Internet zonder kabeltv-abonnement
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
- Bedankt: 147 keer
Momenteel is mijn Telenet factuur opgedeeld in 3 grote delen:
- Internet
- Mobiele diensten
- Digitale televisie (abonnement kabeltv + auteursrechten)
Nu ben ik aan het overwegen om tv-vlaanderen te nemen voor televisie. Is die kost digitale televisie dan gewoon te schrappen? Of wordt dit dan vervangen door "kabelaansluiting" of zoiets. Kort gezegd, moet je bijkomend bij internet ook nog een kabelaansluiting betalen bij Telenet?
- Internet
- Mobiele diensten
- Digitale televisie (abonnement kabeltv + auteursrechten)
Nu ben ik aan het overwegen om tv-vlaanderen te nemen voor televisie. Is die kost digitale televisie dan gewoon te schrappen? Of wordt dit dan vervangen door "kabelaansluiting" of zoiets. Kort gezegd, moet je bijkomend bij internet ook nog een kabelaansluiting betalen bij Telenet?
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
- Bedankt: 55 keer
Voor enkel internet te behouden gaat er geen extra kost op de factuur komen.
Je hebt enkel de abonnementsprijs voor het internet.
Je kan wel mogelijk een combinatievoordeel verliezen als je ervoor een pack had (wat in deze waarschijnlijk niet zal zijn aangezien je geen telefoon hebt).
Je hebt enkel de abonnementsprijs voor het internet.
Je kan wel mogelijk een combinatievoordeel verliezen als je ervoor een pack had (wat in deze waarschijnlijk niet zal zijn aangezien je geen telefoon hebt).
- proximusboyke
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
- Bedankt: 364 keer
Het voordeel zal je zeker verliezen, als het er is.
iphone 8+ : prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 87 keer
- Bedankt: 140 keer
Als je bij Telenet wil blijven is een Whop/Whoppa , waarbij je TV met een kaartje neemt goedkoper dan internetOnly.
Niemand houdt je dan tegen om dat kaartje niet te gebruiken en TV te kijken via satelliet
Niemand houdt je dan tegen om dat kaartje niet te gebruiken en TV te kijken via satelliet
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
- Bedankt: 60 keer
Dit geldt enkel als alleen Internet Fiber 200 voldoet aan je eisen.Stroper schreef:Als je bij Telenet wil blijven is een Whop/Whoppa , waarbij je TV met een kaartje neemt goedkoper dan internetOnly.
Basic Internet kost €27,50, Internet Fiber 100 kost €50,35, Whop zonder huurdecoder kost €58,63.
Voldoet Basic Internet en interesseert het zenderpakket van TV Vlaanderen je, dan is er niets mis, gezien je toch geen pakketkorting hebt i.c.m. Basic Internet.
Is een zwaardere formule vereist moet inderdaad al goeie redenen te hebben om voor TV Vlaanderen te kiezen, daar het lichtste zenderpakket ook al €12,90/maand is (met een veel beperkter betalend aanbod), en de meerprijs tussen Internet only en Whop dan slechts een dikke 8 euro is.
Internet: Telenet Internet Fiber 200
TV: Telenet (DC-AD2200 + CI+) /// TV Vlaanderen Basic+ (VU+ Duo 4K SE)
Fixed: Telenet FreePhone Europe /// WeePee Telecom (Gigaset C530 IP)
Mobile: Proximus Enterprise Mobile M (Xiaomi Poco F3) /// BASE 0
-
- Elite Poster
Hugh? Kun je deze eens uitleggen? Mijn internet kost mij €27,50 (basic internet). Vaste telefonie moet ik niet hebben van Telenet (Weepee kost mij elke x-aantal maanden eens wat beltegoed) en tv zou ik dus via sateliet nemenStroper schreef:Als je bij Telenet wil blijven is een Whop/Whoppa , waarbij je TV met een kaartje neemt goedkoper dan internetOnly.
-
- Elite Poster
Wel, nu betaal ik €16,30 voor telenet digitale TV. Als ik zeker ben dat deze dan gewoon geschrapt wordt van mijn factuur (dus zonder bijkomende kabel-abbo kosten of zo), kom ik met TV-vlaanderen én goedkoper uit, én kan ik deze ook gebruiken op vakantie met de caravanAmazor schreef:Dit geldt enkel als alleen Internet Fiber 200 voldoet aan je eisen.Stroper schreef:Als je bij Telenet wil blijven is een Whop/Whoppa , waarbij je TV met een kaartje neemt goedkoper dan internetOnly.
