Hey,
Ik zou willen mijn modem tweaken naar een speedtouch pro ... iemand hier ervaring mee?Welke tutorial werkt zeker?Heb echt geen zin om modem omzeep te helpen
Grtz Bart
Tweak Adsl speedtouch home naar pro
-
- Administrator
- Contacteer:
Oké bedankt ik zou de tweak willen uitvoeren met NAT
toch heb ik nog 2 vraagjes:
1. opgelet: er is een verschil met de tutorial en hetgeen je in België moet gebruiken, namelijk VCI=8 en VPI=35 ==> waar moet ik dit aanpassen???zie dit nergens in tutorial staan...
2. Die fireware update is voor mxstream blabla?ook voor belgische modems want dat lijkt mij zo hollands (kpn is distributeur etc...)
thx!
toch heb ik nog 2 vraagjes:
1. opgelet: er is een verschil met de tutorial en hetgeen je in België moet gebruiken, namelijk VCI=8 en VPI=35 ==> waar moet ik dit aanpassen???zie dit nergens in tutorial staan...
2. Die fireware update is voor mxstream blabla?ook voor belgische modems want dat lijkt mij zo hollands (kpn is distributeur etc...)
thx!
-
- Administrator
- Contacteer:
- Maverick
- Plus Member
- Bedankt: 2 keer
Wat of welk is nu het juiste?
tweak quote:
Tweak met NAT
opgelet: er is een verschil met de tutorial en hetgeen je in België moet gebruiken, namelijk VCI=8 en VPI=35
Tweak zonder NAT
opgelet: er is een verschil met de tutorial en hetgeen je in België moet gebruiken, namelijk VPI=8 en VCI=35
tweak quote:
Tweak met NAT
opgelet: er is een verschil met de tutorial en hetgeen je in België moet gebruiken, namelijk VCI=8 en VPI=35
Tweak zonder NAT
opgelet: er is een verschil met de tutorial en hetgeen je in België moet gebruiken, namelijk VPI=8 en VCI=35
The box said: 'install on Windows XP, Vista or better'. So I installed it on Linux.
-
- Administrator
- Contacteer:
Maverick schreef:Wat of welk is nu het juiste?
tweak quote:
Tweak met NAT
Tweak zonder NAT
Ik zie geen verschil in de tutorial
ps: juist aangepast, dat deel was ik vergeten, thx voor het melden
-
- Administrator
- Contacteer: