Ik heb nieuw speelgoed!

Onderwerpen die nergens anders thuis horen en toch eerder technisch van aard zijn? Post ze hier!
Plaats reactie
Altijdonderweg
Starter Plus
Starter Plus
Uitgedeelde bedankjes: 30 keer

lanadekat schreef:
Zorba schreef:Ik denk dat ik toch eens zal overwegen een duurder toestel te nemen in de hoop dat het bruikbaar blijft.
Ja, ik merk toch wel dat dat veel uit doet. Ik heb 2 jaar geleden een Samsung Galaxy Note 4 gekocht voor 750 euro en het toestel werkt nog steeds als nieuw, verbluffend snel, lagt nooit en draait op de laatste nieuwe Android versie. Het toestel is 2 jaar oud en moet qua specs nog steeds niet onder doen voor zijn concurrenten in 2016. Het beschikt zelfs over 4G+ wat hier in België nog niet in elke gemeente beschikbaar is, dus het toestel is vrij 'future proof'.

Ondertussen heeft een vriend al 5 Android GSM's van tussen de 100-200 euro versleten. Hij is dus al even veel geld als mij of misschien nog meer kwijt en zit al 2 jaar te sukkelen. Zijn laatste aanwinst was een Huawei P8 Lite. Benieuwd hoe lang hij het nu zal trekken. :P Hij weigert 1x veel geld uit te geven en dan jaren verder te kunnen. Tsjah........

Ik heb dit jaar eens de batterij vervangen want die was na 2 jaar wel slecht geworden, dat is het enige wat er in 2 jaar al mis geweest is met het toestel. Een nieuwe batterij van 30 euro er in en het is weer een nieuw toestel. Mijn Note 4 doet er makkelijk nog eens 2 jaar bij.

Het toestel wordt trouwens nog steeds nieuw verkocht voor 499 euro, moest je interesse hebben.
lanadekat
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 44 keer
Bedankt: 83 keer

Altijdonderweg schreef: Ja, ik merk toch wel dat dat veel uit doet. Ik heb 2 jaar geleden een Samsung Galaxy Note 4 gekocht voor 750 euro en het toestel werkt nog steeds als nieuw, verbluffend snel, lagt nooit en draait op de laatste nieuwe Android versie.

Ondertussen heeft een vriend al 5 Android GSM's van tussen de 100-200 euro versleten. Hij is dus al even veel geld als mij of misschien nog meer kwijt en zit al 2 jaar te sukkelen. Zijn laatste aanwinst was een Huawei P8 Lite. Benieuwd hoe lang hij het nu zal trekken. :P Hij weigert 1x veel geld uit te geven en dan jaren verder te kunnen. Tsjah........
2 toevoegingen:

1: er zijn veel mensen die klagen over lag bij de note 4, zo erg dat een simpele sms verzenden niet werkt omdat het keyboard een paar seconden blijft steken. Dit door slechte software van Samsung. ( ondertussen wel al opgelost denk ik ) en dan nog mensen die klagen over meer lag na de update naar Marshmallow. Maar dit is op XDA met heavy gebruikers, mensen die er niet tegen kunnen dat ze 0.5 seconden moeten wachten omdat hun gsm even lagt, 100% lagvrij is hij dus zeker niet. Zeer snel is hij wel ;)

2: Huawei, gaat het niet lang trekken vermoed ik, ziet er een goed toestel uit maar Huawei en hun software :(
honda4life
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 186 keer
Bedankt: 315 keer

Zorba schreef:OnePlus 3, vervanger voor mijn iPhone 6S [emoji1]

Afbeelding
Daartegenover stelt Apple niet veel meer voor :angel:
(al helemaal niet prijs kwaliteit)
✂ – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
blaatpraat
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 31 keer
Bedankt: 101 keer

@honda4life:
Bwa, ik doe toch al langer met mijn iPhone, dan mijn collega's op het werk met hun oneplusses.
Ze zijn in de tijd dat ik m'n 5S heb (gekocht kortbij de release) al aan hun derde oneplus toestel bezig.
Laatst gewijzigd door blaatpraat 19 jul 2016, 09:47, in totaal 1 gewijzigd.
honda4life
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 186 keer
Bedankt: 315 keer

