Ga m'n GearVR nog eens van stal halen...
Bestaat Land's End ook voor de Rift? Zeker eens proberen

Ik heb die hier al 2 jaar staan denk ik...Zorba schreef:Ik game nooit dus dat maakte absoluut niets uit. Maar wilde sowieso 16:10 en de U2415 had zoveel goede reviews dusja.
Merci voor de filmpjes selderleuke job precies
Ik vraag me af wat sommigen hier zouden doen als ze al hun multimedia toestellen afnamen ?
Dan zijn er denk ik veel met afkickverschijnselen
KRL100 schreef:Die zouden gewoon Pokemons gaan zoeken in hun tuin, in het echt??
Ik vraag me af wat sommigen hier zouden doen als ze al hun multimedia toestellen afnamen ?
dat noemde we vroeger "fantasie" oftewel "inbeelding" ...bruma schreef:KRL100 schreef:Die zouden gewoon Pokemons gaan zoeken in hun tuin, in het echt??
bestaan die dan echt?
De 1+3 is dan ook een toptoestel, ben ik spijtig genoeg niet gewoon. Dit is nu al mijn 2de weliswaar budget Android telefoon die te traag wordt na 2 jaar voor vlot dagelijks gebruik. Gewoon sms'en openen duurt al lang ( tot een minuut vanaf het lockscreen ) , random reboots door hitte, random momenten wanneer het scherm niet meer aan wilt en een reboot nodig is, batterij die van 100% naar 0% gaat in 5 seconden en dan terug naar 100% gaat ( software bug ). Kortom als ik hem wil gebruiken is er altijd wel een reden waarom hij niet werkt. Ik denk dat ik toch eens zal overwegen een duurder toestel te nemen in de hoop dat het bruikbaar blijft. De 1+1 is op dit moment nog steeds een goed toestel en ondertussen toch ook al 2 jaar oud.Zorba schreef:Ben er nochtans enorm tevreden van. Android ziet er ook wel heel goed uit, beter dan met mijn HTC 2 jaar geleden.
Misschien moet je eens een ander mobiel OS overwegenlanadekat schreef:Ik denk dat ik toch eens zal overwegen een duurder toestel te nemen in de hoop dat het bruikbaar blijft.
KogaNa 2 maanden wachten
Windows phone is inderdaad beter als je dat bedoeld qua levensduur, maar Android vind ik persoonlijk perfect als het snel werkt en vaak geupdate wordt de vrijheid is super. Youtube background playback, Viper4Android, ... allemaal dingen die moeilijker zijn of niet kunnen op Windows Phone/IOS. Maar momenteel draai ik geen enkele "aanpassing" omdat ze alles trager makenr2504 schreef:Misschien moet je eens een ander mobiel OS overwegenlanadekat schreef:Ik denk dat ik toch eens zal overwegen een duurder toestel te nemen in de hoop dat het bruikbaar blijft.