toestel te nemen in de hoop dat het bruikbaar blijft.
Ondertussen heeft een vriend al 5 Android GSM's van tussen de 100-200 euro versleten. Hij is dus al even veel geld als mij of misschien nog meer kwijt en zit al 2 jaar te sukkelen. Zijn laatste aanwinst was een Huawei P8 Lite. Benieuwd hoe lang hij het nu zal trekken. Hij weigert 1x veel geld uit te geven en dan jaren verder te kunnen. Tsjah........
Ik heb dit jaar eens de batterij vervangen want die was na 2 jaar wel slecht geworden, dat is het enige wat er in 2 jaar al mis geweest is met het toestel. Een nieuwe batterij van 30 euro er in en het is weer een nieuw toestel. Mijn Note 4 doet er makkelijk nog eens 2 jaar bij.
Het toestel wordt trouwens nog steeds nieuw verkocht voor 499 euro, moest je interesse hebben.