Telenet WIGO
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 87 keer
- Bedankt: 49 keer
Voor mij is het nu niet goed genoeg.
Heb momenteel een whoppa met freephone europe erbij daar wij veel naar het buitenland bellen.
Dit aanbod mag ik dan wel onbeperkt naar het binneland bellen maar het buitenland gaat me dan weer een pak geld kosten.
Ze mogen de wigo terug in de frigo steken voor mij.
Blijf wel bij whoppa en freephone europe.
Heb momenteel een whoppa met freephone europe erbij daar wij veel naar het buitenland bellen.
Dit aanbod mag ik dan wel onbeperkt naar het binneland bellen maar het buitenland gaat me dan weer een pak geld kosten.
Ze mogen de wigo terug in de frigo steken voor mij.
Blijf wel bij whoppa en freephone europe.
Dreambox 800 / Open-Pli image / eSATA 750Gb / CCcam 2.1.4 / Schotel draaibaar
Core2duo E6600 Debian CCcam 2.1.4 server
Core2duo E6600 Debian CCcam 2.1.4 server
- proximusboyke
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
- Bedankt: 364 keer
nee opus buitenland blijft gratis aleen moet je het via triing doen.
iphone 8+ : prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 334 keer
- Bedankt: 253 keer
@Muziekbos
natuurlijk bent U niet de enige, maar mijn vrouw en ik hebben helemaal geen behoefte aan de specs van wigo! Gelukkig maar...
natuurlijk bent U niet de enige, maar mijn vrouw en ik hebben helemaal geen behoefte aan de specs van wigo! Gelukkig maar...
Scarlet Loco, FVD/OVH/Tempo Easy, Scarlet Red, Netflix/Disney+, IPTV, Astra1&2 FTA
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
- Bedankt: 22 keer
De regel van 1gb per sim kaart is enorm ambetant. Als je bijvoorbeeld de goedkoopste oplossing hebt met 2 simkaarten kan je nooit elkaars data opgebruiken ook al gebruikt 1 van de 2 geen data. Telenet roomt dus een stuk van de gedeelde data af.
-
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 820 keer
- Bedankt: 2998 keer
Dat geldt ook voor de 5GB formule, want ook hier kan je niet schuiven, als ze alle vijf 1gb per sim kaart moeten hebben.
Elkaars data opgebruiken kan dus alleen maar met de 10GB formule (of als je minder dan 5 sim kaarten hebt).
Elkaars data opgebruiken kan dus alleen maar met de 10GB formule (of als je minder dan 5 sim kaarten hebt).
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
- Bedankt: 24 keer
ik blijf bij mijn whoppa. Mijn gemiddelde factuur schommelt tussen 80-90 euro + 15 euro voor Orange IOM
Al vrees ik wel dat op termijn whop(pa) gaat verdwijnen en je verplicht gaat zijn te kiezen uit een wigo pakket
Al vrees ik wel dat op termijn whop(pa) gaat verdwijnen en je verplicht gaat zijn te kiezen uit een wigo pakket
- proximusboyke
- Elite Poster
Dit tariefplan is enkel bedoeld voor mensen die minstens 1 kong hebben vanaf dan doe je profijt.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 195 keer
- Bedankt: 106 keer
Hangt het niet een beetje af van de gezinssituatie en de verbruiksgewoonten (cfr. mijn persoonlijke berekening eerder in deze thread):
ik hoef geen 'freephone' en 'ken-je-beller' meer te betalen = besparing van 11à12€. Daarbij komt nog dat mijn vrouw en ik een mobiele 'betaal wat je verbruikt- formule hebben' waardoor we nog een een 10 à 15 euro gemiddeld per maand besparen door de WIGO-formule.
Het feit dat bellen naar het buitenland niet meer in de 'WIGO pakketten" zit, is voor ons geen probleem omdat dit verbruik bij ons quasi-nihil is.