Basic Internet kost €27,50, Internet Fiber 100 kost €50,35, Whop zonder huurdecoder kost €58,63.
Voldoet Basic Internet en interesseert het zenderpakket van TV Vlaanderen je, dan is er niets mis, gezien je toch geen pakketkorting hebt i.c.m. Basic Internet.
Is een zwaardere formule vereist moet inderdaad al goeie redenen te hebben om voor TV Vlaanderen te kiezen, daar het lichtste zenderpakket ook al €12,90/maand is (met een veel beperkter betalend aanbod), en de meerprijs tussen Internet only en Whop dan slechts een dikke 8 euro is.
-
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 820 keer
- Bedankt: 2998 keer
De TS heeft gezegd dat hij Internet heeft, TV en GSM van Telenet, dus geen Telefonie.
Whop/Whoppa kost resp €67.48 €58.63 en €77.93 €69.08 per maand (zonder decoder).
- * Hij heeft dus geen pack voordeel.
* Ik zie niet in hoe hij met Whop/Whoppa goedkoper kan uitkomen dan met Internet only.
Whop/Whoppa kost resp €67.48 €58.63 en €77.93 €69.08 per maand (zonder decoder).
Laatst gewijzigd door philippe_d 09 jun 2016, 10:14, in totaal 1 gewijzigd.
Reden: correctie
Reden: correctie
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
-
- Pro Member
Dan zijn er inderdaad weinig redenen om nog televisie af te nemen bij Telenet, als het zenderaanbod aan je eisen voldoet.woutervh schreef:Wel, nu betaal ik €16,30 voor telenet digitale TV. Als ik zeker ben dat deze dan gewoon geschrapt wordt van mijn factuur (dus zonder bijkomende kabel-abbo kosten of zo), kom ik met TV-vlaanderen én goedkoper uit, én kan ik deze ook gebruiken op vakantie met de caravan
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
- Bedankt: 58 keer
Hier ook zo, maar enkel vrije stations via sat, en vrt via dvb-t. Totale telecomkost blijft beperkt tot 27 euro/maand, want ik eigenlijk meer dan genoeg vind.Mijn internet kost mij €27,50 (basic internet). Vaste telefonie moet ik niet hebben van Telenet (Weepee kost mij elke x-aantal maanden eens wat beltegoed) en tv zou ik dus via sateliet nemen
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 21 keer
- Bedankt: 35 keer
Vreemd, ik dacht echt dat het onmogelijk was om een internetabonnement te hebben bij Telenet zonder TV.
Een vriend van mijn man is namelijk installateur en die zei ooit dat je automatisch ook een TV-signaal hebt als je het datasignaal ook kan ontvangen (wat nodig is voor o.a. internet).
Ze kunnen wel een filtertje plaatsen, buiten op de kabel, maar die blokkeert zogezegd alle frequenties die nodig zijn voor zowel TV als data.
Daarom betaalde je altijd c.a. €15 kabelkosten, maar kon je dus wel ook analoge TV kijken.
Als ik nu als nieuwe klant Basic Internet probeer te bestellen, lukt dit gewoon, zonder extra 'kabelkosten'.
Ik denk dus dat het prima mogelijk is.
Als het geldaspect belangrijk is, kan je misschien ook nog besparen door een kleinere speler als internetprovider te nemen?
Een vriend van mijn man is namelijk installateur en die zei ooit dat je automatisch ook een TV-signaal hebt als je het datasignaal ook kan ontvangen (wat nodig is voor o.a. internet).
Ze kunnen wel een filtertje plaatsen, buiten op de kabel, maar die blokkeert zogezegd alle frequenties die nodig zijn voor zowel TV als data.
Daarom betaalde je altijd c.a. €15 kabelkosten, maar kon je dus wel ook analoge TV kijken.
Als ik nu als nieuwe klant Basic Internet probeer te bestellen, lukt dit gewoon, zonder extra 'kabelkosten'.
Ik denk dus dat het prima mogelijk is.
Als het geldaspect belangrijk is, kan je misschien ook nog besparen door een kleinere speler als internetprovider te nemen?
Blond doesn't mean stupid
-
- Moderator
Dan ben je toch al die tijd verkeerd geïnformeerd hoorIYZY schreef:Een vriend van mijn man is namelijk installateur en die zei ooit dat je automatisch ook een TV-signaal hebt als je het datasignaal ook kan ontvangen (wat nodig is voor o.a. internet).