Er is natuurlijk een verschil tussen het laatste nieuwe toestel willen of een "onbruikbaar" toestel ;-)
✂ – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
blaatpraat
Elite Poster
Elite Poster

Ze hebben ook enkel maar een nieuw toestel gekocht omdat hun vorige kapot was. :-)
Ze hebben hun overstap van iOS naar Android al ferm beklaagd alvast (en ik ben juist blij dat ik na verschillende Android toestellen een paar jaar geleden de overstap naar iOS heb gemaakt).
Jan007
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
Bedankt: 15 keer

johan.devos schreef:
Na 2 maanden wachten
Als ik eens naar de sauna in Londerzeel kom en ik zie iemand met een big smile op zijn gezicht op z'n electrische Koga rijden weet ik direct dat het Jan is :-) Moet je die thuis opladen of zit er een kernreactor in???
Volgens de dealer moet de batterij (LI-ION) steeds aan de lader hangen als je niet rijdt natuurlijk.
Wie heeft hier ondervinding in ?
raf1
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 235 keer
Bedankt: 1542 keer

Wellicht beschikt die fiets over een intelligente batterijlader met een Long Life”-modus waarbij het voltage van de cellen constant wordt gehouden.
Als je de raad van de dealer opvolgt, zorg dan wel dat de fiets steeds koel staat in een voldoende verluchte ruimte.
Op dagen zoals vandaag is het niet raadzaam de batterij op te laden bij een temparatuur van 30 graden. Hoge temperaturen versnellen het onomkeerbare verouderingsproces van de batterij enorm.
zie ook http://batteryuniversity.com/learn/arti ... _batteries
TiTanium
Moderator
Moderator
Uitgedeelde bedankjes: 710 keer
Bedankt: 469 keer

blaatpraat schreef:Ze hebben ook enkel maar een nieuw toestel gekocht omdat hun vorige kapot was. :-)
Ze hebben hun overstap van iOS naar Android al ferm beklaagd alvast (en ik ben juist blij dat ik na verschillende Android toestellen een paar jaar geleden de overstap naar iOS heb gemaakt).
Das voor iedereen verschillend en afhankelijk van het merk dat je neemt. Als je ze in puurste vorm neemt, heb je gewoon het minste zever. Het grote voordeel van Apple, in puurste vorm en alles in eigen beheer, geen merk die er zijn 'schil' over gooit. Veel mensen kopen budget android phone's en die zijn verschrikkelijk (op enkele merken na). Voor de rest zullen meningen van wat gemakkelijk er of "beter" is altijd verschillen. Ieder zijn ding :)
PC: PRIME Asus X299 Deluxe ~ i7 7820X ~ 32GB DDR4 ~ 1080Ti Strix ~ M.2 EVO 960 500GB
NUC: NUC8i3BEH2 ~ 8GB DDR4 ~ M.2 SX6000 Pro 256GB
Monitor: Asus 27" ROG Strix XG27WQ
Provider: Telenet
OneUP ~ TVbox ~ HGW CH8568LG
Unifi: Dream Machine Switch: 2x 8 POE-60W ~ 2x Flex Mini AP's: Flex-HD ~ Mesh
Smartphone: Samsung S21 Ultra 512GB[/size]
iceke
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 226 keer
Bedankt: 611 keer

blaatpraat schreef:@honda4life:
Bwa, ik doe toch al langer met mijn iPhone, dan mijn collega's op het werk met hun oneplusses.
Ze zijn in de tijd dat ik m'n 5S heb (gekocht kortbij de release) al aan hun derde oneplus toestel bezig.
Wat voor een zever is dat nu weer, de One plus one is een toestel dat tot op de dag van vandaag nog altijd goed meekan.
Geen vertragingen, niks te weinig schijfruimte of te weinig ram om hedendaagse toepassingen te draaien/installeren.
Uw collega's zullen eerder van "nieuwer is beter" zijn dan jijzelf, maar dat wil nog niet zeggen dat het eerste Oneplus toestel al afgeschreven is.