Onze TN uitgaven zakken bijgevolg van ongeveer 140 à 145€ / maand (cfr. ook mobiel gebruik van de 2 kids met 'King abo' waarvoor soms maandelijks kleine toeslag) gemiddeld naar 125 € / maand (want 120€ voor WIGO 5 Gb + 5€ PC Security van TN die je anders toch uitgeeft aan een ander degelijke av-software). Op jaarbasis is dit een kostendaling van minimaal 150 tot 180 € of zie ik het nu zo verkeerd ?
Bovendien is het mobiel aanbod voor mij en mijn echtgenote zeker toereikend en kunnen we zelfs het data verbruik van de kinderen nog iets opkrikken waardoor de maandelijkse toeslag die we voor hen extra moeten betalen (is meestal 1 à 2 euro). Mijn vrouw en ik zullen dan ook een beter mobiel aanbod hebben.
Sommigen vinden dit allemaal nog zeer prijzig waarvoor trouwens alle begrip én zeker nog meer begrip voor mensen die in de huidige omstandigheden nog strikter moeten budgetteren maar:
- met 2 studerende kinderen moet je toch al over enige telecom uitrusting beschikken
- betaal ik liever iets meer voor een goed werkend product zoals TN (bij Proximus, toen nog Belgacom, heb ik ooit weliswaar iets minder betaald om permanent ontevreden te zijn van zowel internet als TV
- als multimedia liefhebber is dit voor mij ook een stukje passie voor techniek en in mijn visie: 'iedereen zijn liefhebberij uiteraard'.
Iemand noemde het hier 'gebakken lucht verkopen' maar waar voor anderen een luxe auto van om en bij de 25000 euro en zelfs meer hun geliefkoosd bezit is, is die wagen voor mij een evenzeer onbetaalbaar iets waarbij ik die wagen zelf beschouw als een ook veeeeeel tè dure hoop ijzer op 4 rubberen banden waarvoor je je ook nog eens blauw aan onderhoud, taxen, benzine edm om finaal nog eens in de file te gaan staan ook.
Finaal is dit allemaal een kwestie van persoonlijke voorkeur maar we mogen natuurlijk niet te ver off-topic gaan ... Respect voor ieders mening en visie uiteraard !
ik hoef geen 'freephone' en 'ken-je-beller' meer te betalen = besparing van 11à12€. Daarbij komt nog dat mijn vrouw en ik een mobiele 'betaal wat je verbruikt- formule hebben' waardoor we nog een een 10 à 15 euro gemiddeld per maand besparen door de WIGO-formule.
Het feit dat bellen naar het buitenland niet meer in de 'WIGO pakketten" zit, is voor ons geen probleem omdat dit verbruik bij ons quasi-nihil is.
Onze TN uitgaven zakken bijgevolg van ongeveer 140 à 145€ / maand (cfr. ook mobiel gebruik van de 2 kids met 'King abo' waarvoor soms maandelijks kleine toeslag) gemiddeld naar 125 € / maand (want 120€ voor WIGO 5 Gb + 5€ PC Security van TN die je anders toch uitgeeft aan een ander degelijke av-software). Op jaarbasis is dit een kostendaling van minimaal 150 tot 180 € of zie ik het nu zo verkeerd ?
Bovendien is het mobiel aanbod voor mij en mijn echtgenote zeker toereikend en kunnen we zelfs het data verbruik van de kinderen nog iets opkrikken waardoor de maandelijkse toeslag die we voor hen extra moeten betalen (is meestal 1 à 2 euro). Mijn vrouw en ik zullen dan ook een beter mobiel aanbod hebben.
Sommigen vinden dit allemaal nog zeer prijzig waarvoor trouwens alle begrip én zeker nog meer begrip voor mensen die in de huidige omstandigheden nog strikter moeten budgetteren maar:
- met 2 studerende kinderen moet je toch al over enige telecom uitrusting beschikken
- betaal ik liever iets meer voor een goed werkend product zoals TN (bij Proximus, toen nog Belgacom, heb ik ooit weliswaar iets minder betaald om permanent ontevreden te zijn van zowel internet als TV
- als multimedia liefhebber is dit voor mij ook een stukje passie voor techniek en in mijn visie: 'iedereen zijn liefhebberij uiteraard'.
