scarlet welke wifi modem aanschaffen?

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over Scarlet of in verband met het vroegere SurfADSL, Tiscali of dxADSL? Post ze dan hier maar.
Plaats reactie
caravia_asterix
Plus Member
Plus Member
Berichten: 162
Lid geworden op: 31 jan 2010, 17:12
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 4 keer

Heb al altijd telenet gehad, maar nu moet ik voor Brussel een nieuwe internetaansluiting hebben

Het voordeligste is dacht ik scarlet internet adsl aan 25 euro/maand + 50 euro activatie. (onbeperkt internet)

Daarvoor heb ik dus een adsl modem nog, die liefst ook nog een wifisignaal kan uitzenden.
wat gebruiken jullie hiervoor? waar aangeschaft?
thx
Gebruikersavatar
Joe de Mannen
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5339
Lid geworden op: 22 feb 2005, 12:46
Uitgedeelde bedankjes: 487 keer
Bedankt: 556 keer

Levert Scarlet er geen meer ?

Zo neen: een fritzbox ?
J.
Ik ben alleen verantwoordelijk voor mij eigen uitspraken, niet voor wat anderen ervan maken of aan toevoegen...
Gebruikersavatar
serialchiller
Premium Member
Premium Member
Berichten: 539
Lid geworden op: 03 feb 2012, 14:10
Uitgedeelde bedankjes: 29 keer
Bedankt: 61 keer

Scarlet levert enkel een modem (o- of b-box3) bij VDSL2 à €35/maand. Bij afname van het ADSL-product dien je voor je eigen modem te zorgen.
Maar ik zou dan nog voor een Fritz gaan, zo kan je tenminste zonder extra investering in de hardware upgraden naar VDSL2.
Maar ja, een simpel TP-link routertje met ADSL2+ heb je voor €60, de simpelste, PX-goedgekeurde, Fritz kost nieuw wel al snel €150...
AndRo555
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3018
Lid geworden op: 04 aug 2012, 12:48
Uitgedeelde bedankjes: 301 keer
Bedankt: 267 keer

Als het echt goedkoop moet kan je altijd wel tweedehands een bbox2 scoren voor geen geld. Desnoods een bbox3 als je wat betere wifi wilt.
Gebruikersavatar
Devilzown
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1247
Lid geworden op: 10 sep 2007, 19:37
Locatie: Antwerpen
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 59 keer

Gezien je ook de telefoonlijn of raw copper moet betalen (dus min 5€/maand extra), kan je beter ineens voor die vdsl2 gaan he :)
Modem & installatie zijn dan incl.
Plaats reactie

Terug naar “Scarlet (SurfADSL, Tiscali, dxADSL)”