- - het is al altijd zo geweest dat je bij Telenet een internetabonnement kan hebben zonder TV.
- het is inderdaad zo dat zowel TV als data op de coax zitten
- daarvoor wordt dat "filtertje" (TOF filter) geplaatst die de (meeste) TV kanalen eruit filtert, maar dat blokkeert niet de data.
Je betaalt nooit kabelkosten als je alleen internet of telefonie hebt.IYZY schreef:Daarom betaalde je altijd c.a. €15 kabelkosten, maar kon je dus wel ook analoge TV kijken
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 170 keer
- Bedankt: 217 keer
Correctie:philippe_d schreef:De TS heeft gezegd dat hij Internet heeft, TV en GSM van Telenet, dus geen Telefonie.Hij kan al internet hebben vanaf €27.50 per maand, Internet 100 kost €50.35, Internet 200 kost €72.15
- * Hij heeft dus geen pack voordeel.
* Ik zie niet in hoe hij met Whop/Whoppa goedkoper kan uitkomen dan met Internet only.
Whop/Whoppa kost resp €67.48 en €77.93 per maand (zonder decoder).
Hij kan al internet hebben vanaf € 27.50 per maand, Internet Fiber 100 kost € 50.35, Internet Fiber 200 kost € 72.15 (excl. promo's)
Whop/Whoppa kost resp € 58,63 en € 69,08 per maand (excl. promo's, zonder decoder).
Internet Fiber 200 alleen is dus wel degelijk duurder dan de combinatie met telefoon en tv (Whoppa). Internet Fiber 100 is welgeteld € 8,28 goedkoper dan Whop, maar het zou mijns inziens nogal stom zijn om voor zo'n klein verschil het tv-abonnement en de vaste lijn (+ Triiing-app = 24/7 gratis bellen) te laten vallen. Enkel bij Basic Internet is het verschil groter, indien dat voldoet aan jouw noden (maar aan die prijs kan je vaak een snellere aansluiting krijgen via VDSL).
Als je graag satelliet-tv zou hebben, dan kan je dit ook nemen zonder abonnement (dus enkel voor de gratis zenders) en de Vlaamse zenders via Telenet blijven ontvangen.
EDIT: ik lees net dat de TS het tv-abonnement ook zou willen gebruiken op vakantie. Dat is uiteraard niet mogelijk met Telenet, tenzij via Yelo TV als je daar een internetverbinding van Telenet hebt of een VPN-verbinding naar een Telenet-netwerk.
EDIT 2: als je op jouw adres een hoge snelheid kan halen via VDSL (zie http://www.proximus.be/nl/id_cr_intspee ... ectie.html of http://lijntest.be), dan kan je voor € 34,05 per maand extra ook het All-in-One pakket nemen van TV Vlaanderen. Je hebt dan mogelijk een snellere verbinding dan Basic Internet van Telenet (tot 100 Mb/s i.p.v. 30 Mb/s), geen downloadlimiet meer en een vaste lijn is ook inbegrepen.
-
- Elite Poster
Hoofdreden is inderdaad dat ik deze dan kan meenemen op verplaatsing (Frankrijk, Nederland, Oostenrijk, ...)nickz schreef: EDIT: ik lees net dat de TS het tv-abonnement ook zou willen gebruiken op vakantie. Dat is uiteraard niet mogelijk met Telenet, tenzij via Yelo TV als je daar een internetverbinding van Telenet hebt of een VPN-verbinding naar een Telenet-netwerk.
EDIT 2: als je op jouw adres een hoge snelheid kan halen via VDSL (zie http://www.proximus.be/nl/id_cr_intspee ... ectie.html of http://lijntest.be), dan kan je voor € 34,05 per maand extra ook het All-in-One pakket nemen van TV Vlaanderen. Je hebt dan mogelijk een snellere verbinding dan Basic Internet van Telenet (tot 100 Mb/s i.p.v. 30 Mb/s), geen downloadlimiet meer en een vaste lijn is ook inbegrepen.
In alle ADSL/VDSL en consoorten heb ik eigenlijk geen interesse. In het verleden (toen ik nog thuis woonde) te veel problemen gehad met onstabiele lijnen etc...
