Verder ist wel goe gelukt
![Cool 8)](./images/smilies/icon_cool.gif)
Ik ben der weer met mijn stomme opmerkingen
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
- alst het program geen internetverbinding vindt bij het starten van het program (bij mij omdat het nog geen toelating had op ZA), geeft hij een fout : Null Remote Adres. Klik gewoon OK, vervolgens werkt het, maar is wel de check-volume-knop onindrukbaar gemaakt (en das een goeie zaak). Mss vervangen door een waarschuwing ofzo...
- Ook als hij geen verbinding maakt, en je opent het programma, verschijnt er zoals normaal een systemtrayicon. Op de taakbalk verschijnt ook een knop dat het programma openstaat, die is geactiveerd, maar het programma is niet te zien. Als je dan nog eens op die knop klikt, verschijnt de fout "cannot change visible in onshow or onhide".
- Nog als er geen verbinding gevonden wordt : als je het programmetje in de systemtray op achtergrond laat werken, is de show-window knop in het systemtraymenutje onindrukbaar gemaakt. Dit wordt opgelost eens je een login en paswoord ingeeft.
- ten vierde, een formaliteit : maak het statusbalk-schermpje bij het ophalen van de skynetpagina wat groter.
- ten vijfde, een suggestie : mss iets inbouwen zodat je het program maar 1 keer kan openen, nu kan je het meerdere keren openen.
Tot hier mijn gezever, maar als ge nie weet aan wat het ligt, kunt ge ne mens die nie veel van pc's kent een attack aandoen omda zijne pc fouten geeft.
Kmoen ulder zoals altijd ne welgemeende vettige proficiat wensen met het werk da ge verder geleverd hed.
toevoeging : maar ik zien zojuist op de vorige pagina dat exceptionhandling nog niet ingebouwd is. Nu weet ge waarvoor ge allemaal een exception moet maken
![Tongue :P](./images/smilies/icon_razz.gif)