Iemand noemde het hier 'gebakken lucht verkopen' maar waar voor anderen een luxe auto van om en bij de 25000 euro en zelfs meer hun geliefkoosd bezit is, is die wagen voor mij een evenzeer onbetaalbaar iets waarbij ik die wagen zelf beschouw als een ook veeeeeel tè dure hoop ijzer op 4 rubberen banden waarvoor je je ook nog eens blauw aan onderhoud, taxen, benzine edm om finaal nog eens in de file te gaan staan ook.
Finaal is dit allemaal een kwestie van persoonlijke voorkeur maar we mogen natuurlijk niet te ver off-topic gaan ... Respect voor ieders mening en visie uiteraard !
- proximusboyke
- Elite Poster
koenraad dus jullie komen toe met 1gb per persoon ?
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 351 keer
- Bedankt: 153 keer
Als het nu echt geshared was, zou het nog wel beter zijn voor een bredere doelgroep.
Dat je dus echt 5GB "samen" verbruikt uit dezelfde pot, zonder data te moeten assignen per SIM kaart.
Er gaan er zeker wel zijn die er hun voordeel mee doen, maar ik denk dat deze groep ERG beperkt is...
Dat je dus echt 5GB "samen" verbruikt uit dezelfde pot, zonder data te moeten assignen per SIM kaart.
Er gaan er zeker wel zijn die er hun voordeel mee doen, maar ik denk dat deze groep ERG beperkt is...
- proximusboyke
- Elite Poster
51% zeggen ze,
dat zijn dan mensen met 1 kong of met 4 of 5 king supersize binnen het gezin vermoed ik
ook weten ze niet veel.
Ik heb fluo en 3 abos fluo bus maar gsm res omdat de nieuwe tarieven gsm enkel met BTWnr was.
Toen ik belde naar business klantendiens om te vragen in mijn geval moet ik kijken naar telenet res of bus, had de eerste dame nog nooit van wigo gehoord.
Na veel aandringen heb ik dan een 3 tal personen aan de lijn gekregen maar niemand was in straat om te zeggen waar ik moest kijken, ze gingen mij opbellen tenlaatste 20/06
dat zijn dan mensen met 1 kong of met 4 of 5 king supersize binnen het gezin vermoed ik
ook weten ze niet veel.
Ik heb fluo en 3 abos fluo bus maar gsm res omdat de nieuwe tarieven gsm enkel met BTWnr was.
Toen ik belde naar business klantendiens om te vragen in mijn geval moet ik kijken naar telenet res of bus, had de eerste dame nog nooit van wigo gehoord.
Na veel aandringen heb ik dan een 3 tal personen aan de lijn gekregen maar niemand was in straat om te zeggen waar ik moest kijken, ze gingen mij opbellen tenlaatste 20/06
-
- Elite Poster
Mijn echtgenote en ikzelf verbruiken dit zelfs niet en voor de kinderen is het 'kantje - boordje'. Moet eerlijk toegeven dat we in ons gezin de gewoonte hebben om voor mobiel dataverkeer maximaal gebruik te maken van wifree en hotspots.proximusboyke schreef:koenraad dus jullie komen toe met 1gb per persoon ?
Bovendien betekent 4 X 1 giga dat we nog 1 giga te verdelen hebben. Dus dacht ik aan volgende verdeling: 1 giga voor mezelf en echtgenote + 2 X 1,5 giga voor de zonen of is dit onmogelijk ?
- proximusboyke
- Elite Poster
ja dat is wel mogelijk.
-
- Elite Poster
Dacht het want er staat een minimum van 1 Giga dus ...
@ Proximusboyke en andere forumleden: vind jullie anomalieën of fouten in mijn redeneringen want heb alles nog een herbekeken en ik blijf ervan overtuig dat ik 10 tot 15e per maand gemiddeld bespaar in mijn situatie.
Wat het financiële plaatje betreft, nogmaals: denk dat dit afhankelijk is van de gezinssituatie en het gebruiks- over verbruikspatroon.