Verder voldoet mijn Basic Internet lijntje meer dan genoeg. Ik zou zelfs niet weten welke up/down snelheid of volume ik heb. Ik weet wel dat ik mij (de laatste jaren althans) nooit meer gestoord heb aan snelheid/volume. Ik kom nog uit een tijdperk waar je het bij Telenet moest doen met 10GB waarvan max 2GB upload Als ik het me goed herinner kregen we toen zelfs een USB-netwerkkaart van 4Mbps. (Over de tijd waar het 20minuten duurde om een mp3'tje van 3MB af te halen van Napster spreken we zelfs niet meer). Of het nu dus 30Mbps, 100Mbs of 1Gbps zou zijn, ik vind het sop de kolen niet waard...
-
- Starter
- Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Modbreak:
spam
spam
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
- Bedankt: 1985 keer
Die dan nog meer kost als een kabelabonnementKenniey schreef:Tuurlijk, iemand een illegale tv-oplossing voorstellen...
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 170 keer
- Bedankt: 217 keer
Mooi eerste bericht. Het valt zeker niet op dat je hier even schaamteloos komt spammen.Coudeville.Yannick schreef:Is IPTV geen oplossing voor jou ? http://spam.
Ik heb het reeds een jaar en speelt alle vlaamse en nederlandse zender heel vloeiend af, tevens radio zenders en gratis dingen terug bekijken.
Het bedrag dat ik betaal voor 1jaar is slechts 175 Euro.
-
- Starter
Allez dat je eerste post ,iemand een alternatief aanbied al als spam word aanzien.
Het voordeel van IPTV je hebt geen maandelijkse huurkost van decoder, je hebt keuze vrijheid welk pakket bij je past.
175/12= nog geen 15 Euro.
Ik heb een telenet fluo plus abbo en samen met mijn iptv abbo komt het mij het beste uit.
Het voordeel van IPTV je hebt geen maandelijkse huurkost van decoder, je hebt keuze vrijheid welk pakket bij je past.
175/12= nog geen 15 Euro.
Ik heb een telenet fluo plus abbo en samen met mijn iptv abbo komt het mij het beste uit.
- petrol242
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 88 keer
- Bedankt: 271 keer
Ik heb jaren analoog op de kabel TV gekeken, en Internet+Telefonie van Telenet gehad. Toen ik TV Vlaanderen in huis pakte, heeft Integan een filter gestoken om de analoge TV-signalen te blokkeren. Digitaal is uiteraard een ander verhaal...
Toen mijn duo-pack (internet+telefonie) abonnement zo verouderd was qua snelheid en duurder was dan de nieuwere abonnementen van Telenet, was een Triple pack de enige optie omdat ik ook vaste telefonie nodig had. De duo-packs bestonden niet meer. Het was internet-only of alle drie... Daar ik al TV via de satelliet keek en het feit dat destijds (ongeacht wat sommigen op dit forum zeggen) een modem-only setup zo goed als onmogelijk was, heb ik het wijze besluit genomen om de samenwerking met Telenet te stoppen.
Ik heb al verschillende jaren mijn Telecom diensten zo veel mogelijk verspreid over verschillende providers. Hierdoor kies je wat je echt nodig hebt en kunnen de kosten deftig gedrukt worden en ben je niet afhankelijk van één aanbieder. Zo kom ik ergens in de 80 euro voor internet, telefonie en twee mobieltjes met samen 8 GB data. Telefoniekosten via voip zijn op jaarbasis zo'n 15 euro. Ik denk dat het nog goedkoper kan, maar ik ben te zeer tevreden van mijn huidige internet provider.
Kleur buiten de lijntjes en kijk misschien ook eens naar de alternatieven dan enkel de twee grote providers? Als je geen TV van die twee hebt, zijn de mogelijkheden een pak groter.
Toen mijn duo-pack (internet+telefonie) abonnement zo verouderd was qua snelheid en duurder was dan de nieuwere abonnementen van Telenet, was een Triple pack de enige optie omdat ik ook vaste telefonie nodig had. De duo-packs bestonden niet meer. Het was internet-only of alle drie... Daar ik al TV via de satelliet keek en het feit dat destijds (ongeacht wat sommigen op dit forum zeggen) een modem-only setup zo goed als onmogelijk was, heb ik het wijze besluit genomen om de samenwerking met Telenet te stoppen.
