Mail mac

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
Plaats reactie
sissel1950
Starter Plus
Starter Plus
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

Al enkele dagen krijg ik geen mails meer binnen. Als test mails naar mezelf gestuurd komen niet binnen. Heb alle accounts verwijderd en opnieuw geïnstalleerd zonder positief resultaat. Provider is Telenet maar hebben geen oplossing omdat zij mac mail niet ondersteunen enkel hun webmail en die werkt wel.Tussen iPhone en iPad berichten gestuurd, visa versa, geen probleem maar die berichten komen niet op mac.Kan wel berichten versturen want post uit blijft niks instaan en onderaan links verschijnt 'versturen' en direct daarna 'bericht dowloaden' maar verschijnen niet in inkomende postbus.
Normaal zou op mac, iPad en iPhone de berichten moeten komen. Heb verbindingsassistent gestart en alles word groen met vermelding verbonden met server en ingelogd. Werk met El Capitan. Iemand die mij uit dit probleem kan helpen. Dank.
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

Gebruik je POP3 of IMAP ?

Kan je zien dat er mails klaar staan (via webmail) ?

Welke foutmelding krijg je ?
wolverine1973
Member
Member
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 1 keer

Welke server voor de mail gebruik je ?
Afbeelding
Kenniey
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
Bedankt: 55 keer

https://www2.telenet.be/content/www-tel ... elcapitan/

Volg deze stappen eens, zo moet alles ingesteld staan.
sissel1950
Starter Plus
Starter Plus

Heb contact genomen met Apple support en na meer dan één uur was het probleem opgelost. Kort gezegd moest ik een nieuw inlogvenster, gastgebruiker 'test' maken de 'besmette mail' in bibliotheek kopiëren en de oude naar bureaublad verplaatsen. Dan opstarten met 'test' inlogvenster alle accounts opnieuw invoeren en probleem is opgelost.
Dank.
sissel1950
Starter Plus
Starter Plus

Nadat vrijdag het probleem leek opgelost had ik vandaag terug prijs. Heb terug naar Apple gebeld en na nogal wat onderzoek bleek dat de ongewenste reclame die ik in regels plaatste leek daar een mail het probleem te veroorzaken. Toen ik alle vinken had verwijderd was het probleem opgelost. Ben dan opzoek gegaan welke mail mij dwars zat blijkt dat het een van Delhaize US te zijn. Zal in de toekomst maar alles gewoon in de prullenbak sturen.
Plaats reactie

Terug naar “Telenet (Base, Chello, UPC)”