@ Proximusboyke en andere forumleden: vind jullie anomalieën of fouten in mijn redeneringen want heb alles nog een herbekeken en ik blijf ervan overtuig dat ik 10 tot 15e per maand gemiddeld bespaar in mijn situatie.
Wat het financiële plaatje betreft, nogmaals: denk dat dit afhankelijk is van de gezinssituatie en het gebruiks- over verbruikspatroon.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
- Bedankt: 190 keer
Heb gelezen dat je maar per GB kan verdelen. Dus die 1,5GB kan je nooit hebben op 1 sim...
Internet & TV: Orange Love Trio
GSM: Go Plus + Carrefour Mobile (vervanging vaste lijn)
Mifi: Tempo Giga
iPhone 11 64GB SG | Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) | Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) | iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw | Apple TV 4 | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
iPhone 11 64GB SG | Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) | Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) | iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw | Apple TV 4 | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 112 keer
- Bedankt: 129 keer
Ik vond het volgende terug op https://www2.telenet.be/nl/tarieven/wigo/ onder 'Over activatie?'YoSH schreef:Iemand die weet of je een activatiekost dient te betalen voor Wigo BUSINESS als je nog geen klant bent?
Telenet-producten activeren op ons netwerk?
Heb je al internet, telefonie of digitale tv van Telenet? Dan betaal je geen activeringskosten meer, ook al neem je bv. een extra product, verander je van product of verhuis je.
Ben je nog geen internet-, telefonie- of digitale tv-klant? Dan betaal je maar 1 keer € 50 voor de activering op ons netwerk.
- proximusboyke
- Elite Poster
Dat vind ik echt onnozel activeringskosten op ons netwerk.
- fieldoxide
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 115 keer
- Bedankt: 25 keer
Hoe zit het eigenlijk met het netwerk van Telenet? Ik zit al meer dan 10 jaar bij Proximus en ben daar zeer tevreden over.
Op het werk staan er hier een aantal Proximus antennes opgesteld.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 41 keer
- Bedankt: 80 keer
Hoe zo?fieldoxide schreef:Hoe zit het eigenlijk met het netwerk van Telenet? Ik zit al meer dan 10 jaar bij Proximus en ben daar zeer tevreden over.
Momenteel werken ze nog met Mobistar dus dat netwerk
en ze schakelen over op base waarbij ze een update aan het uitvoeren zijn
de WIGO's zullen waarschijnlijk starten of muterende klanten zijn op base
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 457 keer
- Bedankt: 313 keer
In tussentijd mogen Telenet-klanten nog tot eind 2018 gebruik blijven maken van het netwerk van Orange, pas dan wordt de MVNO-overeenkomst definitief stopgezet. Daarna zal het dus Base worden.fieldoxide schreef:Hoe zit het eigenlijk met het netwerk van Telenet?
http://www.zdnet.be/nieuws/181407/telen ... -gevolgen/
Vanaf 20 juni zal Wigo ook verkrijgbaar zijn in Base-winkels in Vlaanderen en Brussel.
@ Bruma: Orange
- proximusboyke
- Elite Poster
wigo zit zowieso op orange netwerk.
Klanten die nu base hebben en wogo worden gaan dus op orange vliegen.
Klanten die nu base hebben en wogo worden gaan dus op orange vliegen.
Wigo kan interessant zijn voor een ruim gezin.
Onze situatie geeft aanleiding om bij de lancering van wigo nog eens goed te rekenen.
abbo whoppa-->dataverbruik voor het hele gezin 400 a 800 gig per maand piek en daluren samen
snelheid bekabeld uiteraard dik in orde en ook draadloos via ac 95 mbit
abbo gsm telenet 1 king 1gig aan data voor mezelf, 1 kong voor zoon 2 gig data max extra verbruik 5 euro ingesteld voor beide abbos.
abbo gsm vrouw 15 euro kangoeroe orange 4 uur enkel bellen
bijkomend 7 euro per maand om in piekuren naar vaste nummers binnen Belgie te bellen.
