Lange lijdensweg om aansluiting te bekomen

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
Plaats reactie
dieter01
Starter
Starter

Op papier leek het allemaal mooi, de voorwaarden van Orange, kablenetwerk, 100 mb lijn, al die extraatjes die Telenet met biedt die hoef ik niet. Begin mei gingen ze me omschakelen, maar het werkte niet, technieker van telenet liet alles zo maar staat en er moest een technicus van Telenet komen om iets aan te passen, die ging op 7 mei komen, maar stuurde zijn kat, gebeld naar Orange, nieuwe afspraak op 13 mei met telenet. Had wel internet, maar er was geen afstandsbediening geleverd, weer naar Orange, was maandag opgestuurd, vandaag nog altijd niets, "er was iets misgelopen" maar vandaag zou ze zeker opgestuurd worden. Wat een knoeiboel daar. Als je er niets van af kent blijf er dan van af, want ik zit met de gebakken peren daar ik alles al opgezegd had bij mijn vorige provider, en de snelheid is via wifi maar 10 mb/s,alhoewel ik er slechts 10 meter van af zit en instlalatie is ook amateurwerk.
on4bam
Moderator
Moderator
Uitgedeelde bedankjes: 304 keer
Bedankt: 631 keer
Provider

Hopelijk heb je je frustratie van je afgeschreven... :wink:

Snelheid meten doe je best bekabeld omdat er bij wireless te veel elementen zijn die de snelheid kunnen beïnvloeden.
Bye, Maurice
https://on4bam.com
nickz
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 178 keer
Bedankt: 220 keer

dieter01 schreef:technieker van telenet liet alles zo maar staat en er moest een technicus van Telenet komen om iets aan te passen
:?:
FabriFibra
Plus Member
Plus Member
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 5 keer

dieter01 schreef:technieker van telenet liet alles zo maar staat en er moest een technicus van Telenet komen om iets aan te passen
Volgende keer eerst tot 10 tellen alvorens uw frustraties te uiten.
TV: Orange TV
Internet: Orange100
Mobiel prive: Mobile Vikings
Mobiel werk: Proximus Bizz Smart XL 40
Mobiel partner: Orange Dolfijn 15

Afbeelding
Sinister
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
Bedankt: 39 keer

Eens nalezen voor je iets neerpent kan ook geen kwaad.
Dat je geen internet hebt is je eigen fout, je moet maar niet opzeggen ervoor al.
Voor al de rest kan je hen een aangetekende brief sturen met de duidelijke omschrijving van de klacht.

En als dat nog niet volstaat zeg je het boeltje op.
FabriFibra
Plus Member
Plus Member
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 5 keer

Sinister schreef: Voor al de rest kan je hen een aangetekende brief sturen met de duidelijke omschrijving van de klacht.
En deze goed nalezen :wink:
TV: Orange TV
Internet: Orange100
Mobiel prive: Mobile Vikings
Mobiel werk: Proximus Bizz Smart XL 40
Mobiel partner: Orange Dolfijn 15

Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Orange (Mobistar, Hey telecom)”