Ik heb al verschillende jaren mijn Telecom diensten zo veel mogelijk verspreid over verschillende providers. Hierdoor kies je wat je echt nodig hebt en kunnen de kosten deftig gedrukt worden en ben je niet afhankelijk van één aanbieder. Zo kom ik ergens in de 80 euro voor internet, telefonie en twee mobieltjes met samen 8 GB data. Telefoniekosten via voip zijn op jaarbasis zo'n 15 euro. Ik denk dat het nog goedkoper kan, maar ik ben te zeer tevreden van mijn huidige internet provider.
Kleur buiten de lijntjes en kijk misschien ook eens naar de alternatieven dan enkel de twee grote providers? Als je geen TV van die twee hebt, zijn de mogelijkheden een pak groter.
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
- Bedankt: 55 keer
Het blijft iets illegaal, of denk je dat die aanbieders de streams legaal verkrijgen? Om er dan ook nog geld aan te gaan geven zodat die aanbieders dubbel winst maken...Coudeville.Yannick schreef:Allez dat je eerste post ,iemand een alternatief aanbied al als spam word aanzien.
-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 5 keer
Ik kijk al jaren enkel via streams TV. Een deel is zeker illegaal. Ik verschiet er wel van met welke kwaliteit deze streams worden aangeboden. Dat wordt wel degelijk professioneel aangepakt en er zal dan ook redelijk wat geld mee te verdienen zijn.Kenniey schreef:Het blijft iets illegaal, of denk je dat die aanbieders de streams legaal verkrijgen? Om er dan ook nog geld aan te gaan geven zodat die aanbieders dubbel winst maken...Coudeville.Yannick schreef:Allez dat je eerste post ,iemand een alternatief aanbied al als spam word aanzien.
Waarom dit vanuit de overheid niet wordt aangepakt daar heb ik het raden naar. Voor 100 euro - 200 euro kan je al een abbo afsluiten voor enkele duizenden zenders te bekijken. Veel expats maken hier gebruik van. Je zit niet te klooien met illegale kutstreams of met een vpn om content bv van de UK te kijken.
-
- Starter
Een andere mogelijkheid is een slingbox plaatsen, maar dit word ook als illegaal bestempeld zeker
-
- userbase crew
- Uitgedeelde bedankjes: 172 keer
- Bedankt: 167 keer
Je moet begrijpen dat we de echtheid van je account in twijfel trekken als je als eerste bericht een illegale IPTV streamingsdienst aanbeveelt. We hebben hier al enkele 'vreemde berichten zien passeren van mensen die slechtere bedoelingen hebben als jij.
Als dat niet het geval is: Welkom !
Als dat niet het geval is: Welkom !
-
- Starter
Ik snap de gedachtegang en ook de het hele iptv verhaal dat voor sommige mensen niet koosjer lijkt.
Zijn er hier mensen die ervaringen hebben met een slingbox?
Slingbox is een toestel dat je na je router plaatst en daaraan een tv setupbox koppelt zodat je overal ter wereld jouw tv kan bekijken.
Slingbox is een toestel dat je na je router plaatst en daaraan een tv setupbox koppelt zodat je overal ter wereld jouw tv kan bekijken.
-
- Plus Member
Slingbox is illegaal. Zoek is op google naar "mag 250". Dat is allemaal familie van elkaar. Slingbox maakt deel uit van een heel "eco-systeem" dat is opgezet om TV via streams te kijken. Vergelijk het met een plugin voor kodi. De entertainment industrie ziet daar dus geen euro van .Coudeville.Yannick schreef:Ik snap de gedachtegang en ook de het hele iptv verhaal dat voor sommige mensen niet koosjer lijkt.
Op zich moet je niet vrezen dat je hier "boetes" voor gaat krijgen maar vroeg of laat gaat het gerecht hier wel actie op ondernemen en die servers platleggen.
Het systeem werkt heel goed en er wordt ook veel , illegaal, geld mee verdiend.
-
- Moderator
Deze topic gaat over alternatieven voor het kabel-tv abonnement.Coudeville.Yannick schreef:Een andere mogelijkheid is een slingbox plaatsen, maar dit word ook als illegaal bestempeld zeker
Een Slingbox kan je moeilijk een alternatief noemen (en dus hier off-topic)
Een Slingbox dient gewoon om een (analoog) video signaal dat thuis geproduceerd wordt (decoder, videorecorder, dvd player ...), buitenhuis te kunnen bekijken.
Met een Slingbox maak je een 1-to-1 verbinding tussen jouw mediaplayer thuis en je afspeelapparaat buitenhuis.Yarisken schreef:Slingbox is illegaal. Zoek is op google naar "mag 250". Dat is allemaal familie van elkaar. Slingbox maakt deel uit van een heel "eco-systeem" dat is opgezet om TV via streams te kijken. Vergelijk het met een plugin voor kodi. De entertainment industrie ziet daar dus geen euro van .
