proximusboyke schreef:bij lycamobile heb je 30gb voor 40€
Vooral de perfecte provider voor een mens dat
onderweg veel data verbruikt.
Orange is goed voor onderweg, en lekker snel voor grote datagebruikers (en qua 4G zeker beter dan Mobile Vikings).
Lycamobile huurt gewoon niet alle antennes van Orange, én je zit samen met duizenden gebruikers over heel wat landen op een linkje in Londen, dat zeker tijdens piekuren niet voldoende capaciteit biedt.
Ik zou zeggen Orange (wel enkel 15 euro (voor 4GB), dit is voordeliger dan 20 euro/5GB of 25 euro/6GB, en gewoon meerdere keren herladen, en op het einde van de maand, de helft terugvorderen via thoorn.nl.
Indien je liever extra data hebt, dan zou ik ook MV zeggen, met de dubbele-data-bonus wanneer je een vriend uitnodigt.
In beide gevallen is bellen belachelijk duur (€0,30/min.), maar dat is niet de prioriteit, neem ik aan.
Via thoorn is het 8 euro / 4GB bij Orange en MV, of 8 euro / 8GB als je de bonus bij MV kan krijgen.
Heb je 20 GB nodig, dan herlaad je dus 5 x 15 euro (75 euro). Bel je niet, dan betaal je na thoorn dus 40 euro bij Orange en MV voor die 20 GB, of 20 euro voor 20 GB als je de bonus bij MV te pakken kreeg.
Klinkt een stuk beter, hè, Altijdonderweg, of niet?
![Tongue :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
Toch beter dan €50 voor 10GB
![Very Happy :-D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)