Soit, het makkelijkste om dat na te gaan is de Samsung Galaxy reeks omdat ze elk jaar met 1tje vooruit gaan... Ik zie hier veel mensen klagen met een S3 en nog niemand met een S4.... Een toestel uit de high-end reeks gaat dus tot op de dag van vandaag 3 jaar mee, op hoeveel jaar moest je je Apple product nu weer afschrijven ? :angel:
heist_175
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 433 keer
Bedankt: 856 keer

@OnePlus
Ik heb mijn One+ een factory reset gegeven na de update naar Android6, sindsdien geen problemen meer.
Die is nog altijd heel snel. Mij hoor je niet klagen :).

@e-bike aan de lader
Dat is ook het advies dat onze fietsverkoper gaf. Ze kunnen trouwens zien hoe vaak (in uren en in %) die aan de lader hangt.
Wij doen dat braafjes en zoals ik eerder al zei: fiets doet het na 4 jaar nog prima. Mijn vrouw gebruikt die quasi dagelijks, inclusief een fietskar.
Block
Erelid
Erelid
Uitgedeelde bedankjes: 130 keer
Bedankt: 76 keer

Normaal gezien moet je de batterij enkel stabiel houden als die stilstaat (tussen de 20 en 90 procent opgeladen). Nutteloos aan de lader hangen is ook niet goed, net zoals een laptop eigenlijk.

Maar je moet ook een beetje geluk hebben met je batterij. Het blijven chemische reacties, geen exacte wetenschap.
select replace * from userbase.be where topic ('got hostile', 'got friendly and polite');
brubbel
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 63 keer
Bedankt: 167 keer

Chemie is een exacte wetenschap! :wink:
Block
Erelid
Erelid

Ge weet wat ik bedoel hé :lol:

Ik bedoelde alle factoren die ook van tel zijn ivm de levensduur van een batterij
select replace * from userbase.be where topic ('got hostile', 'got friendly and polite');
Altijdonderweg
Starter Plus
Starter Plus
Uitgedeelde bedankjes: 30 keer

lanadekat schreef:2 toevoegingen:

1: er zijn veel mensen die klagen over lag bij de note 4, zo erg dat een simpele sms verzenden niet werkt omdat het keyboard een paar seconden blijft steken. Dit door slechte software van Samsung. ( ondertussen wel al opgelost denk ik ) en dan nog mensen die klagen over meer lag na de update naar Marshmallow. Maar dit is op XDA met heavy gebruikers, mensen die er niet tegen kunnen dat ze 0.5 seconden moeten wachten omdat hun gsm even lagt, 100% lagvrij is hij dus zeker niet. Zeer snel is hij wel ;)

2: Huawei, gaat het niet lang trekken vermoed ik, ziet er een goed toestel uit maar Huawei en hun software :(
Ja, inderdaad, ik ben ook actief op diverse andere sites zoals /r/android op reddit.com en ik heb er ook al veel over gelezen over hoe de Note 4 lagt en hoe shitty de Touchwiz schil van Samsung is en dergelijke meer.

Nu, ikzelf heb van lag nog nooit last gehad. Maar je weet natuurlijk nooit in welke omstandigheden die mensen lag ondervonden hebben natuurlijk. Hebben ze in de tijd dat de Note van 4.4 KitKat helemaal naar 6.0 Marshmallow gegaan is ooit al een keer een factory reset gedaan bijvoorbeeld? (want zéér veel troep blijft steeds achter na een update, en er zijn al héél wat updates geweest voor de Note) Welk keyboard gebruiken ze, stock of 3rd party? Hebben ze heel veel SMS'en in hun inbox? Welke SMS-app gebruiken ze? Stock SMS app of een 3rd party app? Hoeveel apps draaien er op de achtergrond? Zeer veel factoren spelen hierin mee. Feit is dat als mijn toetsenbord zou blijven steken voor een paar seconden elke keer ik een SMS wil sturen, ik deze GSM al zeer snel de deur zou uitgedaan hebben. :-)