Geen extras van play of ploy more of sport
maandelijks een factuur van telenet van 108 a 115 euro het laatste jaar
maandelijks een factuur orange van 15 euro
In onze situatie kan een overstap 5 a 10 euro per maand opleveren met het voordeel om nooit meer te moeten kijken naar het aantal belminuten op de gsm.
Maar voor elk klein gezin of een gezin dat niet zo intensief gebruik maakt van internet is wigo veel en veel te duur dat mag duidelijk zijn.
Onze situatie geeft aanleiding om bij de lancering van wigo nog eens goed te rekenen.
abbo whoppa-->dataverbruik voor het hele gezin 400 a 800 gig per maand piek en daluren samen
snelheid bekabeld uiteraard dik in orde en ook draadloos via ac 95 mbit
abbo gsm telenet 1 king 1gig aan data voor mezelf, 1 kong voor zoon 2 gig data max extra verbruik 5 euro ingesteld voor beide abbos.
abbo gsm vrouw 15 euro kangoeroe orange 4 uur enkel bellen
bijkomend 7 euro per maand om in piekuren naar vaste nummers binnen Belgie te bellen.
Geen extras van play of ploy more of sport
maandelijks een factuur van telenet van 108 a 115 euro het laatste jaar
maandelijks een factuur orange van 15 euro
In onze situatie kan een overstap 5 a 10 euro per maand opleveren met het voordeel om nooit meer te moeten kijken naar het aantal belminuten op de gsm.
Maar voor elk klein gezin of een gezin dat niet zo intensief gebruik maakt van internet is wigo veel en veel te duur dat mag duidelijk zijn.
-
- Elite Poster
https://www.orange.be/nl/producten-en-d ... Ah298P8HAQchangnoy schreef:abbo gsm vrouw 15 euro dolfijn orange 4 uur enkel bellen
da's enkel 2.5 u. bellen bij dolfijn 15 Hoe kom jij aan 4 u.?
OVH: 1.20 €/maand 24/7 naar 40 landenchangnoy schreef:bijkomend 7 euro per maand om in piekuren naar vaste nummers binnen Belgie te bellen.
betamax (Freevoipdeal) naar gsm's 0.012 €/min.
fritzbox 7490 kopen (wifi ac, voip, dec-t ingebouwd) of https://www.amazon.de/Gigaset-Hybrid-De ... emens+voip
mij is het niet zo duidelijk....changnoy schreef:abbo gsm telenet 1 king 1gig aan data voor mezelf, 1 kong voor zoon 2 gig data max extra verbruik 5 euro ingesteld voor beide abbos.
abbo gsm vrouw 15 euro dolfijn orange 4 uur enkel bellen
Orange Internet+tv: 49 €
Ofwel Orange voor beide ouders: 30 € (Gratis bellen en sms’en naar gezinsleden die op dezelfde factuur staan.)
zoon: IOM 15 €, en als hij wat creatief is via call-back/voip bellen (https://www.voiptiger.com/en/smartphone) nadien de 15 € ca$hen via google play, beltegoed.nl,... De ouders kunnen dit evt. ook
ook 95 Mbit download
Jij betaalt 120-130 €
alternatief plan: 95,2 € + gsmcalls thuis (waarvan je evt. nog 45 € kan recupereren). Dus je kan het zo zot en zo duur mogelijk maken, terwijl er -mits enige inspanning- zot veel goede alternatieven zijn, zonder aan kwaliteit in te boeten...
Soit, ieder zijn goesting.
- proximusboyke
- Elite Poster
mmm juist telefoon gehad van telenet. Om te zeggen dat ik geen business gsm abonnement kan krijgen omdat ik geen btwnr heb, kzegge madammeke da weet ik nu al 2 maand en ge zijt al nr 20 21 22 of 23 die daarvoor belt, kweetet ondertussen al. Op de vraag of ge voor wiggo business een btwnr nodig had kon ze natuurlijk nie antwoorden heeft 5 min zitten navragen om tot conclussie te komen dat niemand het daar wist dat ze nog les moeten krijgen. grrr
- TiTanium
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 710 keer
- Bedankt: 469 keer
Ik vind het totaal niet interessant. Ik zou de 120 al moeten nemen en daar komt dan nog eens 16.45 bij voor de voetbal. Maakt voor mij 136.45/maand.