Dat kan je niet over één kan scheren, met servers die compleet illegale content aanbieden.
Ja.Coudeville.Yannick schreef:Zijn er hier mensen die ervaringen hebben met een slingbox?
Maar open liever een nieuwe topic als je over Slingbox een discussie wil, doet hier niets terzake vind ik ..
-
- Plus Member
Slingbox zit idd in een schemerzone. Echter zijn er diensten zoals bv Stievie die , betalend, dezelfde dienst aanbieden. Een deel van dat geld gaat terug naar de aanbieders van de content nl de televisiezenders.Met een Slingbox maak je een 1-to-1 verbinding tussen jouw mediaplayer thuis en je afspeelapparaat buitenhuis.Yarisken schreef:Slingbox is illegaal. Zoek is op google naar "mag 250". Dat is allemaal familie van elkaar. Slingbox maakt deel uit van een heel "eco-systeem" dat is opgezet om TV via streams te kijken. Vergelijk het met een plugin voor kodi. De entertainment industrie ziet daar dus geen euro van .
Dat kan je niet over één kan scheren, met servers die compleet illegale content aanbieden.
Van de "service" van de slingbox zien zij geen geld.
Maar soit het moet hier niet over slingbox gaan .
- petrol242
- Elite Poster
En maar blijven doorgaan hé. De poster heeft geen verhaal aan slingboxen, iptv of wat dan ook want die gaat TV via satelliet kijken. Hij/zij is op zoek naar een internet abonnement zonder TV.
-
- Pro Member
En zelfs dat klopt niet. Hij is niet op zoek naar een nieuwe internetprovider, Telenet Basic Internet voldoet nog perfect aan zijn eisen.petrol242 schreef:En maar blijven doorgaan hé. De poster heeft geen verhaal aan slingboxen, iptv of wat dan ook want die gaat TV via satelliet kijken. Hij/zij is op zoek naar een internet abonnement zonder TV.
Hij wou enkel bevestiging of het kabelabonnement volledig vervalt bij opzeg TV en deze vraag is dan ook al meerdere dagen geleden correct beantwoord.
- petrol242
- Elite Poster
In dat geval had een reactie met één woord genoeg geweest. In een forum is het al eens niet slecht om alternatieven binnen de rand aan te geven.
Ik krijg het alleen al eens op mijn siskes op userbase door het mateloos afwijken van een topic.
Ik krijg het alleen al eens op mijn siskes op userbase door het mateloos afwijken van een topic.
-
- Starter Plus
- Uitgedeelde bedankjes: 29 keer
- Bedankt: 4 keer
Amazor schreef: Hij wou enkel bevestiging of het kabelabonnement volledig vervalt bij opzeg TV en deze vraag is dan ook al meerdere dagen geleden correct beantwoord.
Het antwoord op die vraag is 'Ja'.woutervh schreef:Lol
Het antwoord was dus "Nee"
Bedankt allemaal!
- petrol242
- Elite Poster
Even terug naar de originele vraag?
Nee dus, als je enkel internet wil...woutervh schreef:...Kort gezegd, moet je bijkomend bij internet ook nog een kabelaansluiting betalen bij Telenet?
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
- Bedankt: 1985 keer
Maw. je moet enkel je kabel betalen als je ook TV wil kijken.
Voor louter internet of telefonie heb je GEEN kabelabonnement nodig (ondanks wat ik regelmatig nog op andere plaatsen lees).
Voor louter internet of telefonie heb je GEEN kabelabonnement nodig (ondanks wat ik regelmatig nog op andere plaatsen lees).
-
- Starter Plus
- Uitgedeelde bedankjes: 29 keer
- Bedankt: 4 keer
Iemand die dit topic ziet en direct naar het einde gaat leest:
Het antwoord is immers:
Ja, het kabelabonnement valt volledig weg.
en vervolgens:Amazor schreef: Hij wou enkel bevestiging of het kabelabonnement volledig vervalt bij opzeg TV en deze vraag is dan ook al meerdere dagen geleden correct beantwoord.
Dat kan dus misleidend zijn.woutervh schreef:Lol
Het antwoord was dus "Nee"
Bedankt allemaal!
Het antwoord is immers:
Ja, het kabelabonnement valt volledig weg.