Maar het zal wel zijn zoals je zegt; op XDA zitten de échte die-hards waarvoor een milliseconde lag al betekend dat de GSM rotzooi is. :P

En inderdaad, ik heb ook geen goed oog in de Huawei die hij nu gekocht heeft. Als hij binnenkort weer op zoek gaat zal ik hem eens proberen overhalen om een Oneplus te kopen. Kost een paar honderd euro's meer dan de GSM's die hij nu altijd koopt en ik heb er alleen nog maar goeie dingen over gehoord.
lanadekat
Elite Poster
Elite Poster

Raar, ik probeer het omgekeerde met mijn fietsbatterij.
Zo weinig mogelijk aan de lader behalve als hij lange tijd wordt weggezet dan laad ik hem tot ongeveer 50% op. Ik rijd hem meestal van 100% naar 0% wat niet echt nodig is omdat de batterijen van tegenwoordig geen memory effect meer hebben maar ik rijd meestal maar wat rond dus op 0% ben ik meestal terug thuis :)
Des te minder laadcycli des te beter toch?
lanadekat
Elite Poster
Elite Poster

iceke schreef: Soit, het makkelijkste om dat na te gaan is de Samsung Galaxy reeks omdat ze elk jaar met 1tje vooruit gaan... Ik zie hier veel mensen klagen met een S3 en nog niemand met een S4.... Een toestel uit de high-end reeks gaat dus tot op de dag van vandaag 3 jaar mee, op hoeveel jaar moest je je Apple product nu weer afschrijven ? :angel:
Buiten de Touchwiz schil is de S4 van een kennis nog steeds een goed toestel alleen is de batterij versleten.
Is nog "snel": geen lange wachttijden en weinig lag maar natuurlijk zijn nieuwere modellen sneller
Block
Erelid
Erelid

Hoe minder laadcycli hoe beter, maar onder de 10-15 procent moet je ook proberen vermijden. Lange tijd wegzetten is halfopgeladen perfect!
lanadekat
Elite Poster
Elite Poster

Block schreef:Hoe minder laadcycli hoe beter, maar onder de 10-15 procent moet je ook proberen vermijden. Lange tijd wegzetten is halfopgeladen perfect!
Waarom is onder de 10-15 procent slecht? Ik weet dat je bij een Lipo batterij makkelijk last hebt van undervoltage maar met Li-ion is dit toch geen probleem? En moderne systemen voorkomen toch zelf dat de batterij te leeg wordt getrokken? Of heeft het iets met een Chemische reactie te maken?
AndRo555
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 301 keer
Bedankt: 267 keer

lanadekat schreef:
Block schreef:Hoe minder laadcycli hoe beter, maar onder de 10-15 procent moet je ook proberen vermijden. Lange tijd wegzetten is halfopgeladen perfect!
Waarom is onder de 10-15 procent slecht? Ik weet dat je bij een Lipo batterij makkelijk last hebt van undervoltage maar met Li-ion is dit toch geen probleem? En moderne systemen voorkomen toch zelf dat de batterij te leeg wordt getrokken? Of heeft het iets met een Chemische reactie te maken?
99.99999% van de batterijen in moderne devices (Li-ion of whatever recente techniek dan ook) hebben laadcricuit's die zorgen dat de batterij correct geladen wordt, niet overladen wordt en niet buiten zijn treshold ontladen wordt. Dingen die de levensduur van de batterij slecht beinvloeden zijn overdadig snel laden, warmte, overladen (over de 4.2V meestel), onder ontladen (meestal onder de 3.4V). Tot waar men deze grens legt is bepaald met een bepaald doel in oogpunt, zei het laadsnelheid, capaciteit of levensduur. Vaak is het een combinatie van alledrie. Door niet de extremen er af te lopen (vaak naar de 0% gaan bv) kan je wel degelijk de levensduur van je batterij dus verhogen (waarbij je eigenlijk niet tot de spec die het laadcircuit heeft opgelegd gaat.
Dus je hebt volledig gelijk dat moderne systemen die dingen tegengaan, alleen is het geen abrupte overgang van 'werkt nog prima' tot 'onherroepelijke schade door ver ontladen' maar een geleidelijke schaal.