Ik heb nu alles bij Px op de vaste lijn na en betaal 98€, verschil van 38,45€. Ik vind persoonlijk dat elke "wigo" fup moest hebben. Maar zo als we Telenet kennen duwen ze de mensen het liefst naar het duurdere variant.
Telefoon Weepee: eenmalig 18€ (wordt niet mee gebeld dus dat bedrag is het enige wat geïnvesteerd is)
Internet (onbeperkt)
TV van proximus + JPL voetbal (9.95)
2X smart bizz 20 (250 min naar gsm - onbeperkt vaste lijn - onbeperkt sms - 2GB)
Standaard 2GB/toestel + 3GB gedeeld + 2x 1GB voor TV overal/proximusTV
Ik heb nu alles bij Px op de vaste lijn na en betaal 98€, verschil van 38,45€. Ik vind persoonlijk dat elke "wigo" fup moest hebben. Maar zo als we Telenet kennen duwen ze de mensen het liefst naar het duurdere variant.
Telefoon Weepee: eenmalig 18€ (wordt niet mee gebeld dus dat bedrag is het enige wat geïnvesteerd is)
Internet (onbeperkt)
TV van proximus + JPL voetbal (9.95)
2X smart bizz 20 (250 min naar gsm - onbeperkt vaste lijn - onbeperkt sms - 2GB)
Standaard 2GB/toestel + 3GB gedeeld + 2x 1GB voor TV overal/proximusTV
PC: PRIME Asus X299 Deluxe ~ i7 7820X ~ 32GB DDR4 ~ 1080Ti Strix ~ M.2 EVO 960 500GB
NUC: NUC8i3BEH2 ~ 8GB DDR4 ~ M.2 SX6000 Pro 256GB
Monitor: Asus 27" ROG Strix XG27WQ
Provider: Telenet OneUP ~ TVbox ~ HGW CH8568LG
Unifi: Dream Machine Switch: 2x 8 POE-60W ~ 2x Flex Mini AP's: Flex-HD ~ Mesh
Smartphone: Samsung S21 Ultra 512GB[/size]
NUC: NUC8i3BEH2 ~ 8GB DDR4 ~ M.2 SX6000 Pro 256GB
Monitor: Asus 27" ROG Strix XG27WQ
Provider: Telenet OneUP ~ TVbox ~ HGW CH8568LG
Unifi: Dream Machine Switch: 2x 8 POE-60W ~ 2x Flex Mini AP's: Flex-HD ~ Mesh
Smartphone: Samsung S21 Ultra 512GB[/size]
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
- Bedankt: 190 keer
Velen vinden dat hier gigantisch duur. Ok, ergens is dat wel een stevige prijs, maar geef mij dan eens alternatieven die goedkoper zijn met gelijkaardige specs?? Het is echt wel iets nieuws wat ze hier aanbieden, zeker al die belminuten op elke sim apart! Het mobiele data volume mocht misschien wel net iets meer, of echt een pot zijn waar je per 500MB limieten kan instellen ipv per GB.
Bij Orange betaal je voor onbeperkt bellen al min. 45€/maand per abo met 4GB data + 39€ voor internet en tv (zonder vaste lijn en internet aan 100/6)...
Bij Proximus (zonder vaste lijn) zit je al aan 145,95 met 2x Smart+45 aan 40 euro... En dan spreek ik nog niet over de snelheid van vast internet.
Dus ik hoor het graag...
Bij Orange betaal je voor onbeperkt bellen al min. 45€/maand per abo met 4GB data + 39€ voor internet en tv (zonder vaste lijn en internet aan 100/6)...
Bij Proximus (zonder vaste lijn) zit je al aan 145,95 met 2x Smart+45 aan 40 euro... En dan spreek ik nog niet over de snelheid van vast internet.
Dus ik hoor het graag...
