Uiteindelijk heb ik mijn Mobistar abo gebruikt om van Sofia te rijden tot Albena. Aan 6 eurocent/MB viel dit nog wel mee voor enkel Waze te gebruiken.
In Albena zelf heb ik gebruik gemaakt van Vivacom, welke in de plaatselijke ALDO supermarkt verkocht werd. Als je kiest voor de prepaid formule "Viva International" heb je 1GB (+25belminuten in EU) voor 6BGN ofwel 3 euro. Geen registratie nodig overigens.
Vervolgens zijn er volgende topup mogelijkheden:
- 10BGN (5 euro) voor 30 belminuten + 1.5GB
- 20BGN (10 euro) voor 100 minuten + 3GB
- 50 BGN (25 euro) voor 300 minuten + 6GB
Zoals je kan zien is het eigenlijk véél goedkoper om als je enkel data nodig hebt, gewoon telkens een nieuwe SIM kaar te kopen.
In Albena hadden wij continue 4G met Vivacom alsook met Mtel en Telenor op onze GSM (data stond uit). Eens je in het binnenland gaat zie je inderdaad meer 3G maar toch vaak met acceptabele snelheden (8mbit down - 2mbit up).
Als er binnenkort nog iemand naar Bulgarije gaat en die wilt een SIMkaart met nog iets van een 500MB op : laat maar weten!
Wat de ARDF wedstrijd betreft : Ik heb mezelf overtroffen. Het was mijn doel om niet als laatste te eindigen. En daar ben ik in geslaagd
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)