Interessante lectuur er over: http://batteryuniversity.com/learn/arti ... _batteries
Jan007
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
Bedankt: 15 keer

Dit staat in de handleiding i.v.m. de laadinstructies:

• Laad voor het eerste gebruik van de fiets het batterijpakket één keer
helemaal op.
• Iedere batterij loopt na verloop van tijd leeg. Dit proces heet
‘zelfontlading’. Een batterijpakket dat leeg is en niet wordt opgeladen kan door zelfontlading
binnen twee maanden een diepteontlading krijgen en hierdoor defect raken. De garantie vervalt in
geval van diepteontlading.
• Het batterijpakket hoeft niet helemaal leeg te zijn voor het opladen.
Het batterijpakket blijft in goede conditie wanneer u de fiets na ieder gebruik (ongeacht de
afstand) weer oplaadt. Wanneer het batterijpakket volledig is opgeladen stopt het laden
automatisch. Het indicatielampje op de lader blijft groen branden.
• In geval van langdurige stalling kunt u de lader aangesloten laten. Is dat niet mogelijk, laad
dan het batterijpakket volledig op en ontkoppel vervolgens de lader van het batterijpakket. Laad
het batterijpakket minimaal een keer per twee maanden volledig op.
Zorba
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 54 keer
Bedankt: 57 keer

Dat hoor je meer en meer, aan de lader laten kan absoluut geen kwaad. Batterij volledig laten leeglopen/lang niet opladen des te meer.
JoskeVermeulen
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 53 keer
Bedankt: 71 keer

heist_175 schreef:@OnePlus
Ik heb mijn One+ een factory reset gegeven na de update naar Android6, sindsdien geen problemen meer.
Die is nog altijd heel snel. Mij hoor je niet klagen :).
Inderdaad, zelfs bij iedere telefoon is dat het beste dat je kan doen telkens na zo'n grote update met nieuwe Android versie.
Mijn vorige collega deed de OTA update naar Marshmallow op zijn OPO en kreeg direct bootloop zonder iets te doen, maar gelukkig kon hij opnieuw flashen en is het toch in orde gekomen + mijn kameraad (ook OPO) had paar apps die constant crashten na de update die verholpen waren na een factory reset.
:troosten:
TV: Afbeelding
ISP: Afbeelding
Tel.: Afbeelding + Afbeelding + Afbeelding
lanadekat
Elite Poster
Elite Poster

JoskeVermeulen schreef: Inderdaad, zelfs bij iedere telefoon is dat het beste dat je kan doen telkens na zo'n grote update met nieuwe Android versie.
Mijn vorige collega deed de OTA update naar Marshmallow op zijn OPO en kreeg direct bootloop zonder iets te doen, maar gelukkig kon hij opnieuw flashen en is het toch in orde gekomen + mijn kameraad (ook OPO) had paar apps die constant crashten na de update die verholpen waren na een factory reset.
En ik zeg tegen mijn vriend installeer TWRP, altijd handig om een full system backup te doen voor een update. Maar hij wilt niet luisteren. Ik heb al zoveel mensen gezien met een bootloop na een OTA die alles kwijt zijn en/of hun toestel niet meer aan de praat krijgen. TWRP heeft mij al talloze keren geholpen en Ik kan niet meer zonder :)
devilkin
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 551 keer
Bedankt: 341 keer
Contacteer:

Nieuw speelgoed:

* OnePlus 3 (Nexus 5 heeft het begeven, en eigenlijk was ik het ook zat om 2 gsm's mee te zeulen)
* Bose QuietComfort 35. _wat_een_verademing. Zalig gewoon, hoe zeer die noise cancelling werkt.
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
Zorba
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 54 keer
Bedankt: 57 keer

Zalig :D Ik twijfel nog om mijn QC25 te vervangen, draadloos is enorm handig soms.
selder
Moderator
Moderator
Uitgedeelde bedankjes: 99 keer
Bedankt: 727 keer

