Upload verhoogd
-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
- Bedankt: 12 keer
Op de kop 200/20 reële snelheid zoals voorspelt Jammer, maar nog altijd erg mooie cijfersbuthead schreef:We zijn benieuwdHij woont er nog niet op het moment, maar morgen gaan we toch de setup van zijn edgerouter en ap pro nalopen of alles goed ingesteld staat en werkt zoals het hoort. Dan weten we het snel genoeg
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
- Bedankt: 7 keer
- Contacteer:
Net mijn fibernetxl shake omgezet naar een fluo business 240 met tv..niemand heeft achter een btw nummer gevraagd, was trouwens op een uurtje of 2 inorde.
- eddyfr
- Member
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Idem maar uploadsnelheid mag wel omhoog.Yarisken schreef:Nog niet op business 200 gekomen, zit nog op 150 op dit moment.
Soit maakt eigenlijk niet zoveel uit, zit er toch met de wifi op en da max snelheid daar is rond de 130 Mb/s.
TV: CanalDigitaal VU+ Solo2 / Telenet digicorder
ISP: Telenet Business modem-only 300/30
MOBILE: Telenet 30GB
-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
- Bedankt: 10 keer
https://www2.telenet.be/nl/klantenservi ... kt-surfen/
De limiet voor "onbeperkt surfen" tijdens de piekuren is nu ook verhoogd
De limiet voor "onbeperkt surfen" tijdens de piekuren is nu ook verhoogd
Orange Love Trio + Speedboost
D: 382.7 Mbps - U: 38 Mbps
Oneplus 7 pro en iPad pro
D: 382.7 Mbps - U: 38 Mbps
Oneplus 7 pro en iPad pro
-
- Plus Member
- Bedankt: 5 keer
Idd, ik gebruik dropbox voor al mijn backups en van 10 naar 25 Mb/s is zeker interessant.eddyfr schreef:Idem maar uploadsnelheid mag wel omhoog.Yarisken schreef:Nog niet op business 200 gekomen, zit nog op 150 op dit moment.
Soit maakt eigenlijk niet zoveel uit, zit er toch met de wifi op en da max snelheid daar is rond de 130 Mb/s.
-
- Starter Plus
- Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
- Bedankt: 1 keer
Wordt de upload van Fibernet XL ook aangepast of blijft deze op 20mbps?
Telenet Business Fibernet internet 300/30
Telenet FreePhone Europe met optie Anytime
Telenet Digital TV met HD Digicorder DC-AD2100 en HD Digibox DB-AD210
Telenet FreePhone Europe met optie Anytime
Telenet Digital TV met HD Digicorder DC-AD2100 en HD Digibox DB-AD210
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 125 keer
- Bedankt: 52 keer
Business FiberNet XL
Dus upload van 20 -> 40 Mbps
Dus upload van 20 -> 40 Mbps
- eddyfr
- Member
Ik had deze morgen nog eens op mijntelenet gekeken. Denk dat de business 150 abbo's niet automatisch worden omgezet en abbo kan je niet wijzigen in mijntelenet (foutmelding). Maar je kunt wel via de telenetshop business internet 200 aanvragen. Omschakeling en activering is gratis, gewoon ff je gegevens invullen.Yarisken schreef:Idd, ik gebruik dropbox voor al mijn backups en van 10 naar 25 Mb/s is zeker interessant.eddyfr schreef:Idem maar uploadsnelheid mag wel omhoog.Yarisken schreef:Nog niet op business 200 gekomen, zit nog op 150 op dit moment.
Maandelijkse kosten:
Business Fibernet 200
Wi-Free
€ 50,00
Opmerking 1
TOTAAL € 50,00
Eénmalige kosten:
Activering op ons netwerk € 0,00
Promo: gratis activering voor bestaande internet-, telefonie- of digitale tv-klanten voorwaarden
TOTAAL € 0,00
edit:
TV: CanalDigitaal VU+ Solo2 / Telenet digicorder
-
- Elite Poster
Een heel pak duurder zelfs:Netserv schreef:Vreemd, waarom krijgen Business Fibernet 240 Plus klanten 30 mbps en Business Fibernet XL 40 mbps? Is dat dan een duurder abonnement?
Business Fibernet 240 plus: 77.5 Euro excl. BTW
Business FiberNet XL: 136.04 Euro excl. BTW
Behalve meer upload, wat extra telenet mailbox/webruimte is er niet echt een verschil denk ik...
Wel had de XL al een aantal maanden unlimited (1000TB limiet), maar dit verschil is nu ook gelijkgesteld.
