Lange lijdensweg om aansluiting te bekomen
Op papier leek het allemaal mooi, de voorwaarden van Orange, kablenetwerk, 100 mb lijn, al die extraatjes die Telenet met biedt die hoef ik niet. Begin mei gingen ze me omschakelen, maar het werkte niet, technieker van telenet liet alles zo maar staat en er moest een technicus van Telenet komen om iets aan te passen, die ging op 7 mei komen, maar stuurde zijn kat, gebeld naar Orange, nieuwe afspraak op 13 mei met telenet. Had wel internet, maar er was geen afstandsbediening geleverd, weer naar Orange, was maandag opgestuurd, vandaag nog altijd niets, "er was iets misgelopen" maar vandaag zou ze zeker opgestuurd worden. Wat een knoeiboel daar. Als je er niets van af kent blijf er dan van af, want ik zit met de gebakken peren daar ik alles al opgezegd had bij mijn vorige provider, en de snelheid is via wifi maar 10 mb/s,alhoewel ik er slechts 10 meter van af zit en instlalatie is ook amateurwerk.
- on4bam
- Moderator
- Berichten: 6415
- Lid geworden op: 05 mei 2006, 16:05
- Locatie: 127.0.0.1 of elders
- Uitgedeelde bedankjes: 304 keer
- Bedankt: 631 keer
Hopelijk heb je je frustratie van je afgeschreven...
Snelheid meten doe je best bekabeld omdat er bij wireless te veel elementen zijn die de snelheid kunnen beïnvloeden.

Snelheid meten doe je best bekabeld omdat er bij wireless te veel elementen zijn die de snelheid kunnen beïnvloeden.
Bye, Maurice
https://on4bam.com
https://on4bam.com
- FabriFibra
- Plus Member
- Berichten: 113
- Lid geworden op: 07 jan 2016, 14:32
- Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
- Bedankt: 5 keer
Volgende keer eerst tot 10 tellen alvorens uw frustraties te uiten.dieter01 schreef:technieker van telenet liet alles zo maar staat en er moest een technicus van Telenet komen om iets aan te passen
TV: Orange TV
Internet: Orange100
Mobiel prive: Mobile Vikings
Mobiel werk: Proximus Bizz Smart XL 40
Mobiel partner: Orange Dolfijn 15

Internet: Orange100
Mobiel prive: Mobile Vikings
Mobiel werk: Proximus Bizz Smart XL 40
Mobiel partner: Orange Dolfijn 15

-
- Premium Member
- Berichten: 584
- Lid geworden op: 30 jun 2015, 10:49
- Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
- Bedankt: 39 keer
Eens nalezen voor je iets neerpent kan ook geen kwaad.
Dat je geen internet hebt is je eigen fout, je moet maar niet opzeggen ervoor al.
Voor al de rest kan je hen een aangetekende brief sturen met de duidelijke omschrijving van de klacht.
En als dat nog niet volstaat zeg je het boeltje op.
Dat je geen internet hebt is je eigen fout, je moet maar niet opzeggen ervoor al.
Voor al de rest kan je hen een aangetekende brief sturen met de duidelijke omschrijving van de klacht.
En als dat nog niet volstaat zeg je het boeltje op.
- FabriFibra
- Plus Member
- Berichten: 113
- Lid geworden op: 07 jan 2016, 14:32
- Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
- Bedankt: 5 keer
En deze goed nalezenSinister schreef: Voor al de rest kan je hen een aangetekende brief sturen met de duidelijke omschrijving van de klacht.

TV: Orange TV
Internet: Orange100
Mobiel prive: Mobile Vikings
Mobiel werk: Proximus Bizz Smart XL 40
Mobiel partner: Orange Dolfijn 15

Internet: Orange100
Mobiel prive: Mobile Vikings
Mobiel werk: Proximus Bizz Smart XL 40
Mobiel partner: Orange Dolfijn 15