Internet & TV: Orange Love Trio
- cloink
- Elite Poster
- Twitter: cloink
- Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
- Bedankt: 137 keer
- Contacteer:
Het probleem is dat dit geen breed publiek heeft.
Ik kan me bv. best vinden in een aantal elementen, maar zal zo'n package deal nooit nemen, omdat ik bv. zelden met de GSM bel (allicht dé trekpleister van de wigo formule?). Het is pas als je elk sub-element in zo'n bundel ten volle benut, dat het een "goeie deal" wordt. Niet voor mij dus.
Ik kan me bv. best vinden in een aantal elementen, maar zal zo'n package deal nooit nemen, omdat ik bv. zelden met de GSM bel (allicht dé trekpleister van de wigo formule?). Het is pas als je elk sub-element in zo'n bundel ten volle benut, dat het een "goeie deal" wordt. Niet voor mij dus.
ooh. shiny.
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 77 keer
- Bedankt: 64 keer
Oei, valt dat even tegen. Het komt er hem bij de 2 GB en 5 GB formule op neer dat je enkel het data-overschot mag verdelen van de niet gebruikte sim-kaarten.philippe_d schreef:Dat geldt ook voor de 5GB formule, want ook hier kan je niet schuiven, als ze alle vijf 1gb per sim kaart moeten hebben.
De flexibiliteit om het datavolume zelf volledig te beheren had net hét argument kunnen zijn om de overstap te maken, nu eerder de beperkende factor waardoor ik het niet zal doen.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 41 keer
- Bedankt: 80 keer
als iemand niet weet op welk netwerk Telenet aan het werken is dan zal hij nog niet weten dat MOBI ORANGE is gewordensatsurfer schreef:In tussentijd mogen Telenet-klanten nog tot eind 2018 gebruik blijven maken van het netwerk van Orange, pas dan wordt de MVNO-overeenkomst definitief stopgezet. Daarna zal het dus Base worden.fieldoxide schreef:Hoe zit het eigenlijk met het netwerk van Telenet?
http://www.zdnet.be/nieuws/181407/telen ... -gevolgen/
Vanaf 20 juni zal Wigo ook verkrijgbaar zijn in Base-winkels in Vlaanderen en Brussel.
@ Bruma: Orange
en Telenetklanten mogen niks, Telenet zal wel zeggen op welk netwerk je mag werken
-
- Elite Poster
Vraag gesteld via fb of je uw eigen aangekochte digicorder mag gebruiken (en dus het huurgeld wordt gedebiteerd). Ze gingen het navragen....
Verstuurd vanaf mijn XT1572 met Tapatalk
Verstuurd vanaf mijn XT1572 met Tapatalk
- proximusboyke
- Elite Poster
een flup of flop zou ik het niet noemen.
Ik heb telenet nergens horen zeggen dat het voor iedereen beter en goedkoper zou worden.
Nee ze zeggen zelf voor 51%
Het is gewoon iets nieuws die erbij komt.
En het is duidelijk dat ze hiermee op de grote gezinnen mikken die ze blijkbaar niet kwijt willen.
Ik heb telenet nergens horen zeggen dat het voor iedereen beter en goedkoper zou worden.
Nee ze zeggen zelf voor 51%
Het is gewoon iets nieuws die erbij komt.
En het is duidelijk dat ze hiermee op de grote gezinnen mikken die ze blijkbaar niet kwijt willen.
- proximusboyke
- Elite Poster
Er bestaan heus wel heel wat mensen die nu een whoppa hebben en 2 kongs ken er zelfs met 3 kong voor hen komt het nu veel goedkoper.
Mensen die graag nieuwe films of oude series bekijken (ik zie da in de familie als ze op bezoek komen flikken of witse willen bekijken) hebben al nie veel keus.
Is hier nu ook al bewezen er zijn er die 10 20 zelfs 30€ besparen.
Mensen die graag nieuwe films of oude series bekijken (ik zie da in de familie als ze op bezoek komen flikken of witse willen bekijken) hebben al nie veel keus.
Is hier nu ook al bewezen er zijn er die 10 20 zelfs 30€ besparen.