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
- Bedankt: 21 keer
Bedankt voor de info, het is tempting maar een beetje trager met Fibernet Business 240 plus is nu ook geen ramp gezien het prijsverschil (note to self : )SplinterByte schreef:
Een heel pak duurder zelfs:
Business Fibernet 240 plus: 77.5 Euro excl. BTW
Business FiberNet XL: 136.04 Euro excl. BTW
Behalve meer upload, wat extra telenet mailbox/webruimte is er niet echt een verschil denk ik...
Wel had de XL al een aantal maanden unlimited (1000TB limiet), maar dit verschil is nu ook gelijkgesteld.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 85 keer
- Bedankt: 260 keer
Ja, dat klopt dus niet. 61€ zou inclusief telefonie zijn... Ze moeten een korting verrekenen als je geen telefonie hebt (is een bug in hun systeem)Yarisken schreef:Na een mail hebben ze mij nu ook overgezet. Echter niet aan 50 euro zonder btw maar aan 61 euro . De oude prijs terug.
Alle zien wat het geeft bij de afrekening.
-
- Plus Member
Ok bedankt voor de info. Ik ga morgen eens bellen. Nu weet ik tenminste waar het aan ligt.Dima_2005 schreef:Ja, dat klopt dus niet. 61€ zou inclusief telefonie zijn... Ze moeten een korting verrekenen als je geen telefonie hebt (is een bug in hun systeem)Yarisken schreef:Na een mail hebben ze mij nu ook overgezet. Echter niet aan 50 euro zonder btw maar aan 61 euro . De oude prijs terug.
-
- Elite Poster
XL is 58.54 EUR ex BTW duurder dan, 240+billeman schreef:...het is tempting maar een beetje trager met Fibernet Business 240 plus is nu ook geen ramp gezien het prijsverschil (note to self : )
Kan je beter een 2de modem met Business Fibernet 200 (50 EUR ex BTW erbij) bijpakken he, dan heb je ineens 25Mbps ipv 10 meer, en 200Mbps download extra
Wel een aparte lijn dan, wat voor en nadelen heeft...
-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
- Bedankt: 8 keer
nog effe over die verhoogde upload,
fluo home hier,
upload nu 20 (ongeveer) Mbit en bovendien ook bericht gekregen dat de "grote netwerf" de komende week in mijn straat gaat neerstrijken...
maximaal twee dagen tijdens de kantooruren geen diensten (beloven ze)
grtz
b.
fluo home hier,
upload nu 20 (ongeveer) Mbit en bovendien ook bericht gekregen dat de "grote netwerf" de komende week in mijn straat gaat neerstrijken...
maximaal twee dagen tijdens de kantooruren geen diensten (beloven ze)
grtz
b.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 99 keer
- Bedankt: 120 keer
toch wel een zwak punt die netwerf: vandaag gehoord van een school, meerdere dagen zonder internet in de examenperiode.
Geen enkele inspanning om een alternatief te voorzien, verwittiging gestuurd naar een onbestaand e-mailadres, geen enkele compensatie (niet eens enkele dagen korting op abonnement). Reden geen compensatie: "omdat de onderbreking voor netwerkverbetering dient" ... ..... ....
Geen enkele inspanning om een alternatief te voorzien, verwittiging gestuurd naar een onbestaand e-mailadres, geen enkele compensatie (niet eens enkele dagen korting op abonnement). Reden geen compensatie: "omdat de onderbreking voor netwerkverbetering dient" ... ..... ....
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
- Bedankt: 21 keer
Dat is inderdaad een betere manier ! Zover had ik niet gedachtSplinterByte schreef:
XL is 58.54 EUR ex BTW duurder dan, 240+
Kan je beter een 2de modem met Business Fibernet 200 (50 EUR ex BTW erbij) bijpakken he, dan heb je ineens 25Mbps ipv 10 meer, en 200Mbps download extra
Wel een aparte lijn dan, wat voor en nadelen heeft...
Zou dat met mijn opstelling met verschillende aparte devices heel gemakkelijk kunnen doen trouwens.
-
- Plus Member
Heb net gebeld. Bij mij verrekenen ze ook een korting bij mijn factuur.Dima_2005 schreef:Ja, dat klopt dus niet. 61€ zou inclusief telefonie zijn... Ze moeten een korting verrekenen als je geen telefonie hebt (is een bug in hun systeem)Yarisken schreef:Na een mail hebben ze mij nu ook overgezet. Echter niet aan 50 euro zonder btw maar aan 61 euro . De oude prijs terug.
Ik heb ook nog gevraagd voor business bij particulieren. Dat is nog altijd perfect mogelijk. Enkel wigo business is niet mogelijk.
Dus laat je niks wijsmaken