Einde test periode
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 10 keer
Heeft er iemand al een idee wanneer de test periode precies eindigt?
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 31 keer
- Bedankt: 101 keer
31 augustus blijkbaar.
Wat voor sommige mensen minder dan 6 maanden is, en voor sommigen langer.
Wat voor sommige mensen minder dan 6 maanden is, en voor sommigen langer.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
- Bedankt: 299 keer
Natuurlijk te zien wat je verwachtingen zijn. Je kan van een nieuwe speler onmogelijk verwachten dat ze in 123 alles kunnen aanbieden in hun gamma dat de concurrentie heeft. Bij Telenet heeft dit ook tijd nodig gehad om te groeien. De prijs is daar natuurlijk evenredig mee gegroeid tot ondertussen schrikbarende proporties. Wees in de eerste plaats dankbaar dat er eindelijk een concurrent op de kabel zit. Laat dat nu stap 1 zijn en de volgende stappen zullen geleidelijk aan wel volgen ....houttbe schreef:Er is nog altijd geen equivalent voor Yelo ... dus weinig aantrekkelijk voor het ogenblik.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 164 keer
- Bedankt: 618 keer
Inderdaad. Ik persoonlijk vind yelo bv niet echt noodzakelijk.
Het helpt niet dat ik er altijd slechte ervaringen mee gehad heb, in die zin dat zowat 80% van de dingen die ik wou bekijken "niet streambaar wegens license issues" waren.
Het zal er dus vanaf hangen wat je exact verlangt. In mijn geval:
Een goedkopere aanbieder van internet op kabel met een fatsoenlijk volume en snelheid zou al heel leuk zijn. Tv is extra meegenomen, telefoon hoeft niet, ik zet mijn telenet nr dan wel om naar voip.
Het helpt niet dat ik er altijd slechte ervaringen mee gehad heb, in die zin dat zowat 80% van de dingen die ik wou bekijken "niet streambaar wegens license issues" waren.
Het zal er dus vanaf hangen wat je exact verlangt. In mijn geval:
Een goedkopere aanbieder van internet op kabel met een fatsoenlijk volume en snelheid zou al heel leuk zijn. Tv is extra meegenomen, telefoon hoeft niet, ik zet mijn telenet nr dan wel om naar voip.