Het was ook al zo lang geleden dat ik iets gekocht had!
Screenshot 2016-07-28 10.20.58.png
Ghost S1 • 8086K @5.2Ghz • Asus ROG Ryuo 240mm • Asus ROG STRIX Z390-I • Corsair Vengeance LPX 2x16GB 3200Mhz • Asus RTX2080Ti Turbo • Samsung 970 EVO 2TB • Asus ROG Swift PG258Q 240Hz • Logitech G Pro keyboard/mouse/headset
blaatpraat
Elite Poster
Elite Poster

Een wasmachine? :P
selder
Moderator
Moderator

Morgen echte foto - als postnl het niet upfucked
Ghost S1 • 8086K @5.2Ghz • Asus ROG Ryuo 240mm • Asus ROG STRIX Z390-I • Corsair Vengeance LPX 2x16GB 3200Mhz • Asus RTX2080Ti Turbo • Samsung 970 EVO 2TB • Asus ROG Swift PG258Q 240Hz • Logitech G Pro keyboard/mouse/headset
Tomby
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 1057 keer
Bedankt: 435 keer

Gaan we nu al beginnen teasers posten van ons nieuw speelgoed ? :roll: (Ofwel heeft Selder niet door dat er in zijn post totaal niets staat over wat hij besteld heeft).
selder
Moderator
Moderator

Oei, het moet serieus blijven, excuses.
Tomby
Elite Poster
Elite Poster

Oei, als dat een grap was, is me die wel totaal ontgaan :P. Allez, grappig, een retouradres van iBood posten :P.

Soit, we kunnen er wel iets grappigs van maken, een wedstrijdje raden wat het was. 't Zal wel iets zijn met een Appeltje op :P.
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

Tomby schreef:Gaan we nu al beginnen teasers posten van ons nieuw speelgoed ?
Zoek het ontbrekende Apple product in z'n verzameling :lol:
MClaeys
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 377 keer
Bedankt: 343 keer

Tkomt van Coolblue en er is bij computermateriaal maar 1 Apple product in promo momenteel, een Apple iPad Air Wifi + 4G 16 GB Space Gray voor 439 :-D
Tomby
Elite Poster
Elite Poster

MClaeys schreef:Tkomt van Coolblue en er is bij computermateriaal maar 1 Apple product in promo momenteel, een Apple iPad Air Wifi + 4G 16 GB Space Gray voor 439 :-D
Hoezo Coolblue ? Het was een stuk van een iBood bevestiging dat hij gepost heeft. Nu ja, als hij het vandaag of morgen verwacht, moet het al een paar weken geleden besteld geweest zijn, iBood kennende :). Gezien de regelmaat van Apple producten daar, kan het dus vanalles zijn :).
MClaeys
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 377 keer
Bedankt: 343 keer

Wow, totaal mis gelezen inderdaad :lol: my bad, twas in de rapte tussendoor :-)
Kzou zeggen een Apple watch dan, want dat hadden ze een tijd geleden, maar die heeft hij hier even geleden al gepost voor tijdens het fietsen :-)
brubbel
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 63 keer
Bedankt: 167 keer

Een apple magic keyboard, qwerty.
decat
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
Bedankt: 104 keer

selder schreef:Oei, het moet serieus blijven, excuses.
Valt er op iBood dan ooit iets serieus te bestellen? [emoji23]

Verstuurd vanaf mijn Nexus 5 met Tapatalk
kamiel
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 156 keer
Bedankt: 40 keer

Een fun autootje gekocht :banana:
IMG_20160728_191452 - kopie.jpg
Internet: EDPnet VDSL XS met Fritzbox 7360 als modem en router
VOIP: EDPnet (inkomend), Freevoipdeal (uitgaand) via C510IP
GSM: EDPnet (met Xiaomi Redmi)
decat
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
Bedankt: 104 keer

Wij hebben ons ook eens laten gaan. Een fiets voor hem, een fiets voor haar, en een wagen voor beide; 8)
Bijlagen
3.JPG
Evolution-blauw-dame.jpg
fiets1.jpg
Plaats reactie

Terug naar “Allerlei”